eu am 125000km cu bobinele de fabrica si n-au nici pe dracu. bujiile au cam 30000km. ideea e sa-i dai blana zilnic, sa nu "se infunde"
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Masina are 105000 km.Am avut de facut un drum Buc-Ct,unde am mers cu 140-150 km/h.A mers ok masina,dar dimineata,la fel face..nu pleaca la prima sau mai nou la a doua cheie...Ma enerveaza rau de tot faza cu pornirea si mai ales faza ,ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie,se scutura motorul..ca si cum "da in nas"...daca o las in treapta 1 si fara sa apas acceleratia,merge in suturi..adica ma face sa dau din cap inainte si inapoi ca pe muzica disco ...aaa,si consumul este de 8.6 indiferent ca merg in oras sau ca merg pe autostrada...300 km cu 30 litri de gpl ..
Comment
-
Eu am schimbat toate 4 bobinele iar motorul funcționează blanăă iar plus de asta, mi-au ieșit noxele pe bune la ITP cu catalizator Euro 3 ... recomand.
Înainte de asta ajunsesem să-mi pornească la rece la a 3-a cheie și să meargă foarte prost până se încălzea la 4 liniuțe iar motorul nu funcționa deloc uniform (întreruperi în accelerație, nu trecea de 3000 rpm., smucea, dacă o acceleram brusc pe loc intre 2000 și 3000 rpm. se îneca în sensul că dădea să moară iar apoi accelera).
Motorul are 116.000 km. iar 3 dintre bobine erau originale Beru.
Cele noi sunt Beru.
Comment
-
Am fost la un amic cu tester si nu a gasit nici o eroare memorata in functionarea motorului, nici un rateu nimic, a verificat voltaje bobine si erau ok. Totusi, din ce a simtit in zvacnirile motorului si la revenirea la relanti din acceleratie, mi-a recomandat sa schimb garniturile de la corpul de clapeta, si e posibil sa rezolv fluctuatiile de la relanti. Plus, ca tamponul hidroelastic e cam tasat si da si el vibratii in interior(m-am linistit cand am vazut cat costa).
Poate ma indrumati cu niste linkuri cu setul complet de garnituri (as vrea de origine sa fie). Multumesc!
Comment
-
Am facut revizia la masina...schimb distributie kit original renault+pompa apa,antigel,curea accesorii+role,filtru ulei,aer,polen,ulei castrol 10w40,bieleta antiruliu,cablu ambreiaj original,garnitura clapeta de acceleratie+curatat..pret 1350...pot sa spun ca dupa curatarea clapetei de acceleratie,motorul pleaca la sfert de cheie,nu mai tremura si nu se mai balbaie la accelerarea la rece...pot sa spun ca sunt foarte multumit
Comment
-
Originally posted by andreyi View PostAm fost la un amic cu tester si nu a gasit nici o eroare memorata in functionarea motorului, nici un rateu nimic, a verificat voltaje bobine si erau ok. Totusi, din ce a simtit in zvacnirile motorului si la revenirea la relanti din acceleratie, mi-a recomandat sa schimb garniturile de la corpul de clapeta, si e posibil sa rezolv fluctuatiile de la relanti. Plus, ca tamponul hidroelastic e cam tasat si da si el vibratii in interior(m-am linistit cand am vazut cat costa).
Poate ma indrumati cu niste linkuri cu setul complet de garnituri (as vrea de origine sa fie). Multumesc!
Sunt curios ce e aia : masurat voltaje bobine ?
Comment
-
Eu am avut o problema similara la vechiul Logan si dupa 2 termostate schimbate a rezultat ca vinovata era defapt sonda de temperatura. Simptomele erau identice.
Deci depinde de noroc :-)
Sent from my SM-A510F using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
E vorba de motorul 1,6 16 v, o să schimb termostatul pt început, aerul suflat de aeroterma la 4 linii pare mai cald ca la 2. La o căutare rapidă am văzut ca termostatul pt acest motor e diferit de cel pt motoarele 1,4 și 1,6.
La o căutare mai atentă am văzut ca termostatul pare totuși identic cu cel al motoarelor de 1,4 și 1,6 8 v. Probabil diferă poziționarea lui la 1,6 16 v.
Comment
Comment