Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bossake View Post
    Iti trebuie butoane cu impuls. Dotarea asta o au masinile din 2004 pana prin 2006 am impresia. Indiferent de versiune, toate care au geamuri electrice.

    Tu ai ph2? daca da, nu cred ca exista butoane cu impuls pt ph2. Pt ph1 se mai gasesc pe la baieti sau SH.
    Am PH1 dar cumparat prin 04-2008. Imi aduc aminte de chestia asta (cu geamurile) de la un 1.4 Laureat de prin 05', stiu ca mergea dar la asta vad ca nu e de acord. Chiar nu inteleg de ce au scos-o...
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • mam uitat la un astfel de motor ,lam studiat cam cum vine si sincer pare ca vine pe aceasi suporti....este cam greu sa gasesti un motor pe la dezmembrari de 2.0 clio si complet
      Ps:aici puteam sa discut zic eu despre chestia asta ,este un thread discutiilor generale 16 16v si am si unul la scara...

      Comment


      • vedeti threadul lui CRisti xp referitor la pusul altor motoare pe logan : Logan RS de 170 de cai putere! By Patrick Kirfel
        Last edited by margelatu; 14 January 2010, 16:20.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • uite si un link aici
          motor se gaseste pe ebay la 700 lire
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • In dimineata asta am vazut ca imi sta capacul de la rezervor cam infundat...probabil e opera unui "animal". Care este cauza ? Eu suspectez 1-2 suruburi sau ce sunt alea lipsa, au ajuns sa se fure si astea ?!

            Stiti pe unde as putea sa gasesc "inlocuitor" ?
            Attached Files
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • iti lipseste cel din stanga jos - de ala sunt sigur.
              B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

              Comment


              • Nu lipseste nici un surub, lipseste in schimb din partea din stinga jos tamponul care mentinea trapa la nivel cu caroseria.

                Comment


                • E o chestie de cauciuc; sper sa se poata comanda la dealer, si sa nu fii nevoit sa ..."iei"de la alt logan
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • Multumesc pentru lamuriri dar asta nu mai e o prioritate acum, am alta belea pe cap...

                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      Salut, acum 1-2 saptamani am observat ca atunci cand masina merge perfect drept, volanul este usor virat spre stanga. Exista 2 posibilitati.

                      1) Am avut un accident usor, am fost lovit in aripa/usa dreapta spate dar se pare ca doar tabla s-a indoit, pe janta nicio zgarietura, nici pe cauciuc deci tind sa cred ca nu a atins roata deci nu ar trebui sa afecteze directia.
                      2) S-a "dereglat" ceva dar nu stiu ce si nu stiu cum sa fie reparat. Tind sa cred ca asta e varianta, avand in vedere ca daca iau mainile de pe volan masina tot drept merge deci nu trage intr-o parte, cred ca doar volanul s-a "dereglat" putin.

                      Stiti ce poate cauza asta si cum se face la loc ? Multumesc.
                      Postez aici, poate totusi primesc un raspuns
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Posibil sa se rezolve cu o echilibrare a rotilor si apoi neaparat o geometrie
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • am si eu nevoie de un sfat. care este utilizarea corecta a filtrului de aer k&n box. cred ca am bagat prea mult ulei ca am desfacut alea pe acolo si am gasit in cutie urme ff fine de ulei. si uleiul s a strans mai mult in partea de jos a filtrului. am gasit de asemenea si urme ffffffff fine de murdarie in carcasa de dupa filtru. e normal ? sau inseamna ca nu filtreaza bine ? cat de mult ulei trebuie sa bag in filtru ?

                          si este normal ca la imbinarea dintre capacul chiuloasei si chiuloasa sa existe urme de ulei ? mai ales in partea dreapta.

                          Comment


                          • Eu cand merg la revizie ii spun mecanicului sa-mi demonteze prima data filtrul,ma pregatesc de-acasa cu o pensula curata,curat,dau cu prima solutie,las 10 minute,curat iarasi cu pensula apoi spal cu apa pana ramane curat.Las la uscat 20-30 de minute pana mai mestereste mecanicul pe-acolo si apoi aplic 3 jeturi de ulei in 2 strauri.ATENTIE:doar pe partea dinspre exterior!!!

                            Comment


                            • eu nu am spray. am o sticluta cu ulei. cum pot sa dau jet?

                              Comment


                              • Am si eu aproape 10000 km cu masina, in linii mari totul merge bine, ca si caz particular sunt foarte nemultumit de cum trage in primele 2 viteze! In treapta a-I-a galagie, se tureaza si se taraie, parca i-ar taia benzina si ar da drumul la aer, efectiv zgomot fara putere! a-II-a pana pe la 2500-3000 de turatii la fel, abia apoi parca prinde viata,de a-III-a si a-IV-a sunt multumit, e bine. Se poate face ceva pentru a remedia asta ? Intreba cineva mai demult daca face un disel de 85 cai la liniuta un 16v, nu am facut, dar am mers si cu un astfel de diesel si in treapta 1 si 2 are suflu, se duce, mananca asfaltul vorba aia! Bun e din pinioanele de la cutie, dar practic putem remedia amorteala din primele 2 trepte ale 16v-ului ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google