Sigur ca masinile se comporta altfel, fiindca difera cuplurile, puterea motorului si, nu in ultimul rand, talpa de pe acceleratie. Astea sunt elementele care le diferentiaza. Eventual mai poti adauga dimensiunile soferului...
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by mns View Postdragi colegi de forum,
caci ba unii zic ca 16v e naspa, consuma, etc...
In plus diferenta de 20 NM fata de 1,6 8V se simte din plin si acceleratia care este mai bine calibrata.Last edited by MS1.6>16V; 16 June 2009, 13:55.
Comment
-
Eu am mers cu 1,4, cu 1,6 8V si mi-am luat 1,6 16V desi nu am mers cu asa ceva. Pe NV cum s-ar zice, dar am mers cu meganul 3 110CP/1,6 16V, si era cam la fel cu loganul, mai putin bord, esp, clima duala, si multe alte gadgeturi pe care le are, dar loganul consuma ok, in oras daca te dai la ea si ma dau, rupe si papa cam mult, dar nu ma pot abtine sa nu trag de motor, si am nici 200km mai am pana la 1000 sa-i termin rodajul. Merge brici
Comment
-
Azi am ajuns la 3000 km cu Loganul 1,6 16v facuti in 2 luni. Pana la 1500 km nu am depasit 3000 rot/min, dar dupa aceea am ridicat treptat turatia pana la 3500-viteza cam 130 km/h. De doua ori am mers cu 4000 rot, viteza cam 150 km/h. Imi place cum se conduce, are forta si daca vreau sa intru intr-o depasire nu am emotii, are rezerve intotdeauna. Atentie, conteaza f mult benzina. Am vazut pe cineva aici pe forum care era nehotarat ce tip de motorizare sa aleaga. Eu ii spun sa-si ia ceea ce considera el ca ii place, vrea viteza si putere 1,6, daca nu ... nu. Si pe mine ma indrumau multi sa-mi iau pe motorina, dar eu am considerat ca benzina imi place mai mult (condusesem inainte Logan pe motorina). Nu stiu daca am mai spus ce nu imi place la Logan, antifonarea este cam slabuta, garda la sol (totusi) prea mare, in rest ... radare cat mai putine sau deloc cu ceva noroc.
Si uitasem de consum, 6,9%
Comment
-
Originally posted by Seba View Postce mare greseala? pana in 3500 rpm poti sa mergi in rodaj. acolo in orice treapta cam ai viteza si de la 2500 la 3500 ai si niscaiva demarajIts just a car ...
Comment
-
Daca e motorul nou (si e cald) si-l scapi la 4000-5000 rpm ocazional nu are nimic.
Treaba e sa NU mergi preponderent la 4-5000 rpm in primii km (adica in 1000 km).
Sa nu credeti ca daca-l scapati in 5000 rpm pana in 1000 km pateste ceva.
PS: cel putin la mine n-a patit nimic (la nici 300 km a vazut 4-5000 rpm) si la 900 km a vazut la liniuta cu Clio dizal, 5500 rpm ha ha ha
PPS: acum vede des 5500-6500 rpm ha ha ha (aproape zilnic, cel putin o data)
aroape 50000 km si inca merge ''ceas''
LE: bagati oloi bun daca va place forjaLast edited by Octavian; 22 June 2009, 22:13.
Comment
-
Comment