Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu sunt 120 mai mult ca sigur .....Dupa remapare o sa ai in jur de 115+- 1 are cineva din bv
    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by memphis_Taz
      NU ARE CUM SA AIBA LOGANU 8valve/cilindru... asta ar insemna sa aiba 4 axe cu came ) chestie care nu exista in mintea romanilor nici in cea a francezilor de la renault ) loganul are 4 pistoane deci 1.6 mpi 8v are 2 valve/piston iar 1.6mpi 16v are 4 valve/piston
      Ai dreptate. Cred ca eram cu mintea in alta parte cand scriam. Si ca sa nu crezi ca habar nu am din cate stiu exista 3 variante uzuale: 2 supape pe cilindru(1 pe admisie 1 pe evacuare), 3 supape pe cilindru (2 pe admisie si 1 pe evacuare) si bineinteles 4 supape pe cilindru (2 pe admisie si 2 pe evacuare). Nu e voarba de Logan ci de motoarele benzinare.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Originally posted by memphis_Taz
        Sorry de offtopic-ul care il fac dar ce dracu tot vad atatea abtibilde de GTI pe daciile Nova sau Supernova... e vreo motorizare mai speciala sau si-au pus proprietarii lor abtibildul sa arate cat de tzarani sunt?
        Nova GTi, asa venea din fabrica cu sticker-ul lipit. Era motorul standard de 1.6 de pe Nova dar fara carburatie ci cu un sistem de injectie monopunct de la Bosch.

        La SuperNova probabil si-au lipit posesorii deoarece n-am vazut cu GTi vreun model.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #34
          Originally posted by SoNyKeL View Post
          Intrebarea stupida a lui Sonykel:
          al meu mcv ...Apa sta la 4linii...
          este normal. Sa mai discutat in citeva locuri.
          eu am si testat odata, in 3 minute mi-a ajuns la 2 linii sin in 10 minute si 4km parcuri la 4linii. Temeratura de afara fiind de 10 grade si condus normal.
          depinde de versiunea motorului cite linii iti arata
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #35
            E normal (cred - 1500 la bord). Motor pornit - 0 liniute, stat 10 secunde (ales postul radio), mers usurel, dupa aprox. 400 metri, hopa... Apar deodata 2 liniute, continui sa merg frumushel... Dupa vreo 2000 metri, hopa... Inca doua liniute deodata, total 4 liniute. Am mers vreo 500 km incontinuu si n-am vazut niciodata 5 liniute sau mai mult...
            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

            Comment


            • #36
              O singura data am avut 5 lini la apa,cand era mai noua, dar de atunci numai 4liniute

              dar de ce mai este spatiu pana la 10 LINII? Sa fie simetrie cu benzina..?

              Comment


              • #37
                Ca sa se vada dintr-o privire ca-i bine... De fapt au vrut sa faca scala sa fie optimul la mijloc. Fiind 9 liniute de toate aveau de ales intre 4 si 5. Cand nu-i nici una e rece motorul, cand e la mijloc e optim, cand sunt toate e bai mare... Asta e ideea.
                Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                Comment


                • #38
                  A avut cineva probleme cu pierderea de lichid de racire? Adica sa inceapa sa picure sub masina...

                  Comment


                  • #39
                    Scuze ca ma bag, dar ce vezi tu sub masina s-ar putea sa fie condensul de la AC

                    Comment


                    • #40
                      Daca nu-ti picura in fata e de la ac
                      acul pica mai inspre jumatatea motorului

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        intrebare

                        Cine cunoaste un service auto bun autorizat pentru Dacia Logan !? Se apropie de 15000km si trebuie sa o duc la revizie. Am un pic de indoiala in ceea ce priveste aceste locatii. Se aud multe lucruri care te dezgusta ...Inlocuitul de cauciucuri sau chiar roti cu totul atunci cand nu este cazul, plata unor servicii care de fapt nu sunt efectuate, etc...
                        Eu am un MCV Laureate 1.6 16 valve de 105CP. Este o masina buna care ma ajuta f mult. Nu am avut probleme cu ea si nu vreau sa mi-o descompuna astia de la service de piesele bune ca sa mi le inlocuiasca cu niste vechituri mai ales ca masina este in leasing. Sunt femeie si nu ma prea pricep sa vad daca isi fac treaba corect sau nu. Ca sa fiu sigura de asta ar trebui sa asist la revizie sau sa am posibilitataea sa urmaresc acest lucru.
                        Last edited by ailemac_61; 8 July 2008, 19:27.

                        Comment


                        • #42
                          Incearca Daco Serv, AMG sau Adras oltenitei.
                          Revin la adras oltenitei cu o precizare: am fost sunat acum cateva zile de sef service Adras, apel in urma caruia m-a invitat la o verificare gratuita, caci masina iesea din garantie. Mentionez faptul ca nu am interactionat niciodata cu acel domn, ieri fiind prima oara. Si mi-a verificat-o cap coada, plus mi-au schimbat cablu ambreiaj (desi, sincer nu era necesar). Multe plusuri din partea mea pt respectivii.
                          Deci sfatul meu ramane urmatorul : Adras Oltenitei, Daco Serv, AMG.

                          Comment


                          • #43
                            Iti multumesc frumos pentru indicatie si am sa sun chiar azi sa ma programez la adras oltenitei. Iti urez numai bine.Sanatate

                            Comment


                            • #44
                              Am si eu o intrebare , stiu ca nu tine doar de 1.6 16v , dar am 1.6 16v si nu stiu unde sa intreb...
                              nivelu meu la Antigel a inceput sa scada ,destul de repede, zic eu , in 14000km a ajuns la MINIM si cam intro saptamana am pierdut cam 1cm din distanta intre linile MAX si MIN ,``masura ochiometric``, oare e normal? Are vreo legatura ca merg mult cu AC-ul pornit sau ca sunt zile in care fac si 20-30de opriri-porniri de motor in 4-5ore???

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Deci se intelege ca nu scapa niciunde.
                                Si la mine in 22000 a ajuns la minim. De obicei cand mai deschid capota nu prea ma uit la antigel. De ceva timp am vazut ca e la minim.
                                N-are nimic, mai tre' sa completam

                                PS: oricum in functie de temp, nivelu urca/scade ~1 cm.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google