are si raportul de compresie mai mare
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postin gazele alea sunt si vapori de ulei, printre altele. daca pui bidonas si din cand in cand il re-golesti in motor, e ok.
Comment
-
pai are vacuum partea dinspre corpul clapeta, dinspre bloc/capacul distributiei n-ar trebui sa aibe vacuum, ca doar nu trage motorul aer in baie, ca nu-i in 2 timpi...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
revin cu pozele promise.
sub clapeta este un stutz din aliminiu intra in airbox si era etansat cu o mica flansa din cauciuc.
cu motorul pornit am pus mana pe el si pe acolo nu ies gaze ci trage aer . deci ala nu este un recuperator de gaze ci trage aer pentru ceva ? pentru ce ?
stutzul intra in capacul culbutorilor si nu mi am dat seama unde se duce.
Comment
-
man, ala intra in airbox, pt ca acolo tre'sa duca vaporii aia unsurosi. in airbox se vad urme de unsoare, deci sigur nu intra aer in capacul culbutorilor doar de dragu'de-a baga aer acolo. poate la 4000rpm, cand presiunea in carter/capacul distributiei ajunge la 4 bari, deja lucrurile se schimba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am pornit motorul fara furtunula ala bagat acolo. si la ture joase si la ture mari acolo se face un vacum. imi sugea degetul acolo pe tzeava.
cand pun serpii mai dau odata admisia jos si fac si un filmulet .
oricum pana elucidam problema lasa furtunul ala acolo . daca prin ala trec vapori de ulei ar trebui cand il dau jos sa fie unsuros la greu corect ?
Comment
-
1.6 16v 60FUG filtru sport K&N fara catalizator
vs
1.6 16v 99TFV admisie inox cu airbox Xantia 2.0 HDI filtru MANN
dupa ce am sters erorile care le avea de la catalizator i am dat sa mearga
concluzii la prima vedere comparativ cu ce a iesit la mine
- presiunile din colectorul de admisie sunt sensibil mai mari la mine pe toate regimurile de turatie (cand am facut eu log-urile presiunea atmosferica era mai mica 1008 milibari vs 1010 milibari la 60 FUG ) la valoarea asta cu cat mai mare cu atat mai bine
- timpii de injectie sunt iarasi sensibil mai mari la mine. la 60 FUG nu au sarit de 16 ms iar la mine au depasit aceasta valoare
- valorile sondei lambda amonte sunt mai mari la mine deci in ciuda aerului mai mult amestecul este bogat ( posibil ca lambda aval simte poluare si taie din benzina)
- temperatura mai mica de intrare a aerului la mine
-deschiderea clapetei fluture de acceleratie este o idee mai mica la mine 89 vs 92 %
dupa ce am am terminat de facut admisia am simtit motorul exact ca atunci cand am avut filtru sport. consumul a crescut un pic si se simte bine sus in ture.
totusi 60 FUG ma bate pt ca nu are cat si castiga pe partea de evacuare da aici vorbim de admisii.
concluziile le trageti voi
trageti ce concluzii vreti voi vor urma si alte teste care vor fi edificatoare sperLast edited by alessandro; 22 June 2011, 00:00.
Comment
-
am si eu o problema cu motorul atunci cand e rece la prima cheie:scade turatia imediat trepideaza toata masina si nu raspunde imediat cand o accelerez are un timp mort se ingatuie si chiar imi da niste rateuri mici.e un logan 16 16v si rog daca ma poate ajuta cineva cu problema asta are 35500km din 2009. va multumesc
Comment
-
si inverte de 3 4 ori sau mi mult pana o ia ca o RABA din loc si porneste dupa care revine normal nu ?
ai avut interventii la motor ? pe la admisie sau corp clapeta ?
sunt simptome de aer fals care dispar cand motorul face vacuum si se atanseaza piesele admisiei.
as baga totusi mana in foc pe garniturile corpului clapeta care nu mai etanseaza. ele stau presate se teshesc si nu mai etanseaza.
dai corpul jos si intorci garniturile pe cealalta parte. degreseze bine si dai si un pic de silicon rosu. ( se curata daca e nevoie )
Comment
Comment