Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @shakar: arata bine bordul. real ai 102-103. o latime de ac e eroare de afisaj tolerata de fabrica.
    @dani-c:vreo 0.8-0.9l/h
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by cristi_p View Post
      Mai vin si eu cu o intrebare: care este consumul de benzina la stationare, in l/h? Poate stie cineva care are comp. cu consum instantaneu.


      in carte parca scria ca este de 0.8L la ora. (asta la 1.4) dar cred ca putem generaliza.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Curiozitate...

        As avea si eu o intrebare. Am un Logan de 1.6 in 16V. Cind sunt -20 de grade, bagi cheia si pleci, sau lasi motorul pornit un pic inainte ?...
        Si inca ceva... Ce inseamna resoftare ? Afecteaza garantia ? Unde se poate face ?

        Comment


        • pleci si mergi cu bun simt ca se incalzeste.adica fara acceleratii bruste si fara turatii de peste 3500 rot pe minut pana ce se fac doua linii .iar dupa aia ..mai vezi tu.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Motorul nu este in parametrii de functionare recomandati nici dupa ce temperatura atinge 4 linii (80 de grade). Dupa vreo 50 km functioneaza foarte bine.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              tot aceleasi turatii/viteze le va avea si dupa rodaj, ca doar nu se modifica dintii pinioanelor din cutia de viteze in timpul rodajului. cata viata va avea masina, in tr5 la 3000rpm vei avea 110km/h...
              Aici sunt si eu putin nelamurit...Cu 16v-ul din dotare in tr V la 3.000 rpm am fix 100 km/h. Nu stiu de ce afirma unii ca ar prinde 110.

              Comment


              • primele 2 loganuri ale mele aveau ambele 110km/h la 3000rpm in tr5. asta ultimul avea 105, am dat eu acul inapoi si am 101-102. adica arata fara eroare, atata tot, viteza fiind in ambele cazuri aceeasi. 3000rpm sunt 3000rpm, masina la fel de repede merge, daca are aceeasi cutie. vorbim de berline, mcv cred ca are 100 nu 110, ala are cutia mai scurta.
                concluzie: nu "prinde 110", ci 102. dar difera valoarea afisata.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Majoritatea au in jur de 110 km/h in tr5 @ 3000 RPM. La mine am cam 108 km/h pe ceas. Probabil este cum zice Seba, difera valoarea afisata (eroarea). Mai conteaza si ambreiajul, daca e uzat o sa ai viteza mai mica la aceeasi turatie din cauza ca patineaza, cel putin asa stiu eu . Chestia asta a fost confirmata si de masina pe care am facut scoala (1310), dupa ce a fost schimbat ambreiajul cu unul nou, la aceeasi turatie aveam viteza mai mare.

                  Acum o intrebare - la cat e normal sa stea la relanti cand e incalzit motorul ? La mine sta in jur de 550-600 RPM dar cateodata sta si la 500 sau foarte putin sub (pe perioade scurte), mai ales daca pornesc dezaburire luneta si alte tampenii pe acolo. E normal ? De rotund merge rotund...consumabilele au 15000 KM, o sa le schimb zilele astea. Ah, si cam cat tine un ambreiaj la 1.6 16v in conditiile in care este condus normal, fara sa abuzez de nimic, nici plecari in forta (4-6000 RPM), burnout-uri si alte tampenii. Este folosita cam 35-40% urban si 60% extraurban.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Si la mine a aratat asa turometrul de cand l-am luat si m-au tot batut la cap niste "binevoitori" soferi de opel ca ar trebui sa aiba 800 rpm. Am trei ani acum si n-are nimic.
                    Cand pornesti un consumator suplimentar (dezaburire, faruri, semnalizator, muzica) scade la inceput putin turatia, apoi CBul ti-o regleaza; daca te uiti la turometru, vei vedea cum in 2 secunde sporeste din nou.
                    Dupa 65000 km facuti, ambreiajul nu are inca nimic. Cred ca e important si sa nu stai cu el jos la semafor tot timpul, pana vine verdele.

                    In rest, fii sanatos, sa-ti traiasca masina si nu-ti bate capul.
                    Last edited by Ruud; 7 January 2010, 01:38.
                    Martinel rules!

                    Comment


                    • pt a cata oara sa spunem? turometrul incepe la 500rpm...deci ralantiul vostru de 550-600 e un 750-800 curat ca vaca. exact asa cum zice cartea...
                      daca ambreiajul patineaza cu o diferenta de 2%, in 2 saptamani poti sa te pisi pe el linistit...adica in tr5 dupa o luna de mers cu 3000rpm, o sa vezi pe bord 40km/h...da-mi voie sa nu cred ca patineaza chiar asa tare.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Ce stii tu? Lasa sa inceapa de la 0 sa ma laud si eu ca am reusit turatie negativa la motor.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          pt a cata oara sa spunem? turometrul incepe la 500rpm...deci ralantiul vostru de 550-600 e un 750-800 curat ca vaca. exact asa cum zice cartea...
                          daca ambreiajul patineaza cu o diferenta de 2%, in 2 saptamani poti sa te pisi pe el linistit...adica in tr5 dupa o luna de mers cu 3000rpm, o sa vezi pe bord 40km/h...da-mi voie sa nu cred ca patineaza chiar asa tare.
                          Nu mai citisem chestia asta cu turometrul, ca incepe de la 500 RPM (destul de ciudat), mersi pentru lamurire. Ah, nu trebuia sa te "aprinzi", nu poti sa citesti zeci de pagini din toate thread-urile.

                          Referitor la ambreiaj, la cine te referi ? Sa inteleg ca tine mult si bine daca nu abuzezi de el ? Multumesc pentru raspunsuri, si tie si lui Ruud.
                          Last edited by Shakar; 7 January 2010, 20:46.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • Originally posted by Daniel68 View Post
                            Motorul nu este in parametrii de functionare recomandati nici dupa ce temperatura atinge 4 linii (80 de grade). Dupa vreo 50 km functioneaza foarte bine.

                            si cum ai dedus tu ca dupa 50 km de mers motorul e in parametrii normali?daca e adevarat ce spui tu eu mananc caucioacele care le am la loganul meu.sunt soferi care fac patru linii si in 10 km si fara sa abuzeze foarte tare de acceleratie.deci daca arata 4 linii corespund cat de cat cu un regim normal de functionare. nu cred ca au pus de florile marului indicatorul ala digital.are niste valori in grade celsius care corespund pentru liniutele alea.
                            Last edited by margelatu; 7 January 2010, 23:11.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • @shakar: nu m-am "aprins" pe tine, stai linistit. doar ca de 3 ani din cand in cand mai intreaba cineva de la cat incepe gradatia turometrului...acum ai picat tu de "acarul Paun", preventiv pt altii. scuze daca te-ai simtit lezat in vreun fel...
                              referitor la ambreiaj, ziceam ca nu cred ca rezista mult daca incepe sa patineze cicra 2% sin turatia motorului. iti dai seama ce caldura se degaja acolo daca ambreiajul rateaza la fiecare 20 de ture cate un sfert de tura. e totusi mult, mai ales la presiunea cu care e apasat. se arde destul de repede, zic eu, daca patineaza asa tare.
                              @daniel68: are dreptate margelatu. in sensul ca am facut 60km cu doua linii la indicatorul de temperatura si la bruscarea acceleratiei dadea in nas. abia dupa ce a urcat la 4 linii raspundea normal. de aici deduc ca nu conteaza distanta, ci temperatura. poti merge 100km cu motorul in 1500rpm si se incalzeste "nu", sau sa mergi 10km cu 5000rpm si sa-l "incalzesti" de nu se aduna...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Ok .

                                Acum am o chestie care ma nelinisteste. E normal ca la viteza mica / aproape oprit, cand faci o parcare, o intoarcere (adica te joci mult cu volanul) sa auzi cum lucreaza servo ? Parca a aparut in ultimul timp, de la ce poate fi (in cazul in care e ceva defect) ? Imi e sa nu o stric mai rau daca are ceva....
                                Last edited by Shakar; 9 January 2010, 12:39.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google