Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign View Post
    Sa ne intelegem :
    In a3a ma deranjeaza sa se limiteze cand vrea ea la 5500...Ori daca ma prinde pe depasire...
    pai daca e testata pe elevator e clar: softul din ECU tine cont de viteza de deplasare si DETERMINA treapta de viteza, viteza aia(180-190) s-ar atinge doar cu tr.5, asadar limiteaza turatia mai devreme...ca sa limiteze țăranu ce vrea sa decoleze.

    ai dreptate, partea dubioasa e ca se limiteaza aleator in tr.3, si-i proasta rau ca se limiteaza când vrea ea...n-am intalnit desi m-am jucat in tr.3.

    ca o mica paranteza, mi-a ramas intiparit când ma sfatuia cineva pe la începuturi(nu ca acum as fi asu volanului(citandu-l pe raposatul meu tata)): nu schimba viteza in timpul depasirii! daca nu mai intra in viteza...
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • nu schimba viteza in timpul depasirii! daca nu mai intra in viteza... ))) foarte adevarat....asa am patit la fosta dacia 1310...trebuia treapa a 4 a, nu mai intra ptr ca era prea turata ))

      Comment


      • Uhm, mie nu mi-a facut nici o data asa o figura. Drept este ca nu era euro 5
        sigpic

        Comment


        • @adyno, Deci inseamna ca spusenia are un sambure de adevar...
          @dr.mke, adyno se referea ca a patit-o cu dăcia...1310.
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • zic eu ca dr mke se referea la limitare.

            Comment


            • Originally posted by dr_mke View Post
              Uhm, mie nu mi-a facut nici o data asa o figura. Drept este ca nu era euro 5
              Dar cine a zis ca nu intra la euro 5?

              Comment


              • Avand in vedere faptul ca si iarna face scandalul asta cu limitarea in a3a, zic eu ca n-ar fi de la temperaturi.
                La software nu s-a umblat decat pe la service. S-a facut update dupa ce am reclamat acest neajuns. Atat!

                Mama ei de treaba, ca de fiecare data cand ii dau talpa si nu sunt in depasire merge fain, urca bine la 6000-6500 ture. Ei, cand intru in depasiri, zici ca-i posedata.

                Oricum, eu m-am saturat de euro 5, asadar am pregatit motorul de 133cp, cu clapeta de aer mecanica, instalatie electrica completa de euro4 si un computer potrivit, care nu tine cont de viteza de deplasare.

                M-am saturat de euro 5 pt ca :

                - are timp de raspuns la pedala de acceleratie urias, practic o calci acum si raspunde maine dupa-amiaza tarziu, spre seara
                - consuma cat un tans in sarcina maxima, urcand rampe de 45gr
                - accelereaza atat de rapid incat vechiul 1.6MPI cu cutie lunga pare racheta
                - nu-i pot pune bord de tip vechi, cu consum instant (lasa o mizerie de eroare, cu check engine aprins)
                - merge tare prost la rece, zici ca i-am bagat coceni in rezervor!
                - selimiteaza in a3a cand doreste dansa, de obicei in depasiri.

                Tare as vrea sa-l cunosc pe dobitocul care a aprobat asa ceva ca bun de fabricat. Cred ca respectivul n-a testat in viata lui o masina adevarata, omul probabil ca traieste virtual, inchis in birou ...
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • )))))) si eu care vroiam clapeta electonica !

                  Comment


                  • Originally posted by dsign View Post
                    Tare as vrea sa-l cunosc pe dobitocul care a aprobat asa ceva ca bun de fabricat. Cred ca respectivul n-a testat in viata lui o masina adevarata, omul probabil ca traieste virtual, inchis in birou ...
                    Din păcate sunt din ce în ce mai mulţi.

                    Comment


                    • Originally posted by dsign View Post
                      Avand in vedere faptul ca si iarna face scandalul asta cu limitarea in a3a, zic eu ca n-ar fi de la temperaturi.
                      La software nu s-a umblat decat pe la service. S-a facut update dupa ce am reclamat acest neajuns. Atat!

                      Mama ei de treaba, ca de fiecare data cand ii dau talpa si nu sunt in depasire merge fain, urca bine la 6000-6500 ture. Ei, cand intru in depasiri, zici ca-i posedata.

                      Oricum, eu m-am saturat de euro 5, asadar am pregatit motorul de 133cp, cu clapeta de aer mecanica, instalatie electrica completa de euro4 si un computer potrivit, care nu tine cont de viteza de deplasare.

                      M-am saturat de euro 5 pt ca :

                      - are timp de raspuns la pedala de acceleratie urias, practic o calci acum si raspunde maine dupa-amiaza tarziu, spre seara
                      - consuma cat un tans in sarcina maxima, urcand rampe de 45gr
                      - accelereaza atat de rapid incat vechiul 1.6MPI cu cutie lunga pare racheta
                      - nu-i pot pune bord de tip vechi, cu consum instant (lasa o mizerie de eroare, cu check engine aprins)
                      - merge tare prost la rece, zici ca i-am bagat coceni in rezervor!
                      - selimiteaza in a3a cand doreste dansa, de obicei in depasiri.

                      Tare as vrea sa-l cunosc pe dobitocul care a aprobat asa ceva ca bun de fabricat. Cred ca respectivul n-a testat in viata lui o masina adevarata, omul probabil ca traieste virtual, inchis in birou ...
                      Pe langa toate astea, nu ai patit niciodata sa iti ramana turata la relanti la 1500-2500 de ture si sa stea aprins martorul din poza pana la plecarea de pe loc?
                      Attached Files

                      Comment


                      • Inca nu, ala ar cam fi lipsa de aprindere. Vreuna dintre bobine e bolnava, presupun.

                        @Andyno, iti dau tot ce trebuie de proba, dupa ce faac upgrade.
                        Dar crede-ma, nu vrei asa ceva. Este blasfemie adusa industriei auto, este o infectie ordinara !!!
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Nu stiu ce sa zic, doar cand e foarte cald afara face asa si foarte rar

                          Comment


                          • Aia mie mi-a aparut la o zi dupa ce am luat-o. S-a rezolvat prin update de soft.
                            Nu inteleg eu de ce nu am probleme cu limitarea. Se duce si la 6500, daca sar imi apare limitarea, si numai daca o tin vreo 10 secunde, deci nu imediat. 5500-6000 vede des cand ies in afara. Depasiri numai cu a 3a, bag a 4a dupa ce am o masina distanta intre mine si cel depasit.
                            Motorul e chiar mai fortos dupa 50k km. Nu stiu il simt in largul lui. Era mai chinuit inainte. Poate doar mi se pare.
                            Legat de clapeta m-am invatat. Zvacul vine dupa 2000 rpm. Asta e stiu doar ca nu e o racheta care nu reuseste sa se comporte ca o racheta. Trage senzatie intre 4000-6000 rpm.

                            Consumul e chiar misto. Dupa 200 km urban 8,6% cu AC.

                            Comment


                            • Se poate face updata de soft pe 1.6 16 clapeta pe cablu? e vb de o Laguna..

                              Comment


                              • doar sa existe update...ca daca ai cea mai recenta versiune...
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google