Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut! De 2 luni mi-am mai cumparat inca un Logan , dar de data asta 1.6 16v. "Vechitura" pe care o am de noua , are motor 1.4 mpi , si toate servisurile le-am facut acasa , adica schimb ulei + filtrele aferente , placute frana , bucsaraie etc.
    Acum problema mea este urmatoare , la " cel nou" vreau sa ii fac schimbul de ulei , am inteles ca intra cam 4,5 litri de ulei , gresesc? Si inca ceva , m-am tot uitat de filtru de ulei , dar nu il gasesc. Va rog sa imi spuneti unde este filtru de ulei , si cum il pot schimba? Va multumesc si drumuri bune!

    Comment


    • Fara rampa sau groapa si cheie adecvata n-ai nici o sansa sa-l desfaci. Filtrul de ulei e acolo la locul lui, adica in partea opusa cutiei de viteze.
      Si apropo. De 4,8 l de ulei ai nevoie la K4M; ca merge si mai putin, e alta discutie.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Maine voi avea acces la o groapa , trebuie dat scutul jos?

        Comment


        • Nu se poate altfel.
          Impaca-te cu ideea ca vei avea foarte mic spatiu de manevra.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Mai bine platesti 37 lei (la IATSA de exemplu) si te uiti cum injura mecanicul ba pentru ca este spatiul prea stramt, ba ca ala dinaintea lui a strans filtrul prea tare, ba ca ce fel de filtru este ca nu I potriveste lui cheia.

            Eu personal pun 4,5 litri.

            Poti spune cat ai dat pe cel de 1,6?

            Comment


            • Nu ma las pe mana "meseriasilor" , am timp si placerea maxima de a ma chinuii singur.
              Pe masina am dat 3200€ , de la primul propietar , an fabricatie 2007 luna a10a , 88.000 km .

              Comment


              • "Meseriasii" măcar au habar unde este filtrul de ulei si nu intreaba pe forum.

                Dacia...te face mecanic încă din 1966

                Comment


                • Vezi ca mie mi-au pus prostii aproape 5 litri ulei la o revizie mai veche si i-am pus ulterior sa-mi scoata vreo 500 ml. Si tot la maxim arata joja. Cam 4,3-4,4 litri sa pui. Chiar si asa tot la maxim e joja.

                  Comment


                  • La mine la 1.6 16V, cu tot cu Filtru de ulei schimbat am pus cam 4,2 ... apoi dacă e cazul mai completezi până pe la 4,3. Dai jos scutul... ca să scoți uleiul. Ca să demontezi filtrul ai nevoie de o cheie de filtru tip capac, un prelungitor de 10 cm pentru cheie cu clichet, o cheie cu clichet și ... mână subțire. Nu mai știu exact, dar cred că e mărimea cheii de 16 la nutul tubular ce îl pui la prelungitorul cheii. Greu nu e, dar nici ușor. Faci curse cam de 90 de grade de jos în sus de mai multe ori, dar nu poți decât cu ce am scris mai sus. Ca ulei de schimb au am folosit ELF 5W40.

                    Comment


                    • Problema pornire

                      Salut. Am avut si eu o problema cu pornirea.
                      Cand am pus contactul mi-au ramas aprinsi trei martori (2 airbag si abs), ceasul arata 0.00, am invartit cheia si se stinge tot bordul si nici un sunet. Am repetat de mai multe ori, acelas lucru. Bateria pare ok, are ochiul verde, se aprind luminile. Cand pun contactul palpaiau luminile interior. Ce sa fie??

                      Am mai incercat sa o pornesc si am vazut ca ceasul se reseteaza la 0 dupa ce invart cheia si se sting toate luminile.
                      Last edited by Atinge Dragos; 24 July 2016, 23:25. Reason: Automerged Doublepost
                      Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                      sigpic

                      Comment


                      • Bateria.


                        Sent using Tapatalk

                        Comment


                        • O sa incerc maine cu o alta baterie.
                          Ma gandeam sa nu fie scurt ceva, daca invart cheia se sting toate luminile si se reseteaza ceasul la 0.

                          Stie cineva pe unde vine cablul de masa de la electromotor la 1.6 16v. Mi-a zis cineva ca asta ar putea fi problema. Se vede de sus sau trebuie sa ma uit pe sub ea?
                          Last edited by Atinge Dragos; 25 July 2016, 08:39. Reason: Automerged Doublepost
                          Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                          sigpic

                          Comment


                          • daca doar ala ar fi problema, n-ar muri bordul si restul electronicii de pe masina. incearca cu alta baterie, sa vezi ca nu mai face fente.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • O sa curat bornele, verific bateria, apoi incerc alta baterie dupa care caut masa electromotor si incerc sa verific cu un cablu masa pe cutie.

                              Bateria era de vina. Am incercat cu alta si a pornit fara probleme.
                              O recomandare pentru baterie noua ???????

                              Si ce amperaj ar fi mai indicat??????
                              Last edited by Atinge Dragos; 25 July 2016, 11:37. Reason: Automerged Doublepost
                              Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                              sigpic

                              Comment


                              • Nu e cablul de masa. Cand cade cablul de masa nu ai lumini nimic. Nici macar claxon.
                                Bateria e buba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google