Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu o sa incerc sa schimb senzorul de turatie. faza e ca nu prea as vrea sa dau banii pe el

    ramane sa va povestesc ce s a intamplat

    Comment


    • @sorinacho: La 2000 abia intra ca lumea in cuplu. Eu merg cam intre 2500-3000. Cred ca bine ar fi sa nu scada turatia sub 2000 dupa ce schimbi - la mine nu prea se duce sub 2500. Am incercat sa merg si cum spui tu, de curiozitate, si n-am simtit diferente notabile la consum, in schimb e mult mai lesinata. Asta in oras, la drum intins... 3500+...+...

      Comment


      • eu am rezolvat problema pornirii grele la prima cheie dimineata. !!!!

        am downloadat manuale peste manuale de k4m si am urmat procedura pentru recalibrarea motorsului pas cu pas.

        se pune contactul se asteapta 15 secunde MINIM !!! se ia contactul
        se pune contactul din nou 15 secunde MINIM !!!

        se repeta procedura de 4 ori (contactul pus )

        astfel se recalibreaza mpp ul. dupa aceasta procedura a pornit la sfert.

        dupa 2 nopti a pornit la fel.

        merge si un idle learn pentru pozitia clapetei de acceleratie. pentru carcotasi procedura se recomanda daca s a umblat ca corpul clapeta sau a stat cu bornele scoase mai mult de 5 minute.
        cica idle learn trebuie urmat de un mers al motorului la liber (ralanti) cam 5 10 minute

        merita sa incercati si voi si sa spuneti daca s a rezolvat

        Comment


        • inseamna ca eu din greseala am rezolvat si nu mi-am dat seama. ma refer la alea 15 secunde de pus contactul...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • eu am gasit procedura asta intr un manual k4m pe care l am citit din scoarta in scoarta. o sa devin specialist in motorul asta

            eu ma gandesc ca contactul pus prelungit ii spune lu ECU vezi ba ca urmeaza sa pornesc. da mai benzina sa mi ajunga

            Comment


            • am facut revizia de an,azi, a costat 243 ron 5 litri ulei filtru verificare roti directie lumini ,am fost invitat frumos daca vreau sa stau linga masina sau poate prefer sa ma relaxez la bar cu un suc cafea ,gustare, ceva, au fost serviabili si politicosi .Seful calitati sa intimplat sa fie un fost coleg, orasul mic

              Comment


              • Apropo, poate explica cineva urmatorul fenomen:

                In jurul valorii de 3000 rpm +- 100rpm se simte motorul mai galagios (se vede chiar si oglinda retrovizoare cum vibreaza usor) Peste aceasta valoare 3000+ 4000+ (pe autostrada evident ) zgomotul parca e mai placut. Chiar ma uitam la oglinda retrovizoare - exact cand m-am apropiat de 3000 rpm in accelerare a inceput sa vibreze usor apoi peste acesta valoare 3000+ s-a oprit din vibratie.
                Intelegeti ce vreau sa spun - cred ca la aceasta valoare, 3000 rpm, apare un fenomen de rezonanta cu caroseria. (evident vibra oglinda foarte usor sesizabil nu caroseria)

                E vorba evident de tr 5 - la 3000 rpm are aprox 110km/h.
                Last edited by fainis cristian; 22 July 2010, 11:39.

                Comment


                • Poate ai vreo roata descentrata si nu este echilibrata corect si la viteza aia iti apar tie vibratiile!
                  Eu nu am asa ceva,,,adica sa vibreze masina sau obiectele in masina doar de la motor si atat.
                  Sau poate nu ai vreun surub/tampon strans bine de caroserie!!

                  Comment


                  • Originally posted by fainis cristian View Post
                    Apropo, poate explica cineva urmatorul fenomen:

                    In jurul valorii de 3000 rpm +- 100rpm se simte motorul mai galagios (se vede chiar si oglinda retrovizoare cum vibreaza usor) Peste aceasta valoare 3000+ 4000+ (pe autostrada evident ) zgomotul parca e mai placut. Chiar ma uitam la oglinda retrovizoare - exact cand m-am apropiat de 3000 rpm in accelerare a inceput sa vibreze usor apoi peste acesta valoare 3000+ s-a oprit din vibratie.
                    Intelegeti ce vreau sa spun - cred ca la aceasta valoare, 3000 rpm, apare un fenomen de rezonanta cu caroseria. (evident vibra oglinda foarte usor sesizabil nu caroseria)

                    E vorba evident de tr 5 - la 3000 rpm are aprox 110km/h.
                    este normal pentru 16v. megane 1 face la fel. o sa dispara in timp odata cu uzura

                    Comment


                    • Nu Ivan, nu vibreaza caroseria - masina e noua, nu are ca sa fie slabit la ea, plus ca se comporta excelent la viteza mare (m-am dat umpic pe autostrada recunosc , chiar si cu o mica retinere din partea soferului a ajuns lejer la 200, chiar putin peste)

                      Pur si simplu pana la 3000 are un zgomot (pana la 2200 aprox nici nu prea auzi motorul) la peste 3000 are alt zgomot si undeva la aceasta valoare sigur rezoneaza fie galeria de evacuare fie altceva - am simtit la mai multe cu acest motor.

                      Am fazut ca toba finala e altfel prinsa (intr-un singur inel de caucic fata de doua inele la varianta mai veche).

                      Cu siguranta ca sunt persoane care nici nu sesizeaza fenomenul pe care incerc sa il descriu, e mai mult si a chestie psihologica. Cred ca totul se rezuma la "modificarile" pe care le-au facut fie din motive ergonomice sau tehnice - am inteles ca atenuatorul de zgomot de pe galeria de evacuare nu mai exista la facelift (corectati-ma va rog daca gresesc)

                      In cazul rotilor desumflate sau dereglarii sistemului de directie apar vibratii in volan sesizabile (la viteza mare) ceea ce nu e cazul la mine

                      Comment


                      • Salut baieti. Am si eu o mica problema . Cateodata ajung liniutele de la apa la 6, cand porneste electroventilatorul imediat scad dar problema este de ce porneste electroventilatorul cand se ajunge la 6 nu trebuie sa fie pe faza, sa mentina constant alea 4 linite ( 90 grade ) ?. Sa fie vreun senzor belit ? O sa merg sa o pun pe tester dar deocamdata sa aflu cateva pareri de la voi.

                        Va multumesc
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • Cristi eu m-am referit sa nu ai vreun tampon/surub de la motor care sa fie slab .
                          Motorul este prins de caroserie la randul lui prin aceste tampoane/suruburi...si daca vreo unul este un pic mai slab motorul intra in "rezonanta" asa cum zici tu.

                          Comment


                          • @ fainis tiam mai zis odata. stai linistit. este un mers normal pentru k4m

                            @ cristnacht iti porneste GMV pe treapta 1 sau 2 ?

                            Comment


                            • Acum ceva mai multa vreme, pe unul din thread-uri, cineva a pus schemele unde se vedea clar, ca nu ai ce schimba viteza sub 2250 rpm. Altfel o subturezi.
                              Martinel rules!

                              Comment


                              • Am sesizat si eu zgomote/vibratii pe la 3000, 3000 si ceva ture in treapta a 5-a pe un 1,6 8V, si parca si la a mea. Probabil intra in rezonanta anumite componente in jurul acelei frecvente...
                                Last edited by Wotan; 24 July 2010, 12:57.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google