Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai mult, ci mai usor.
    sigpic

    Comment


    • Alessandro, eu cred ca ce ti-a spus doctorul e corect.

      Mai mult decat atat, sonda lambda va tine amestecul cum trebuie. Cred ca efectul va fi o crestere mai rapida in ture, cand ii dai pedala. Chestia cu cuplu mai mic la ture mici nu as crede, fiindca sonda lambda ar trebui sa comande un pic mai multa benzina la injectoare - la regim stabilizat. In regim de talpa, cred ca la talpa "mai profunda" amestecul va avea mai putina benzina in surplus, sau altfel spus va arde mai bine benzina injectata in admisie.

      Dupa ce faci modificarea, sa ne zici cum si ce se simte.

      (motorul ar trebui sa "respire" mai usor - si sa creasca in ture mai rapid)
      Last edited by ion_R5; 22 May 2011, 23:45. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • cine a folosit oferta asta de la dacia cu filtru habitaclu la 59 lei?

        Comment


        • Eu iti recomand sa iti pui tu filtru. Eu mi-am montat filtru Motrio (cred ca de asta pun ei la reprezentanta cu 60 lei) singur, 10 minute de distractie sa decupez fanta aia si atat. Filtrul a costat 30 lei, fara carbon activ. Urmatorul o sa fie cu carbon, am vazut ca se gaesc pe forum cu ~50 lei. Fluxul de aer de la ventilator este ~ acelasi iar nivelul de praf care intra in habitaclu a scazut considerabil.

          Originally posted by Shakar View Post
          Pana acum nu am schimbat niciodata cauciucurile de pe jante si nici nu am inversat locul rotilor, nu imi vibreaza volanul deloc indiferent de viteza dar am dat in cateva gropi mai nasoale. Are rost sa ma duc sa verific daca e vreo janta stramba si daca e nevoie de o echilibrare ?
          Vreo opinie ?
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Eu zic sa stai potolit, daca e totul ok, ce interes? Poate doar daca o cauti cu lumanarea, e foarte posibil ca mai mult sa strici.

            Comment


            • cu mine vorbesti ? la admisie te referi ? daca da nu am nici cel mai mic gand sa ma potolesc. ii dau pana plezneste

              cine a mai pus geleria asta de laguna 2.0 16v a acuzat AFR marit si cuplu mai mult in ture. deci mai mult aer intra

              clapeta de la 1.4 16v are 55mm. galeria de la laguna 1.6 16v are bratul/sarpele sau cm vreti sa ii ziceti cu 2 mm mai lat. inaltimea este la fel.
              clapeta de laguna 1.6 16v are 60mm.
              masurate de mine in dezmembrari

              concluzia. dacia iar a facut o tziganeala infecta. in loc de 110 cai 105. french mother focker
              - sa mai zic ca un catalizator de laguna 1.6 16v e de 2 ori mai mare ca la logan 16v . la noi de la 1.4 la 1.6 16v sunt identice catalizatoarele
              Last edited by alessandro; 23 May 2011, 21:35.

              Comment


              • Nu la tine, Shakar cerea o opinie...

                Comment


                • aveti idee daca dauneaza cu ceva anularea recuperatorului de gaze ?

                  la 16v un furtun foarte scurt mai bine zis o mufa baga gazele din chiuloasa in airboxul admisiei din spatele motorului.

                  Comment


                  • pai si ce faci cu uleiul ala? il pierzi pe drum?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • atunci o sa trag un furtun din capac undeva in traseul de admisie dupa filtru.

                      oricum uleiul care iese cu gazele alea ajunge in cilindrii si se arde

                      Comment


                      • uleiul nu se arde asa mult cum crezi tu, ca-n 100km ai ramane fara strop de ulei...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • pai gazele ies din chiuloasa ajung in colector admisie si in cilindrii

                          Comment


                          • in gazele alea sunt si vapori de ulei, printre altele. daca pui bidonas si din cand in cand il re-golesti in motor, e ok.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Ce piese difera intre 1.6 16V-ul nostru si cel de 133 CP ?
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • e diferenta mare. daca te gandesti sa il transformi nu prea ai sanse din pacate.
                                ai putea sa iei galeria de avacuare care este foarte smechera si galeria de admisie.
                                - are pistoane cu alta forma in cap, pinion defazor care schimba pozitia axei cu came dupa 4000 rpm, alta durata la axa cu came ( 250 am citit pe undeva )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google