Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, mai, si eu zic ca 16v afuma 1.4, dar asta nu-l face motor de curse si nu-i da chiar 5 autobuze in 200m, dar oricum, 30 de cai in plus normal ca se simt...
    oricum, asta nu-i topic de "versus", asa ca hai sa lasam comparatiile deoparte.
    ma rog, atata timp cat nu ironizeaza nimeni pe cei cu 1.4 sau aia cu 1.4 nu ironizeaza "supersportiva" 16v, e ok...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Delay-ul respectiv mai mult ca sigur vine din soft,cel putin asa cred eu,dupa ce diferenta am vazut la mine intre 1,4 stock si 1,4 cipuit.

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        da, mai, si eu zic ca 16v afuma 1.4, dar asta nu-l face motor de curse si nu-i da chiar 5 autobuze in 200m, dar oricum, 30 de cai in plus normal ca se simt...
        ...............
        As fi multumit cu vreo 4 microbuze macar, sa-mi deschid firma de transport

        Totusi ce e cu intarzierea aia, isi da in nas si apoi trage ca la dacia 1300 sau cum...?

        Comment


        • bagi piciorul si parca accelereaza gradat nu dintr`o data tot .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Si asta numa' pe tr I?
            O resoftare nu rezolva asta?

            PS: cand m-am carat cu a lu Seba (putin si fara forje) n-am simtit asta, oricum eram prinsi in discutii, doar ca la plecare trebuia sa turez un pic motoru, altfel murea mai repede ca la mpi.

            Comment


            • contreazic cu :

              PS: cand m-am carat cu a lu Seba (putin si fara forje) n-am simtit asta, oricum eram prinsi in discutii, doar ca la plecare trebuia sa turez un pic motoru, altfel murea mai repede ca la mpi.

              asta nu e asa cum zici tu

              Comment


              • ba cam asa e. si la jiji mareom si la mine la fel faceau. si la lucianitos si altii cu 16v, asta e senzatia, ca pana on 1500rpm parca nu trage ca mpi-ul in 8valve; daca o iei treptat din ambreiaj, poti pleca si la ralanti de pe loc, dar la o accelerare scurta parca nu raspundea asa ca 1.6mpi-ul ce l-am avut inainte. dupa 1500rpm, se schimba insa situatia. in bine
                sry, ai condus 1.6mpi inainte de 16v, de stii cum e? intreaba-l si pe xp de ce i-a murit motorul cand apus mana pe masina mea sau a lui mareom. la fel am patit si eu prima data cu masina lui mareom. mpi trage o idee mai bine jos pana pe la 1500rpm.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • De la 2500 rupe bine, de acolo io am simtit clar diferenta intre 1.6 mpi si 1.6 16V.
                  Desi e aceeasi masina, cu 16V nu-ti dai seama cum ajungi la suta, parca e mai ''relaxata'' .

                  Comment


                  • seba sincer cu 1.6 nu am mers ca unchimiu si-a luat si la 2700 km a facut-o pachet
                    cu 1.4 am mers...iar cu turatie asa e trage 16v bine dupa 2000 r/min

                    Comment


                    • Pai eu as vedea o "esplicatie" in datele de mai jos:

                      Tip motor K7J (1.4 MPI) K7M (1.6 MPI) K4M(1.6 16V)
                      Regim cuplu maxim (tr/min) 3.000 3.000 3.750
                      Regim putere maximă (tr/min) 5.500 5.500 5.750
                      Cuplu maxim CEE (nm) 112 128 148
                      Viteza maximă (km/h) 162 175 183
                      Masa(kg)Proprie** 1.105 1.110 1.172

                      Deci, ca un nespecialist ce sunt, as zice ca diferenta la accelerare vine de la turatia de cuplu raportata la masa si RPM la care se atinge.
                      Apropos de cele spuse de voi la capitolul "Senzatie la accelerare" cred ca nicio versiune de Logan nu iti ofera senzatia pe care ti-o da SuperNova la demaraj (zic eu ).

                      PS: Nu sariti la gatul meu ca n-am terminat Poli!
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • la prima vedere datele alea te pot induce in eroare. vei fi tentat sa crezi ca 16v trage doar dupa 3800rpm. sau ca avand cuplul maxim mai tarziu si masa cea mai mare, va avea cel mai prost sprint...fals, la 1800rpm are cuplu mai mare decat 1.4 la 3000 iar la 2200 deja e la cuplul lui 1.6.
                        nu stiu senzatiile cu supernova, dar stiu timpul cu 16v stock. cand face supernova 10 secunde pana la suta, io-mi scot sapca ferrari in fata ei. nu ca suta in 10 secunde e vreun miracol al tehnicii, dar cum noi vorbim de masini romanesti...
                        Last edited by Seba; 29 April 2009, 10:39.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • seba fiecare isi lauda masina in felul lui
                          orcum nu te stresa ca la cate perle sunt pe forum

                          Comment


                          • Ooo daaaaa...
                            Si mie mi-e simpatic sa vad cum 1.6 16V scoate 5,5-6% la viteze de 120-130, adevarate perle de pus in rama.

                            Comment


                            • nu-i chestie de "perle", de aia discutam, ne dam cu parerea, sa ne facem o idee cat mai aproape de realitate. pt unii anumite lucruri sunt evidente, pt altii, acele lucruri poate nici nu prezinta interes pana nu te lovesti de vre-o problema. hai sa discutam de influentele muzicii clasice in metal si pun pariu ca multi vom tacea malc si se va gasi cineva sa ne dea peste nas

                              taci, mah tavi, ca am vazut si 1.4 cu 5.3% la 130km/h si vmax de 200 la 1.4mpi stock sau 1.6mpi de 130 de cai cu chiptuning, filtru si 2 tobe...de dizal nu prea am ce sa zic, ca nu urmaresc topicurile, dar pun pariu ca si acolo sunt recorduri demne de guiness book

                              hai sa revenim la topic...
                              Last edited by Seba; 29 April 2009, 15:18.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Stiu ca sunt off topic dar ma chinuie o intrebare de vre-o doua zile.
                                Din ce provin cei 5 CP diferenta intre valvarul de pe megane(sau laguna) si valvarul de pe Logan (sau Symbol). Doar din soft sau ...?
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google