eu am 16v de nici un an. cei care au de mai mult, spuneti mi si mie care sunt turatiile optime pentru motor. care sunt turatiile la care ar trebui sa merg.? care este stilul de condus care ar trebui sa il am cu 16v pentru un consum optim ?
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
@shakar: da. ai niste supape care "impiedica" rotirea insistenta a volanului stg-drp cap de tura. tocmai ca sa nu te joci cu el. nu ti se pare uneori ca pt cateva momente n-ai servo dupa ce faci manevrele respective? e o protectie a sistemului hidraulic.
@marx: nu schimbi vitezele sub 2200-2500rpm si mergi cat mai intins, undeva pe la 2500rpm. ma refer in fara orasului, tr5, 90-100km/h. in oras, nu o calci cand vezi in fata la 100m rosu la semafor, ca apoi sa-i tragi o frana faina. si folosesti fara retineri frana de motor, in intervalul 3000-1500. sub 1500rpm ecu injectie nu mai considera frana de motor regimul de functionare. ideea e sa mergi cat mai constant cu putinta, pt un consum redus, dar sa nu ajungi sa mergi subturat pt economia aia de 0.2% ce-o realizezi daca schimbi la 1500-1700rpm si zgandari masina ca pe un vibratorDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am reusit sa merg si frumos in oras, in timisoara, la orele, hai sa nu zic de maxima aglomeratie, dar oricum, orele 8-9 si respectiv 17-18, se poate scoate in oras consum sub 9%. chiar si 8% e o chestie ce se poate obtine. nu-s adeptul unui condus chiar asa "liniar", in general imi lua intre 8.8 si 9.6%. acum, de cand am busit sonda lambda si o calc de dracii o iau, papa ceva mai mult de 11%. dar cum am zis, in bucuresti anul trecut, la orele 16, tot un 16volti, 10.2%. si n-am mers economic. am mers normal. se poate fara efort, dar cu ceva autocontrolDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am si eu o intreabre sper sa nu va suparati poate sa mai discutat pe acest thread(nu am avut timp sa citesc pe tot) dar un mototr de clio rs 2.0 merge pe golanu de 16v,ma refer suporti,planetare,frane(cred ca trebuiesc mai bune la un asemenea motor).....
Comment
-
ar trebui sa mearga cu mici modificari, nu de alta dar structura botului de clio s-a copiat pe logan. planetare nu cred ca e nevoie de unele mult mai tari. eventual de dizal...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu stiu daca e cel mai potrivit thread dar incerc. Nu exista posibilitatea ca sa apesi doar o data pe butonul de geamuri (fata) sa se inchida ? Adica sa nu stai cu el apasat pana se inchide.
Daca exista asa ceva, e in functie de versiuni ? Prestige PH1 ar trebui sa aiba ?'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Iti trebuie butoane cu impuls. Dotarea asta o au masinile din 2004 pana prin 2006 am impresia. Indiferent de versiune, toate care au geamuri electrice.
Tu ai ph2? daca da, nu cred ca exista butoane cu impuls pt ph2. Pt ph1 se mai gasesc pe la baieti sau SH.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Originally posted by danni View Postam si eu o intreabre sper sa nu va suparati poate sa mai discutat pe acest thread(nu am avut timp sa citesc pe tot) dar un mototr de clio rs 2.0 merge pe golanu de 16v,ma refer suporti,planetare,frane(cred ca trebuiesc mai bune la un asemenea motor).....Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
da...are frane de diesel )
ca sa fiu on topic,s-a pus motorul de RS pe un logan prin germania si merge perfect,acum ce s-a pastrat de la unu si ce s-a luat de la masina cealalta nu se stie...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment