Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca alte came si alt soft, dar nu mari diferente...pt ca sunt "mutate" valorile si punctele de cuplu maxim, respectiv putere maxima. exact stie dracu' doar presupun...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • sincer am vb si eu in necunostiinta de cauza cu consumul
      pe cb iti arata consumul mediu la %..dar pe accelerare sare si de 15
      orcum media scoasa mers frumos e undeva la 6.5% scoasa de mine
      iar cu vitezele la 1.4 cum spune seba unii bat rau campii
      cand isi ia logan ii pun si sigla de la ferrari
      Last edited by speed_shock; 29 April 2009, 20:32.

      Comment


      • Daaaaa, daca ai pune-o la al tau megamotor 1.6 16V i-ar sade mai bine calutul

        Comment


        • nu am vreme si chef acum la 1 noaptea sa citesc toate paginile dar am o intrebare
          1.6 8v e mai fiabil decat 1.6 16v ? motorul
          si ati avut careva vreo problema cu motoarele de 1.6 16v ? cati km o avea vreun logan cu motorizarea asta ..cam cel mai multi , sau aproximativ durata medie de viata al acestui motor in regim normal cat e?
          Its just a car ...

          Comment


          • Originally posted by Cristi_LCD View Post
            Stiu ca sunt off topic dar ma chinuie o intrebare de vre-o doua zile.
            Din ce provin cei 5 CP diferenta intre valvarul de pe megane(sau laguna) si valvarul de pe Logan (sau Symbol). Doar din soft sau ...?
            io stiu ca diferenta intre ele e de 2 cp ... laguna/megane are 107 cp ... si sunt euro 2 ...o fi de pe acolo diferenta.
            ala de 110 cp,io stiam ca e de 115 cp ...si e ala cu distributie variabila ...

            Originally posted by Octavian___30 View Post
            Si asta numa' pe tr I?
            O resoftare nu rezolva asta?

            PS: cand m-am carat cu a lu Seba (putin si fara forje) n-am simtit asta, oricum eram prinsi in discutii, doar ca la plecare trebuia sa turez un pic motoru, altfel murea mai repede ca la mpi.
            asta poate sa fie cursa de la ambreiaj prea scurta...sau ambreaijul sa cupleze imediat ce ai luat un pic piciorul de pe pedala... eu sunt obisnuit si asa il am reglat sa il calc un pic si prinda,nu sa apas pedala pana jos de tot.
            Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2009, 01:19. Reason: Automerged Doublepost
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Originally posted by raduprov View Post
              nu am vreme si chef acum la 1 noaptea sa citesc toate paginile dar am o intrebare
              1.6 8v e mai fiabil decat 1.6 16v ? motorul
              si ati avut careva vreo problema cu motoarele de 1.6 16v ? cati km o avea vreun logan cu motorizarea asta ..cam cel mai multi , sau aproximativ durata medie de viata al acestui motor in regim normal cat e?
              eu am facut cu al meu 54000 in 2 ani nu am avut nicio problema si nici nu a dat vreodata vreun semn de oboseala
              Loganul Meu !

              Comment


              • nu ie bune 16veurile astea,ca nu au compresie buna pentru turbo... mai bine 8v)
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  io stiu ca diferenta intre ele e de 2 cp ... laguna/megane are 107 cp ... ...............................
                  Da...cum este si cazul 1.4 16V 100 cp pe Clio si acelasi 1.4 16V are 98 cp pe Symbol (si la Symbol cuplul e ceva mai jos)
                  Si ce e mai interesant (mai ca nu mai cred in datele lor) Clio 1.4 16V cu 150-180 kg mai greu decat Symbolu' scoate suta cu 0,2 sec mai repede (aia 2 cp?? hmmmm)

                  Comment


                  • Sau cutia de viteze o fi de vina?

                    Comment


                    • @Cristi_XP eu am luat datele de pe site-ul oficial. Si la noul Megane si noua Laguna motorul de 1,6 16 v este creditat cu 110CP, iar noul Symbol cu 105 CP.
                      Strict teoretico-statistic 16v este mai putin fiabil decat 8v pentru ca are mai multe piese in miscare. Practic nu cred sa fie vre-o diferenta de fiabilitate intre ele.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • m-am saturat sa tot dau exemple masinile lui xp, sorin si jiji, primele 2 sunt 1.6_8v si ultimul 16v. au spre 90-100000km, isi iau forja mai toata ziua, al lui jiji cel putin si-al lui sorin...ai de capul meu. nu au nici pe dracu motoarele. reveniti-va, sunt motoare renault k7 si k4, nu motoare dacia 810-812. la alea era problema daca mergeai cu peste 4500rpm, le segmentai la 90000km, da-o dracu de treaba, or fi la fel de proaste motoarele din 2000 ca alea din 1970...
                        teoretic, da ai sanse probabilistice sa se strice mai repede un 16v decat un 8v, dar real nu e diferenta.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Asta am spus si eu. Daca intrebarea era referitoare la 1,4 8v si 1,4 16v(de pe Renault) acolo spuneam clar ca 1,4 8v este mai fiabil. Nu stiu de ce naiba dar numai lucruri proaste am auzit/vazut despre motorasele astea.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • ok m-am lamurit , oricum nu ma duc batraneste cu ea , ma refeream in regim normal pt ca nu toti le calca si le da forja
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • Am 2 saptamani de cand mi-a venit Loganul 1,6, 16v, culoare bleu electriq, Laureate cu dotari optionale: geamuri electrice spate, airbaguri laterale. Nu mai fac alte descrieri, ci trec direct la consum. Am 800 km, si consumul mediu este de 6,7 %, 600 facuti in exterior. Nu am depasit 3000 rot/min asa cum mi-a spus dielerul. Tot el mi-a spus ca rodajul trebuie facut 2500 km. Voi ce stiti asa e?

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___30 View Post
                                Da...cum este si cazul 1.4 16V 100 cp pe Clio si acelasi 1.4 16V are 98 cp pe Symbol (si la Symbol cuplul e ceva mai jos)
                                Si ce e mai interesant (mai ca nu mai cred in datele lor) Clio 1.4 16V cu 150-180 kg mai greu decat Symbolu' scoate suta cu 0,2 sec mai repede (aia 2 cp?? hmmmm)

                                Cred ca este alta cutie, nu stiu ce tip de cutie are Symbol, dar pe clio3 am cablu la schimbator. In plus si suspensia si aerodinamica o ajuta. Iar aia 2 cai nu exista, clio are 98 CP, i se spune doar "100", asa cum punea Renault pe usile masinilor din generatiile trecute puterea in cazul ca avea mai multe trepte de putere la aceeasi capacitate.
                                Cred ca acum la "facelift" i-au mai dat aia 2 CP, asa cum au dat 3 la clio sport.
                                Iar la capitolul "nu cred", daca vrei te dau o tura cu clio sa vezi cum se duce.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google