Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • craiova-tg jiu mers numai pe cox (craiova filias 170-190 km/h pe bord iar filias-carbunesti- tg jiu 130 -160)m-am alergat cu un dci de 85 sa vad ce poate fumigena (sanse de la 120 in sus 0,pana acolo impinge binisor).............si merge sooper motorul asa cum zice seba mai sus
    apropo mi-a consumat 11l benzina pe 117 km

    Comment


    • cam putin, cam putin...eu am reusit mai mult...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Masinile noi mai au nevoie ca odinioara de rodaj? Exista vreo limita de viteza in primii 1000-2000 km? Exista anumite restrictii in primele 2-3 luni de cand ti-ai luat masina ?
        ms

        Comment


        • Cand am luat masina din reprezentanta, mi s-a spus sa nu depasesc 3000 rpm sau 120 km/h in primii 1000 km. Un coleg de-al meu, inginer auto, spune ca motoarele sunt rodate chimic pe bancul de probe si nu e nevoie de rodaj asa cum il stim noi. Parerea mea este sa faci cum mi-au spus cei din reprezentanta. Nu aveau niciun interes sa-mi spuna asta si nici nu e rau sa ai grija de masina.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • Seba;
            astazi am scos consum record pe golan...pe aceias ruta craiova-tg jiu (117 km) 15 l benzina ( alergata ....intrecere cu golf 5 1.6 benzina 101 cp.....se cunoaste diferenta de 4 cp daca schimbi cand trebuie)
            apr tu o ai modificata din cate stiu ;)
            Last edited by speed_shock; 25 April 2009, 18:20.

            Comment


            • nu o mai am, dar nu era modificata. doar suspensiile erau modificate, in sensul ca aveam arcuri eibach, atata tot. nu aveam chiptuning, daca asta e marea intrebare ca am scos asa consumuri mari...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
                Seba;
                astazi am scos consum record pe golan...pe aceias ruta craiova-tg jiu (117 km) 15 l benzina ( alergata ....intrecere cu golf 5 1.6 benzina 101 cp.....se cunoaste diferenta de 4 cp daca schimbi cand trebuie)
                apr tu o ai modificata din cate stiu ;)
                4 cp la motor...si cate kile in plus are golfu ?
                seba,poate esti printre singurii care nu exagereaza cand spune consumul ,la motoare de 1.6 am vazut si consumuri de 5%
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Cautam de mult graficul

                  Originally posted by Seba View Post
                  graficul de cuplu/putere la 1.6_16v...
                  Am comandat loganul 1.6 16V dar face banii. Are si putere si cuplu, de la 1000 are cuplu cat 1.4 la 3000 cand are ea cuplu maxim si creste, nu am mers cu 16 16V dar asta am comandat, am mers cu noul Megane 3 16 16V ala are 110 cai dar e motorul la fel asa zic cei de la Dacia.

                  Comment


                  • ...si te pomenesti ca demareaza de la 1000 rpm cum demareaza 1.4 de la 3000 rpm

                    Comment


                    • imi scapa mie ceva, unde bati ? ca sa faci comparatia trebuie 16v sa fie in a 5-a si 1.4 in a 3-a. ar fi culmea sa demareze 16v la fel ca 1.4 in conditiile date, din cauza cutiei care e mult mai demultiplicata la 1.4 in cazul mentionat. uite-asa ajungem sa cocluzionam ca 1.4 face 16v acusi sa vezi topic 1.4 vs 16v si apar acolo "zmei" care au facut 16v cu 1.4 mpi. la topspeed vad ca se tin aproape, la 400m unii cu 1.4 chipuit au facut deja 16v stock, la consum 1.4 consuma mult mai putin..."bah, ma lesi?", cum zice ardeleanul...
                      eu zic sa nu incepem sa le dam apa la moara astora care vad in 16v o supersportiva sau in 1.4 un motor demn de un supercar. ca slava Domnului, sunt destui din ambele
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Nu fac nici o comparatie, doar era o completare la postu anterior, asta apropo de cei care vad in 100 cp (pardon 105 cp) o super sportiva care are cuplu mai al drac ca un dizal, inca de la 1000 rpm rupe tot ))
                        In fine, spor la rachetisme

                        Comment


                        • problema e ca 16vul are un pic intarziere la acceleratie brusca in treapta 1 ...cu toate cu care m-am plimbat se comporta asa,nu mi-am dat seama de ce si cum se comporta asa.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • da, asa e...nimeni nu stie insa de ce. pe de alta parte...merge si asa? merge deci e bine, ca la noi la nime'...
                            apropo de consum, tot ala e si la 1.4 si la 1.6 pe circuit. si 16v poate si el sub 5%, dar ala nu e mers, e taratura nicidecum 5% la 120km/h, care in viziunea unora, e posibil.
                            tavi, lasa-i sa se distreze, care-i problema? sa mearga in tr4 cu 40km/h, ca sa faca economie, ca doar au cuplu
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Pacat de motor (mai bine isi luau ceva si mai anemic decat un 1.4 daca ar fi fost).
                              Au pus si romanii/francezii o motorizare care se potriveste (parerea mea) cel mai bine cu dinamica masinii si noi ne batem joc de motor.
                              Nu e bun ca are consum mai mic decat 1.6 mpi si probabil la fel ca un 1.4, mai tre' sa-l gatuim un pic ca are de unde...

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                problema e ca 16vul are un pic intarziere la acceleratie brusca in treapta 1 ...cu toate cu care m-am plimbat se comporta asa,nu mi-am dat seama de ce si cum se comporta asa.
                                am observat si eu asta cristi

                                seba in privinta celor care zic de 1.4 ce zic nu are rost sa comentam...eu unu stiu ce inseamna 1.4 vs 16v e diferenta
                                iar toti pr mei cu 1.4 nu au reusit sa mearga cu mai mult de 170 km/h

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google