Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stiu ca sunt scumpe. ideea e ca vreau modificari fara sa schimb softul. daca se modifica durata deschiderii trebuie automat alt soft.
    - astea care se gasesc peste tot modifica durata si marimea deschiderii
    - mai e varianta cu supape pe comanda mai lungi

    a mai patit cineva asta ?

    -dupa viteza de 70 kmh de undeva din spatele masinii se aude un zgomot ca de clopotel din tinichea.
    - nu conteaza ca am 70 la 5000 cu a 2 a sau 70 la 2000 cu a 5 a
    - fix cand ating 70 kmh se aude zgomotul asta
    - am facut curat in toata masini si am eliminat toate obiectele care ar putea produce zgomotul
    - a inceput sa se auda dupa un mers mai sustinut 120 130 cu retrogradari intr a 4 a la depasiri

    - nu imi spuneti ca clopotelul/zgomotul este intre scaun si volan ca stiu foarte bine ce aud
    Last edited by alessandro; 6 March 2011, 21:01. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Apropos de zgomote

      Eu am ajuns la 4000km parcursi si am inceput sa mai trec de 3000 rpm uneori, ca sa se invete si peste 3000 rpm.

      Schimb aproape la fiecare drum de cateva ori, dupa ce motorul este cald, la 3500 - 3700 rpm. Uneori o mai duc pana la 4000 rpm.

      Am sesizat ca de la 3500 rpm in sus se aude mult mai tare in masina zgomotul de "motor turat", decat la primele dati cand am turat motorul la 3500 - 3700 (prima data pe la 2900 km parcursi)

      Totusi impresia mea este ca "zgomotul" nu provine de la motor ci de la evacuare. A MAI OBSERVAT CINEVA ASA CEVA??
      Multumesc anticipat...

      Comment


      • este normal sa se auda mai tare cand motorul este mai turat dar se aude pentru ca nu este insonorizata ca un megane sau alta masina din cauza costurilor
        eu unu daca anul asta am bani suficienti trec la insonorizare mai buna adica sa pun folie dinamat pe podea panoul de foc usi plafon portbagaj .
        stiu ca este scump dinamatul dar este si calitate numai bine

        Comment


        • Buna ziua !
          Oare cine ma poate ajuta ? la portiera mea de la sofer, scartaie geamul in momentul cand iau ceva gropi, denivelari, drumurile bune din Roamania....sa fie de la ???
          Sau de la portiera, de la ???
          sigpic
          Maică, ce mafioți de treabă !!!

          Comment


          • aveti idee unde gasesc vopsea termorezistenta pentru evacuare ? SINTO am inteles ca trebuie sa caut

            Comment


            • daca schimb ECU de la o masina la alta e ok ? sau nu mai pornesc ?

              antidemarajul este in ECU sau in UCH ? e vorba de doua 16v

              Comment


              • original, e in uch. ecu "virgin" n-are immo memorat. un ecu "virgin" la primul contact, invata "immo", dupa aia poti sa-l pui pe ce masina vrei, nu mai porneste. am vazut insa cazuri cand un ecu chipuit a pornit fara probleme pe 2-3 masini. de ex, eu cu mareom am facut schimb de ecu-uri. a mea cu ecu lui a pornit; invers, lula
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • daca schimb ECU urile si schimb si chipurile in chei ?

                  adica schimb doar lamele metalice la chei sa se potriveasca in butuc. ar trebui sa mearga nu ?

                  Comment


                  • nu. pt ca uch va "vedea" un cod de cheie pe care nu-l recunoaste si din nou, ecu injectie nu va porni motorul. de data asta, pt ca nu-l lasa uch-ul, nu ca n-ar vrea el.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • atunci merge sa schimb ECU si sa resoftez cheile ?

                      Comment


                      • mah! tu ce mama lupiilor vrei sa faci? iesi mai ieftin daca stergi immo din ecu injectie si atunci o sa porneasca pe orice masina.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • are cineva idee ce este asta si la ce foloseste ? si unde se monteaza ?

                          Transform your vehicle with high-performance parts and accessories from K-Tec Racing. Shop now for quality upgrades, expert advice and international shipping.

                          Comment


                          • ))

                            @ alessandro

                            Salut, tie iti trebuie un arc mai tare la pedala de acceleratie (desi mie imi place pedala de acceleratie foarte moale, unde poti face reglaje foarte fine ale pedalei)

                            Si iti mai trebuie un ambreiaj pe buton ON/OFF, automatizat, care sa cupleze ambreiajul fara patinari exagerate si smucituri.

                            Eu unul nu conduc foarte sportiv - iar cand o fac, dau gaz dupa ce am ridicat complet ambreiajul.

                            Altfel uzezi prematur placile discului de ambreiaj, decalesti placa de presiune si se slabesc arcurile, plus socuri transmise cutiei de viteze si planetarelor.

                            Comment


                            • nu mi dau seama daca facu misto sau nu. daca faci ... pacat

                              in momentul cand plec din panarama aia de panta de la Unirii dupa ce am coborat pe Regina Maria si imi sare schimbatorul din mana din cauza trepidatiilor eu chiar cred ca este ceva in neregula.



                              PASTE FERICIT TUTUROR !

                              Comment


                              • Alessandro, nu fac misto de tine, fiindca nu este cazul si nici frumos nu este. A fost un spirit de gluma si o usoara ironie doar.

                                Nu stiu cum ai exploatat masina. Din ce ai scris pe aici, ma gandesc ca mergi ceva mai sportiv, iar in anumite conditii de exploatare ambreiajul poate fi o componenta care cedeaza prematur.

                                Eu unul protejez masina destul de mult - uneori chiar excesiv (schimb pe la 3000 rpm uzual --- si uneori mai merg pana la 4000, dar destul de rar). In privinta ambreiajului, niciodata nu am plecat scartait sau smucit de pe loc. Gaz dau dupa ce am decuplat complet ambreiajul, ca sa elimin din socuri si uzura prematura, si in general accelerez mai tare dupa ce motorul trece de 2500 rpm in sus (cand "primeste" benzina si demareaza frumos in turatie) Peste 4000 rpm nu ma duc. Am ajuns la 5300 km parcursi si sunt multumit de comportamentul masinii.

                                A inceput sa scada si consumul. Cel mai putin am scos pe Bucuresti-Ploiesti 5.6 l/100km si astept sa vad si eu la mine consumuri de 5.2 sau 4.8 l/100km asa cum au scris alti coforumisti.
                                (asa am scos si eu 5.1 l/100km in coborare de la Busteni la Ploiesti, insa indicatie corecta pentru consum o consider fie pe traseu plan, fie pe orice traseu facut tur-retur)

                                Cine merge sportiv, e clar ca se asteapta la cheltuieli "premature", adica un buget mai mare pentru: combustibil, placute de frana, anvelope, sau chiar ambreiaj

                                --- dar si placerea e probabil pe masura. (Imi aduc aminte ca dupa ce mi-am luat carnetul, mergeam in oras/Ploiesti cu masina lui tata - o Lada 1200 si "nu aveam unde" sa dau a 4-a. Mergeam cu a 3-a la 60 la ora si tragea masina extraordinar de bine. Si tot plecam cu un pic de scart de la semafor si pe tr. 1 si pe 2. Pana mi-a zis frate-miu sa las figurile si sa merg linistit cu a 4-a, sau sa imi pregatesc bani pentru benzina, anvelope si ambreaj)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google