Salut!
Sunt unul dintre posesorii de logan 16 V din august 2011 (E5). Am mai scris ca la cald am probleme cu pornirea motorului in sensul ca fie se opreste, fie scade in turatie (sub 750 rpm) si apoi revine.
Am fost azi la tester : motor cald..rulat 40 km...oprit motorul, lasat 15-20 min oprita...(cam dupa timpul asta isi face de cap) ...am pus testerul cu motorul oprit....am pornit...bineinteles ca a urcat in turatie la 1750, a coborat la 750 si a avut un spasm pana spre 500, dupa care a revenit. Eroarea data de tester, sonda de oxigen...acum vor fi multe discutii de genu...sonda lamda, sonda de oxigen de pe galeria de admisie, ca ar fi trebuit sa se aprinda obd ul..etc. nu asta e important. Nu aveau sonda de schimb in service si au zis ca ma suna in cateva zile sa schimbam piesa. Va tin la curent.
Daca ati mai auzit de asa ceva sau daca mai sunt printre voi posesori cu aceleasi pb asta poate fi un sfat.
Astept si reactii!
Numai bine!
Sunt unul dintre posesorii de logan 16 V din august 2011 (E5). Am mai scris ca la cald am probleme cu pornirea motorului in sensul ca fie se opreste, fie scade in turatie (sub 750 rpm) si apoi revine.
Am fost azi la tester : motor cald..rulat 40 km...oprit motorul, lasat 15-20 min oprita...(cam dupa timpul asta isi face de cap) ...am pus testerul cu motorul oprit....am pornit...bineinteles ca a urcat in turatie la 1750, a coborat la 750 si a avut un spasm pana spre 500, dupa care a revenit. Eroarea data de tester, sonda de oxigen...acum vor fi multe discutii de genu...sonda lamda, sonda de oxigen de pe galeria de admisie, ca ar fi trebuit sa se aprinda obd ul..etc. nu asta e important. Nu aveau sonda de schimb in service si au zis ca ma suna in cateva zile sa schimbam piesa. Va tin la curent.
Daca ati mai auzit de asa ceva sau daca mai sunt printre voi posesori cu aceleasi pb asta poate fi un sfat.
Astept si reactii!
Numai bine!
Comment