a mai patit cineva la 16v urmatoarea problema. daca merg foarte mult in oras si in trafic se incinge si motorul si cutia foarte tare.
plec de pe loc: 1800 2000 rpm dau drumul la ambreiaj, cupleaza, si fix pe ultima parte a procesului de patinare, inainte sa se egalizeze turatia discului cu turatia placii de presiune apar niste trepidatii si se misca schimbatorul.
in general am un stil care protejeaza ambreiajul. nu tin piciorul pe el, nu patinez, nu bruschez, nu il folosesc excesiv. plecari violente de pe loc prea putine ca sa fie afectat. si totusi vad ca dupa 30.000 arcurile din disc dau semne de oboseala.
cand e rece nu face asa. ma gandesc ca e supraincalzesc arcurile de pe disc si nu mai amortizeaza bine forfecarea. dar este normal ? pateam asta la daciile vechi
intamplator acum 3 4 luni un vecin cu megane 1 k4m 105 cai a schimbat ambreiajul. are disc pe 215 si niste arcuri groase si tzapene rau fata de logan ?
loganul 16v de ce naiba are disc de 200 ? merge pus 215 ?
plec de pe loc: 1800 2000 rpm dau drumul la ambreiaj, cupleaza, si fix pe ultima parte a procesului de patinare, inainte sa se egalizeze turatia discului cu turatia placii de presiune apar niste trepidatii si se misca schimbatorul.
in general am un stil care protejeaza ambreiajul. nu tin piciorul pe el, nu patinez, nu bruschez, nu il folosesc excesiv. plecari violente de pe loc prea putine ca sa fie afectat. si totusi vad ca dupa 30.000 arcurile din disc dau semne de oboseala.
cand e rece nu face asa. ma gandesc ca e supraincalzesc arcurile de pe disc si nu mai amortizeaza bine forfecarea. dar este normal ? pateam asta la daciile vechi
intamplator acum 3 4 luni un vecin cu megane 1 k4m 105 cai a schimbat ambreiajul. are disc pe 215 si niste arcuri groase si tzapene rau fata de logan ?
loganul 16v de ce naiba are disc de 200 ? merge pus 215 ?
Comment