foarte bine punctat
ion_R5 daca ii bagi ulei bun sii faci schimburile cand trebuie nu crapa .
Cunosc masini care au pana in 150 mii, au fost folosite la raliu si nu s-au schimbat ambreiaj ,planetare si cutii de viteze ,cu atat mai mult motor .
Parerea mea e ca te coafa mai bine un diesel pentru stilul tau de mers ,dar probabil la ala ii omorai turbina de la mersul sub 2000 rpm ,deci cum dai nu dai bine .
Per total si grija asta exagerata omoara masinile .Depunerile de calamina afecteaza supapele , capul pistonului si favorieaza autoaprinderea , lucru foarte daunator pentru pistoane .In cat timp faci 200 mii km ? A mea are 6 ani si am 97 mii la 10 ani probabil o sa faca 150 mii ,cat sa o mai tin ? 15-20 ani ? pai la vremea aia o sa imi cumpar motor la ea cu bani de cola...
ion_R5 daca ii bagi ulei bun sii faci schimburile cand trebuie nu crapa .
Cunosc masini care au pana in 150 mii, au fost folosite la raliu si nu s-au schimbat ambreiaj ,planetare si cutii de viteze ,cu atat mai mult motor .
Parerea mea e ca te coafa mai bine un diesel pentru stilul tau de mers ,dar probabil la ala ii omorai turbina de la mersul sub 2000 rpm ,deci cum dai nu dai bine .
Per total si grija asta exagerata omoara masinile .Depunerile de calamina afecteaza supapele , capul pistonului si favorieaza autoaprinderea , lucru foarte daunator pentru pistoane .In cat timp faci 200 mii km ? A mea are 6 ani si am 97 mii la 10 ani probabil o sa faca 150 mii ,cat sa o mai tin ? 15-20 ani ? pai la vremea aia o sa imi cumpar motor la ea cu bani de cola...
Comment