Teoretic ar fi buna. Nu lasa contactele sa oxideze si are conductibilitate electrica. Intrebarea este daca rezista la temperatura degajata (nu se topeste).
Discutii generale 1,6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by ion_R5 View PostVoi vorbiti serios, sau la misto?
Mai pune mana si cauta si tu un manual de reparatii la logan 1.6 16 v (( are vreo 1600 de pagini )) ,citeste-l si o sa vezi ca si in manualul ala se pomeneste de UNSOARE FLUORATA...sau ii mai zice VASELINA DIELECTRICA SILICONICA si da rezista la temperaturi de peste 200 de grade.
Toata treaba este sa o gasesti unde trebuie.
Uite una la "misto"....VASELINA DIELECTRICA SILICONICA
Este o vaselina siliconica de calitate premium cu o gama larga de aplicatii. Volatilitatea scazuta, agentul de ingrosare care nu se topeste si rezistenta dielectrica inalta fac ca acest compus siliconic sa fie o buna alegere pentru protectia sistemelor de aprindere impotriva umiditatii, conexiunilor bujiilor, instalatiilor electrice, capetelor cablurilor, bornelor bateriilor si alte aplicatii similare. Cu cat gradul NLGI este mai ridicat, cu atat vaselina siliconica asigura caracteristici de lubrifiere si de etansare mai bune pentru robineti cu cep si cu sertar, bucse de etansare, inele-O, sisteme de presiune si vidare. Volatilitatea scazuta si proprietatile inerte permit sa fie folosita pe o gama larga de elastomeri si plastice.
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostMai pune mana si cauta si tu un manual de reparatii la logan 1.6 16 v (( are vreo 1600 de pagini )) ,citeste-l si o sa vezi ca si in manualul ala se pomeneste de UNSOARE FLUORATA...sau ii mai zice VASELINA DIELECTRICA SILICONICA si da rezista la temperaturi de peste 200 de grade.
Comment
-
Am schimbat vechile Champion cu care a venit din fabrica (cu un singur crac) cu NGK BKR6EZ (parca au crestatura aia in V) tot cu un crac. Masina merge la fel ca si inainte, nici o diferenta, nici la consum, nici la mers. Mecanicu mi-a zis ca le-am schimbat degeaba, erau ok la 33.000 km.
Comment
Comment