Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum esti subiectiv.
    Cel mai bun ca ce?
    Raport pret-putere-consum NU e cel mai bun.

    Comment


    • ma refer la motoare pe benina. intre 1.4 , 1.6 mpi si 1.6 16 eu zic ca avantaj la putere si consum are ultima, mai putin pretul,dar facind un raport intre toate trei calitatile eu am ajuns la aceasta parere*a mea personala*. multumesc si fara suparare

      Comment


      • Originally posted by Octavian___30 View Post
        Eu sunt de vina.
        Oricum, eu ca si multi dintre noi, sunt mai impatimit asa cu volanu, ca placere n-as da benzinaru pe dizal niciodata (eventual daca ar putea sa faca sa tina accelerarea la dizal ma mult, sa nu se mai ''termine'' asa brusca).
        Chiar si la un dizal relativ puternic (140 cp) de multe ori se intampla sa nu reusesti sa faci o depasire cu o sg tr de viteza (si ce poate fi mai nasol, cand esti pe la jumatea depasiri si ''scartz....'' gata accelerarea de rupere de gat), ceea ce la benzinar nu prea se pune problema.

        cred ca ori glumesti, ori nu te-ai dat niciodata intr-un diesel de 140 cp;
        chiar si in viteza a 6-a rupe de sub tine, cu conditia sa fii si pe cuplu maxim, adica macar pe la vreo 1900-2000 rpm.

        Comment


        • benzina canta ca o soprana de la 4000/rot min, iar tractorasele rag ca dracu' dupa 3500/rot min si cersesc sa schimbi treapta....mie scarba de motorina, de problemele care le aduce cu ea, cu fumul ei scarbos in diminetile reci cu aer curat, cu zgomotul de obiect stricat si foarte deranjant pe care-l produce, de tot ce tine de tractoarele astea fumigene...benzina pe viata am zis si nimic nu o sa ma schimbe....

          Comment


          • Placebo sau nu va zic asa: eu schimb filtrul de aer de 2-3 ori in 15.000km si de fiecare data nu incetez sa ma minunez cat de bine trage motorul cu filtru nou!!! Ultima data l-am schimbat ieri. O fi doar o impresie falsa, dar nu cred. Clar motorul trage altfel. Va recomand si voua sa faceti treaba asta in special acelora care merg mult prin orase poluate puternic.

            Comment


            • da e adevarat cu schimbatul filtrului.si eu l-am schimbat la 10mii si era murdar tare.normal ca nu e numai o impresie sa traga bine dupa ce schimbi filtrul,chiar trage.motorul respira usor.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • Originally posted by Mario View Post
                cred ca ori glumesti, ori nu te-ai dat niciodata intr-un diesel de 140 cp;
                chiar si in viteza a 6-a rupe de sub tine, cu conditia sa fii si pe cuplu maxim, adica macar pe la vreo 1900-2000 rpm.
                Eu am facut referire la depasiri, iti rupe capu dar nu tine mult treaba asta si se intampla de multe ori sa nu poti efectua o depasire cu o sg treapta (pleci pe tr III spre exemplu de la 2200, ajungi pe la jumatea depasirii e deja sarit in 3000+rmp, daca pleci cu tr IV e subturat ~1600-1700 rpm).
                Deci nu glumesc si nu ma fa mincinos.

                Comment


                • ai dreptate cu depasirile, un prieten si-a cumparat de curand un audi a6 2.0tdi de 140hp, bun hai sa ne plimbam cu el...mi sa parut o putoare de motor, 6 trepte si mesteca baiatu' in ele de te apuca rasu', cand ti-e lumea mai draga grohaie ca vrea schimbare, poti sa-l accelerezi degeaba dupa 4 000rot/min ca numai fumu' e de el....plus un sunet de oale lovite sub capota....
                  Last edited by Seba; 13 March 2009, 17:24.

                  Comment


                  • hai bai iar vorbiti de locomotive.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • @kenjiro sanga, de und ai tu 120 de cai? ce i-ai facut motorului?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • caii ii am de la Pitesti ))...la motor
                        cu respect kenjiro...
                        sigpic
                        Maică, ce mafioți de treabă !!!

                        Comment


                        • Numai cu o remapare (chiar si cu evacuare alta) nu scoti un 15 cp in plus.
                          Chiar am vazut (pot si pune daca e nevoie) un test dino facut la doua Honda Accord cu motor de 2000 benzina.
                          Aia stock avea la roata 132 cp, aia remapata, filtru sport si evacuare modificata: in plus 12 cp si 23 Nm.
                          Nu zic, poate nu era cea mai reusita modificare (nu stiu) dar ca idee, dintr-un 1.6 16V sa scoti 15 cp in plus, trebe munca multa (si tot am impresia ca daca nu umblii la interne, nu prea ai cum sa scoti 15 cp adevarati).

                          Comment


                          • Originally posted by LAE View Post
                            ai dreptate cu depasirile, un prieten si-a cumparat de curand un audi a6 2.0tdi de 140hp, bun hai sa ne plimbam cu el...mi sa parut o putoare de motor, 6 trepte si mesteca baiatu' in ele de te apuca rasu', cand ti-e lumea mai draga grohaie ca vrea schimbare, poti sa-l accelerezi degeaba dupa 4 000rot/min ca numai fumu' e de el....plus un sunet de oale lovite sub capota....
                            Offtopic: Eu am un Mitsubishi 2.4 L cu 145 de cai benzina si cutie hidramata...in depasiri vreau sa zic ca albesc si stau cu morcovu' pana trec "puntea"

                            Ontopic: 15 cai in plus doar din remapare la un motor de 105 cai la volanta mi se pare doar un vis. Toti cei care sunt in domeniul tuningului spun clar ca adaosul de putere este de maxim-maxim 10% la un motor benzinar aspirat. Ca sa beneficiezi de mai multa putere musai trebuie sa incepi sa "tziganesti" internele motorului...pana una, alta, astept o fisa dyno, ceva concret..asa pe vorbe discutam la infinit
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Octavian___30

                              octaviane nu stiu de ce sa zic aiurea,din ce am citi pe forum,ok la 16v nu poti sa scoti multi de 8 cai din remapare filtru si altele,dar la 1.4 cum zic frate unii ca au ajuns cu ele la 90,100 cp fara sa umble la interne?
                              lamuriti-ma si pe mine?

                              iar una e sa mergi cu cutie manuala alta e cu hidramata

                              baieti am si eu o problema
                              cand plec mai tare cu ea de pe loc imi trepideaza putinsa fie ambreiajul?de patinat nu imi patineaza.masina are 14300 km
                              ce credeti ca are?
                              Last edited by speed_shock; 23 March 2009, 15:34. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Cu masina goala, nu scot consum cu benzinarul mai mare de 6,5 la drum lung la mers moderat. La condus economic (adica nu trec de 110 si nu fortez pantele), consumul este intotdeauna sub 6. La mers mai "grabit", am ajuns la 7,2. Asta pe soselele din republica noastra socialista.

                                Numai cu masina incarcata (3-4 oameni plus bagaje) si pe autostrada intinsa afara din tara am scos 7,8-8.
                                Martinel rules!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google