Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stie cineva in ce perioada s-au fabricat motoarele alea? cu aprox. evident
    difera euro 5 fata de euro 4 din acest aspect - adica se monteaza altfel piesa respectiva sau cum?
    Last edited by fainis cristian; 10 May 2011, 15:15.

    Comment


    • Mai bine discuti aici http://www.loganclub.ro/forum/motor_..._5-t32340.html despre subiectul cu motor schimbat.

      Comment


      • Originally posted by margelatu View Post
        Doar la romani se poate asa ceva.Poate monteaza motorul in spate din greseala.
        cum s-a tot zis, motorul 1.6 16v e asamblat la turci.
        internal combustionizer

        Comment


        • Originally posted by margelatu View Post
          Doar la romani se poate asa ceva.Poate monteaza motorul in spate din greseala.
          hai nu zau ? ia cauta sa vezi, k4m nu se face in Romania .
          Deci mai degraba turcaletii trebuie criticati ...
          cum v-ati simti daca ati da 500 mii euro pe un ferrari, si ar lua foc dintr-o data ?)
          cum v-ati simti daca vi-ati lua nu stiu ce opel , si ar lua-o razna directia electronica, sau nu ar mai merge deloc ?
          cum v-ati simti daca cand ati apasa claxonul , s-ar opri motorul ca la Jetta ?
          cum v-ati simti daca ati ramane fara frane, sau s-ar defecta ABSul ca la vreo 130 mii de FIAT rechemate ?
          sau ca la FORD rechemari pt. ventilator - "Engine fan overheat" ori "Risk of fire"
          astea sunt chestii de siguranta noastra, pana una alta un cuzinet pus aiurea darama motorul , nu te omoara .
          Last edited by Cristi_Xp; 10 May 2011, 18:54.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Exemplu cu Ferrari am vrut sa-l dau si eu, sunt N clipuri pe net cu masinile astea care ard complet. Si oamenii aia au dat sute de mii de euro pe ele, nu 10k euro sau nici atat pe Logan. In fond pentru ce e data Garantia? Daca e sa ne dorim o masina perfecta tare mi-e teama ca o sa ajungem sa mergem pe jos. Loganu' cred ca e una dintre cele mai fiabile masini pentru ca e simpla, nu prea are ce sa se strice . Ca mai dau si ei un rateu un lot doua e acceptabil zic eu... iar cum au reactionat in cazul asta, adica au inlocuit imediat tot motorul la masinile in cauza eu zic ca e un plus foarte mare pt Dacia/Renault.
            @Margelatu: daca tu ai 40-50k km sau mai mult iti descopera problema asta si-ti schimba tot motorul pe garantie fara niciun cost nu-ti convine? Eu zic ca e mai mult decat ok sa-ti monteze un motor nou nout asa cum s-a intamplat cu cei la care s-a descoperit problema.

            Comment


            • Pana acum nu am schimbat niciodata cauciucurile de pe jante si nici nu am inversat locul rotilor, nu imi vibreaza volanul deloc indiferent de viteza dar am dat in cateva gropi mai nasoale. Are rost sa ma duc sa verific daca e vreo janta stramba si daca e nevoie de o echolibrare ?
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Se pare ca unii dintre voi nu pot sa mai doarma ca motorul lor este facut sau nu este in Turcia..sau Romania..sau Spania si MAURITANIA!
                La mine poate fi facut si in Groenlanda,,daca merge foarte bine nu ma intereseaza unde este fabricat sau asamblat,,SA MEARGA asta ma intereseaza.

                Credeti voi ca daca este facut in Spania sau chiar in Franta si apoi se strica si numai merge deloc ,,ma incalzeste cu ceva treaba asta?...Sau pe voi va incalzeste cu ceva sau va ia cu friguri ca este sau nu motorul din Turcia?
                Hai sa fim seriosi si sa lasam copilarismele astea ca este motorul MADE IN Turcia/Romania/Spania/Franta si tot UE-ul la un loc,,,tot ce este mai important este sa mearga ceas!

                Comment


                • Ok!ok!Am gresit!Mai e oleaca si tot forumul sare in cap.I-au vacanta.Am plecat.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • @R5: (d)ppm, gage rnr, cp/cpk, iso 9001, 16949, astea iti spun ceva? aia cand au schimbat piesa si instructiunea de lucru de la postul "aruncarea cuzinetului cu furca pe arborele cotit" n-au verificat daca merge? n-au un pfmea de completat/verificat? un formular de "line release", ceva...!? adevarul e ca i-a durut in c.u.r. sau nici macar nu i-a dus mintea ca pot gresi; si sincer, nu stiu ce-i mai grav, sa fii prost sau rau-intentionat. ma refer, evident, la cei care asambleaza una-alta in industria auto, in special la piesele/componentele ce tin de siguranta persoanelor din masina (nu e cazul cuzinetului in discutie, dar cum ziceau si altii...airbag-uri, frane, directie...) ?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • A fost vorba de cuzineti axiali montati invers, mare branza. Renault a inlocuit complet motoarele afectate. Nota 10.
                      Macar n-a venit motorul precum anumite motoare in 4 cilindre de Ford cu una bucata biela & piston lipsa. Macar la Ford restul motorului a fost asamblat corect, nu ?

                      Sa arunci cu piatra este extrem de usor.
                      sigpic

                      Comment


                      • Doctore, problema la Ford nu a fost ca au montat doar 3 pistoane, ci ca au uitat sa scoata al 4-lea cilindru

                        VW a avut grija de chestia asta si asa a aparut motorul 1.2 in 3 cilindrii - un polizor de toata frumusetea

                        Sincer nu ma asteptam la asa ceva de la VW... dar uite ca acum dupa atatia ani nu se mai minuneaza nimeni. Ce sa vorbim despre 1.2 16v de la Logan, care e parfum pe langa 1.2 de la VW

                        Comment


                        • tu vorbesti serios sau e la misto ?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Nu este deloc la misto, EdySpedition a avut Focus cu motor in 3 pistoane, desi era prevazut cu 4 cilindri
                            Last edited by dr_mke; 12 May 2011, 21:11.
                            sigpic

                            Comment


                            • si in al 4lea cilindru ce avea? spatiu de depozitare ? borcanu cu antigel ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Aer, stropi de ulei, carburant in suspensie
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google