Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine, s-a mai intamplat asta la vreo 2 Fiesta. Si culmea ca la una din ele au descoperit asta cu clientul de fata (o clienta de fapt - care era venita acolo sa ridice masina chiar dupa ce au dat jos masina de pe tir.)

    Motorul pornea, dar facea ca toate aratarile - si cel din service si-a dat seama ca nu-i a buna si ca motorul "nu-i in mintile lui" cum ar spune doctorul

    Comment


    • dar dacia e de ***** si nemtoaicele is miezu, nu?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Aveti mare grija cu Nalba Galati

        Am dat comanda si avans pe data de 28.04.2011. Pana la ora actuala nu a venit masina . Ba ca nu se aproba voucherele ba ca nu stiu ce. Si am sunat la vocea clientului si mi-au spus ca ei nu mai lucreaza cu Nalba. Ca au pierdut licenta, ca au tras in caramida lumea. Nu au respectat procedura pt ca la avans trebuia cica sa platesc la banca si nu la ei. In fine eu sper sa se rezolve, dar aveti mare grija !

        Comment


        • http://piese-auto.anunturi-auto.****...4-9940912.html

          Ce ziceti? FACATURI SAU ORIGINALE?

          https://www.piese-auto.anunturi-auto...4-9940912.html

          piese-auto.anunturi-auto.*******.ro/jante+anvelope/4-jante-tabla-pe-15-4-9940912.html
          Last edited by RADU 1.6 16V; 19 May 2011, 17:34. Reason: Automerged Doublepost
          Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

          Comment


          • am nevoie de un pic de ajutor.

            urmeaza sa achizitionez o galerie / repartitor de admisie de laguna 2.0 16v F4R si o clapeta de 65 mm

            are colectorul mai mare si bratele mai lungi si mai groase cu aprox 15 %

            nu mi pot da seama in ce fel se va comporta pe 16v. in ce fel sunt pacaliti senzorii de vacum si temperatura.
            la blana harta de injectie da un AFR relativ mic iar galeria asta da ceva mai mult aer. merita sa fac un soft custom ?
            Attached Files

            Comment


            • senzorul de temperatura nu e pacalit. ala de presiune, probabil ca nu. discutabila treaba...doar pt asa ceva nu cred ca merita soft custom.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • asa ma gandeam si eu. da AFR u ce zice ? cand merge pe lambda nu e problema ca dicteaza aia tot.
                da cand merge pe harta ? ECU stie ca intra 1 litru de aer si defapt intra 1.2

                eventual dupa ce tziganesc pun un tester smecher pe ea care citeste AFR si ii dau sa mearga in toare regimurile posibile

                Comment


                • Capacitatea cilindrica iti ramane neschimbata, doar ca aerul intra mai usor.
                  sigpic

                  Comment


                  • daca intra mai usor intra si mai mult. stie harta ca intra mai mult ? sau ea da benzina cat pentru cantitatea veche ?

                    in regom stabilizat merge pe lambda si aia vede surplus de aer si da mai multa benzina. da cand merge pe harta ? asta ma intereseaza

                    Comment


                    • se fac anumite ajustari in functie de lambada si in acceleratie ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • deci se fac si cand de la 2000 ii dau wot ?

                        atunci ii bine

                        Comment


                        • up please .....
                          Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                          Comment


                          • @alessandro: pai nu intra aer mai mult, doar ca diferenta de presiune de la regim normal la wot va fi mai mica, asta insemnand probabil si-un rapsuns diferit al ecu-ului la apasarea brusca a gazului. dar, ceea ce a zis docotul mike e corect, aer, tot atata iti intra in motor.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Eu prevad oarecare lipsa de cuplu la ture mici, compensata la ture mari de galeria mai putin restrictiva. Oricum fara un filtru de aer de capacitate mai mare nu cred ca faci nimic.
                              Ma intreb ce se intampla cu variatiile de presiune care apar in mod normal in galeria de admisie. Vor fi mai mici din cauza volumului mai mare de aer din galerie ?
                              sigpic

                              Comment


                              • pe ture mari cand pistonu trage aer mai greu ar trebui sa se simta.
                                impreuna cu clapeta pe 65mm clar o sa fie presiune mai mare la wot si ar trebui sa intre ceva mai mult aer in cilindrii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google