L-am luat de la o cunoștință care are dezmembrări. De-aia a dat și cu spray pe șuruburi, să nu se umble în el, in caz că nu merge, il duc înapoi.
Chiulasă
Collapse
X
-
Motorul a fost montat, a fost schimbat si kit-ul de ambreiaj, distributie, ulei, filtre, bobine, bujii. Functioneaza perfect, cel de la care l-am cumparat a zis ca are 21 000km, la cum se aude motorul si cum merge, pare sa fie adevarat. Sper sa nu fie probleme cu el. De omologat, le-am trimis email celor de la RAR si nu au mentionat nimic de acte, le-am spus ca l-am luat din dezmembrari si nu am factura pe el. Am facut deja 1000 km cu el si merge impecabil. Toata afacerea a costat 3500 de lei. Revin cu un reply dupa omologare. Numai bine !
Originally posted by Seba View Postpune doar chiulasa de pe motorul cumparat, pastrezi seria/blocul tau original si nu mai umbli la r.a.r.
OffTopic:Cumpara cineva motor, 125 000 km, fara chiuloasa?
Comment
-
KaTa, atata timp cat in manualul de service se specifica pentru aia din service-uri ce suruburi, in ce ordine si la ce cuplu trebuiesc stranse, cu poze, cu chestii cheie de verificat inainte de asamblare dupa reparatie, nu vad nici o problema, atata timp cat respecti instructiunile. da, 'ne afanel din colt strange el cu cheie de teava "la mana" si o fi bine...unul care nu-si bate joc de munca lui si de piesa clientului, face ca la carte si iese lucru calumea. in fine, bine ca s-a rezolvat si ca masina merge impecabil.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Încă nu am omologat motorul, dar sunt în mari dubii. Motorul de megane 2 2.0 16v nu ar merge montat în locul ăstuia?E vorba de cel de 136HP. Puterea nu depăsește cu 40% puterea inițială. Eu având MCV am cutia JR5, stiți cumva ce cutie e la acele megane-uri?
Vreau să știu dacă se poate monta doar cu schimbarea ECU, altfel nu mă arunc în investiție foarte mare
Comment
Comment