Salutari! 650 de lei e pretul dat de reprezentanta....300 si ceva de euro mi se pare neomenesc, mai bine vand masina)). L-am comandat, cand vine, pun poze. Ideea e ca al meu merge perfect pana la -10 grade, dupa pare ca se "blocheaza". Daca nu se potriveste asta nou, il pun la vanzare.
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Codul dat de bogdan_cr e pentru asta adică E5, acceleratie electronicăAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Norma Euro5 e martea pasiunii, nu clapeta de acceleratie electronica.
Am masina cu K4M Euro3 cu acceleratie electronica si inainte am avut K4M tot Euro3 cu acceleratie pe cablu- niciun lag sesizabil daca clapeta e curata si garniturile admisiei sunt ok. Ba chiar clapeta electronica e mai capabila in ture mici, impreuna cu softul din ECU ofera un cuplu mai bun.
Comment
-
@ andri :Ai perfecta dreptate. Eu nu simt nici un lag in acceleratie, totul e sa o calci la blana cind vrei sa raspunda motorul...parca are un intrerupator pe la milocul cursei pedalei de acceleratie, daca treci dincolo te infunda in scaun. Asa e softul scris, pina la jumatea cursei pedalei motorul sa raspunda normal, cind treci dincolo sa dea tot ce poate imediat.
Comment
-
Avem si diagrame. Cea cu 77 Kw este motorul de pe Dacia. Cel de 83 kw este de ep Laguna si Megane cu fulie defazoare- deci distributie variabila. Cel de 98 kw este de pe Twingo RS si Wind.
Dupa cum se observa, indiferent de varianta, curba de cuplu este cam asemanatoare pana la 4000 rpm indiferent de versiunea de K4M.
Comment
Comment