Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Una de 60Ah.
    Eu am Premier de 65Ah.
    De obicei de vorbeste despre minim; maxim, cat incape in locas si cat te tine buzunarul.
    Salut! am loganul din 2011 si inca am bateria originala la 90k km. de ceva vreme cand dau la cheie invarte 1 sec apoi se opreste si raman aprinsi martorii de la abs si chiar si cel de la frana de mana(cel rosu). uneori nu am luat contactul, l-am tinut pe demaror si dupa ce invarte acea sec se opreste 1 sec, apoi invarte si porneste. ma gandesc ca este de la baterie si am inceput sa caut variante de baterii. am constatat ca exista borne cu polaritate 0 si 1. eu am pe masina polaritate 1 adica plusul pe borna din partea stanga. acest rombat premier de care spui ca ai, am vazut pe site la ei ca este cu plusul pe partea dreapta. merge rotita bateria astfel incat sa se potriveasca la locas cu rutarea cablurilor? si mai am o intrebare - am vazut ca la borna minus se poate desuruba usor prinderea, insa la borna plus sunt mai multe cabluri suprapuse care blocheaza accesul la piulita de strnagere a bornei - cum se scoate?
    multumesc!

    Comment


    • revin... bateria originala are un soi de cablu care iese din partea superioara si se duce undeva sub aceasta. ce poate fi? trebuie luat un acumulator asemanator? rog sfaturi ca nu ma pricep deloc.

      Comment


      • Originally posted by gekaneu View Post

        Salut! am loganul din 2011 si inca am bateria originala la 90k km. de ceva vreme cand dau la cheie invarte 1 sec apoi se opreste si raman aprinsi martorii de la abs si chiar si cel de la frana de mana(cel rosu). uneori nu am luat contactul, l-am tinut pe demaror si dupa ce invarte acea sec se opreste 1 sec, apoi invarte si porneste. ma gandesc ca este de la baterie si am inceput sa caut variante de baterii. am constatat ca exista borne cu polaritate 0 si 1. eu am pe masina polaritate 1 adica plusul pe borna din partea stanga. acest rombat premier de care spui ca ai, am vazut pe site la ei ca este cu plusul pe partea dreapta. merge rotita bateria astfel incat sa se potriveasca la locas cu rutarea cablurilor? si mai am o intrebare - am vazut ca la borna minus se poate desuruba usor prinderea, insa la borna plus sunt mai multe cabluri suprapuse care blocheaza accesul la piulita de strnagere a bornei - cum se scoate?
        multumesc!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Se aseaza pur si simplu bateria cu borna plusul in stanga.
          Pentru inlocuire folosesti o cheie (tubulara de 10 e ideal) si desfaci doar bornele de legatura nu cablurile. De asemeni iti mai trebuie si o tubulara de 13 cu prelungitor, pentru demontarea placutei de fixare de la baza bateriei. E chiar in fata ta, cand privesti bateria.
          Desfaci intai borna (-), pentru demontare baterie; la montare, invers, intai borna (+).
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Iancu, multumesc mult! Imi este de mare ajutor ceea ce mi ai spus! Numai bine!

            Comment


            • Salut, stie cineva toba finala la logan 16v berlina euro4 este identica cu cele de la 1.4 sau 1.6mpi? la prima vedere nu pare sa gasesc toba finala pt 16v. Diametrul traseului este aceeasi ca despre asta e vorba pana la urma cred?!.

              Daca iau toba intermediara+toba finala mai ramane vreo bucata din traseul initial de fabrica intre cele 2 sau va fi totul nou cele 2 mufandu-se una in alta.
              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

              Comment


              • Toba finala e aceiasi, numai ca intermediara e diferita la 16v. Mai ai nevoie de 2 coliere pentru imbinare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Eu am schimbat ambele tobe la MCV-ul meu 16v euro4.
                  Prima dată s-a găurit intermediara și am pus Romcat Borla, din ce știu era diferită decât alea pentru 1.4 și 1.6 8v.
                  Când a trebuit apoi să schimb finala nu am mai găsit de la Romcat și am pus MTS, italienească 204 lei parcă. Producătorul se laudă c-ar fi majorat oarece cote pentru a-i da fiabilitate, n-am remarcat însă decât sunetul metalic distinct al evacuării, o idee mai sport decât cea de uzină.
                  Am preferat-o Bosal-ului deși era la aceiași bani.
                  Am luat-o de aici https://www.sawauto.ro/toba-esapamen...TORWTTG0WTWUXS

                  Dacă schimbi ambele tobe nu ai nevoie decât de 2 coliere, de unde se taie țeava pentru a monta intermediara și până în spate nu mai trebuie montate decât tobele noi, mă îndoiesc la berlină să fie altfel decât la a mea.

                  Comment


                  • Va multumesc mult baieti, mi-ati fost de mare ajutor.

                    Si eu oscilez intre Bosal si Romcat Borla si tind sa merg pe Borla mai ales ca din cate vad astea de la Borla se mufeaza cu coliere tip U iar cele de la Bosal cu coliere tip teava. Si am inteles ca e mai de preferat cu coliere tip U.

                    O sa sun maine la sawauto ar fi ideal daca le-ar avea pe stoc , cealalta varianta pt Borla ar fi sa le comand de la Pitesti: https://www.pieseauto.ro/toba-interm...628078728.html
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • Borla sunt din inox și par tare robuste.
                      Și ca și la MTS prinderea e tip U.

                      Succes.

                      Comment


                      • A mai schimbat cineva la 1.6 16v distributia in ultima vreme?
                        sunt curios cat mai duce in reprezentanta costul total cu kit accesorii si pompa apa. pe de o parte as vrea in reprezentanta pe de alta poate fi o cheltuiala nejustificat de mare pt o masina care mai face 2000eur.
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • În septembrie anul trecut am schimbat eu la MCV-ul meu 16v PH2.
                          Am dat 980 lei pe:
                          - distribuție kit + manoperă
                          - schimbare kit accesorii (că oricum le dădea jos)
                          - pompă apă Valeo + 2l Glaceol
                          - 2 bielete antiruliu OE + manoperă
                          - un semering care cică era îmbătrânit
                          Am luat eu separat kitul de accesorii Renault cu 250 de lei de la depozitul Comautoglob din Pantelimon.

                          Service-ul e din rețeaua Dacia și am schimbat la ei și prima dată distribuția: SCM Motor Service (undeva pe la Diham, sector 3).
                          Văd că și acum au ofertă, kit distribuție + manoperă pentru 1.6 16v - 595 lei.

                          Concluzionând, nu cred că 300 euro sunt exagerați chit că mașina face 2000. Ideea e ce poate face mașina aia în continuare.
                          Last edited by Kavarnap; 11 June 2019, 22:14.

                          Comment


                          • 300 de euro nu ar fi o problema, ma gandeam la vreo 500 tinand cont ca tot asa am de schimbat si pompa de apa si kitul de accesorii.

                            daca merg in reprezentanta clar voi opta pentru toate piesele de la ei. am dat deja mail la dacoserv cu seria si astept raspunsul, mai ales ca vad ca in reteaua dacia e o reducere de 20% din totalul facturii.

                            mersi si pt ideea cu servisul din spate de la diham.
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • A mai schimbat cineva senzorul de turatie ( impulsuri arbore cotit) ??????
                              E locul foarte greu de ajuns, mie mi se pare aproape imposibil.
                              Daca stie cineva o metoda usoara?????
                              Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu l-am schimbat de doua ori
                                Cu o tubulara de 10 cu prelungitor la crichet.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google