Si la mine picura la fel , initial credeam ca e vreo pb ... se pare ca nu pina la urma.
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Nu e normal sa curga apa din condens pe galeria de evacuare, galeria are citeva sute de grade temperatura ( catalizatorul nu mai spun ! ) si sa curga apa la temperatura exterioara ( 20 -30 grade ) in nici un caz nu e normal. Pot sa apara fisuri, deformari ale galeriei etc.
Trebuie canalizata apa din condens cu un tub cu ceva intr-un loc unde sa se duca direct pe asfalt
Comment
-
Originally posted by PrEsTiGe View Post...Eu zic ca e normal... Am auzit si la alte masini acelasi sunet...
La lgn tot asa, si stau cu AC pornit tot timpul vara, il inchid pe la sfirsitul lui octombrie...Dar este evacuarea pusa invers fata de dsn-slz, la asta prin spate e mai protejata, traseul mai scurt in zona motorului.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNu stiu cat e de normal sa curga apa, provenita de la vaporizatorul aerului conditionat, direct pe esapament. E posibil sa fi pierdut furtunasul ce canalizeaza condensu; la mine nu se intampla asta.
Eu unul nu-l am si la fel ca si la ceilalti apa se prelinge pe teava de esapament.
Problema asta cu sfaraiala sigur apare doar atunci cand esti stationat ,,,in mers sigur nu mai este la fel situatia.
Comment
-
in mod normal, se scuge condensul pe furtun. insa...exact in zona de deasupra catalizatorului, e supapa de desfundare a traseului respectiv de condens. daca supapa aia e blocata deschis, de la mizerie, praf, etc, atunci apa nu mai ajunge la furtunul respectiv. daca intrati sub masina, o sa vedeti la ce ma refer. bagati o sarmulita acolo si curatati locul, ar trebui odata inlaturat blocajul supapei, sa nu mai faca.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut!
Ca sa nu mai deschid un nou post de discutii vreau sa aduc in prima faza aici in discutie un sunet, o vibratie ce se aude in treptele I si II dupa cuplarea ambreiajului sau in curs de cuplare a ambreiajului in sarcina cu motorul subturat. Se aude ca un "barait metalic in caroserie". Un amic mi-a spus ca este suportul de la cutia de viteze si ca in timp se poate rupe sau strica...etc...nu stiu exact... De acolo se aude? Si daca se rupe si se inlocuieste se comporta ca unul nou sau au elasticitati diferite....care sunt implicatiile? Se rupe, se schimba? E rezistent...orice sfat sau parere e binevenit(a)!
Multumesc!
Numai bine!
Comment
-
Cutia e fixata la un capat pe motor iar in celalalt pe un tampon hidroelestic. cred ca amicul tau spune despre bieleta antirasturnare , care are tocmai rolul care o defineste si mai putin acela de amortizor; uite cum arata cel de pe masina mea; la fel e si la tine.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Multumesc Iancu!
Ati auzit cumva de probleme la cutia de viteze, de exemplu rulmenti (daca exista)... Aud uneori un suierat scurt ca atunci cand bate vantu' din lateral si nu stiu daca este chiar de la curentul de aer, de la cutia de viteze(care oricum are zgomotul specific al pinioanelor in functie de treapta de viteza cuplata) sau de la ventilatorul sistemului de ventilatie. De aici si temerea mea legata de cutia de viteze care ar fi elementul care ar avea o pondere mare in buget in cazul unui eventual defect.
Mutumesc!
Numai bine!
Comment
-
Credeai ca tu ai scapat ?
Cam la majoritatea se intampla asta; la ~2000rpm, cu a 5 a, mers constant, cu radio inchis; numai cine nu vrea nu aude.
Am inlocuit si uleiul, cu Elf NFJ 75w80; la fel.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment