Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire ciudata

    cand o pornesc prima data dimineata, sau prima data in zi porneste foarte ciudat.

    dau la automat 2 - 3 secunde dupa care motorul porneste in maxim 200 300 rpm si sta asa 2 3 secunde dupa care sare in 1500 cum ar fi normala sa sara din prima la o pornire normala.

    i am curatat mpp cu bornele scoase. am lasat o cu bornele scoase 5 ore. tot asa face. ce sa aiba ? in rest merge bine

    Comment


    • Si a mea face exact la fel..de vreun an. Am fost la AMG in Pantelimon dar nu iesit nicio eroare pe tester. In seara asta o sa o las la Meridian Sud ca sa o pornesc de fata cu ei maine dimineata.
      La multi cu 16v am obs. ca se plang de problema asta.
      A mea face de mult timp asa, nu prea ma deranja foarte tare atata timp cat pornea dar in ultima vreme n-a mai pornit la prima cheie ci la a 2a si mi-am facut timp sa ajung cu ea in service.

      edit: cineva de aici de pe forum a avut aceeasi problema la motorul 1.6 8v si s-a rezolvat cu o resoftare.

      Comment


      • si eu am fost azi la AMG si nu au gasit nici o eroare. astept cu mare interes sa vad ce aflii tu la meridian. anunta ma si pe mine te rog

        Comment


        • Eu le-am lasat-o acolo ca maine dimineata s-o porneasca direct pe tester. Si eu sunt curios ce o sa iasa, dar sunt aproape sigur ca nu o sa dea nicio eroare

          Comment


          • Azi de dimineata au vazut si ei cum porneste masina si au curatat senzorul de turatie si MPP.
            Seara cand am plecat de la serviciu, aceeasi poveste. Tot greu a pornit.
            M-am dus direct la ei si mi-au resoftat-o, probabil tot degeaba, o sa vedem maine.

            Masina asta e o enigma

            Dupa cum ziceam...degeaba
            Last edited by sorinacho; 24 June 2010, 08:03. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • vreau sa ma duc saptamina ce vine la eforie care stii daca drumul valul lui traian cumpana agigea este bun ca vreau sa evit constanta , binentelas ca ,ma duc cu loganu meu in 1.6 16 v (asta ca sa fiu in topic).mai ales drumul de la cumpana la agigea pe linga canal este practicabil? sau sa iau drumu cumpana spre constanta ce te scoate la isirea din constanta spre mangalia .MULTUMESC pentru ajutor.

              gata am aflat multumesc mult scuze pentru deranj.Multumesc colegilor de la logan club
              Last edited by ronard; 25 June 2010, 13:46. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • @ sorin prin resoftare ce inteleg ei ? rescrierea softului original ?

                ai cumva si simptome de consum mare in afara ?

                Comment


                • Exact, rescreierea softului original.

                  In afara inca n-am iesit cu masina, dar citind pe alt forum am aflat ca pornirea asta ca si cum masina ar fi inecata se datoreaza vaporilor de benzina din "filtrul carbon". Asta sau supapa care face o legatura intre filtru si galeria de admisie ar fi defecte si trimite vaporii de benzina din rezervor in galeria de admisie cand este motorul oprit si de aici pornirea inecata.

                  In seara asta o sa las rezervorul fara buson astfel incat sa nu se mai faca presiune in rezervor si vaporii sa nu mai ajunga in filtrul carbon si de aici necontrolat in galeria de admisie.

                  Daca stau sa ma gandesc, asta iarna cand era foarte frig afara si benzina se evapora foarte greu spre deloc masina pornea ok.

                  Comment


                  • sa stii ca atunci de cand este cald face. ce este filtrul carbon ? si de ce dupa prima pornire nu mai face ?

                    Comment


                    • filtrul de carbon e cutiuta din dreapta fata, sub bara, care deschide printr-o vana electromagnetica calea de respirare a vaporilor din rezervor in galeria de admisie a motorului.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • asta functioneaza numai la pornire sau si in mers ? poate determina un consum crescut in regim de mers intins (afara )

                        de ex mie la 130 imi consuma 9 9.5 foarte mult !!! imi consuma 7si ceva la 140

                        Comment


                        • Tie iti consuma mai mult cu 2,5 litri la 130 decat la 140? Mi se pare ciudat..
                          Dar 7% la 140 e bine.
                          Si nu cred ca filtrul carbon are treaba cu consumul..deci pana una alta pare dusa vana aia eletromagnetica, probabil blocata pe deschis.

                          Comment


                          • vana aia ar trebui sa functioneze doar cand motorul e pornit. e controlata de ecu injectie.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • pornirea grea se datoreaza scurtcircuitului sondei de temperatura din care ecu isi ia una din variabilele ecuatiei de injectie.

                              stie cineva cate sonde de temp are k4m ? are minim 2 si maxim 3

                              una doar pentru injectie. una pentru GMV si una pt indicatorul din bord. sau una pentru GMV si indicator bord. deci 2 maxim 3

                              daca cea care transmite ECU ului valoarea de temperatura pt injectie nu functioneaza, ECU ii da valoare standard, in consecinta nu stie ca motorul este rece, si ii da benzina insuficienta.

                              de aceea apare si eroarea in bord in meniul de diagnoza : TO

                              rezolvarea a constat in schimbarea sondei de temp. si resoftarea ECU pt ca nu a fost suficient un reset cu bornele scoase.

                              scurtcircuitarea acestei sonde este boala la 1.6 16v k4m de la renault

                              p.s. maine ma duc si eu sa rezolv si va spun cu exactitate ce si cum
                              Last edited by alessandro; 28 June 2010, 23:13.

                              Comment


                              • - - T O - circuit deschis al sondei de temperatura apa
                                - - T C- scurtcircuit la masa al sondei de temperatura apa

                                Marx nu ai scurtcircuit al sondei,,poate altceva,,,oricum sa ne tii la curent si intreaba ce este si cu erorile alea din bord daca ajungi la service!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google