If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu cred cu tarie ca e de la filtrul carbon sau de la vana aia. Am spus ca aseara am lasat rezervorul fara buson sa nu se mai creeze presiune de la vapori. Azi de dimineata i-am dat cheie si a pornit la sfert.
Eu tind sa cred ca aici e problema.
nu or fi. sunt bune nu sunt bune asta e. dar imi vine sa crap si sa ma arunc de la balcon ca nimeni nu e in stare sa mi zica ce are masina
1. nu porneste la prima cheie dimineata
2. consuma cat china australia si rusia la un loc in regim de afara. in oras e ok consumul. dar afara la 90 mers intins constant ia cam 6.5 ceea ce este enorm. chiar peste
daca este placebo atunci cum iti explici domnu seba ca imediat dupa schimbarea bujiilor masina a consumat cu 1l mai putin in acelasi regim de mers.nu cumva bujiile astea ajuta la o ardere completa a benzinei din cilindri datorita scanteii mai puternice...
azi am fost la Auto marcus grup in sparanta ca voi rezolva problema pornirii grele descrisa in posturile anterioare. in urma cu o zi am lasat masina la ei sa le o pornesc in fata.
- ii pune testerul o porneste o bibileste se uita se benocleaza prin calculator.
- nu are domne nimic. e bine. dupa ce masina pornise foarte urat si greu.
a pornit bine zice el.
- i am zis la sfatul unui prieten ca este sonda de temperatura bulita.
- nu este doamne o vedeam pe laptop.
- ok asta e vedem daca mai face.
acum urmeaza bomba
- imi pui si mie inapoi pe masina bujiile NGK iridium ca le am scos sa nu fi fost problema de la ele
- cum sa pui domnule asa ceva pe masina ?????????????
o strici !!!!!!! se arde calculatorul de ABS
- imi dau 2 palme sa imi revin. ce legatura are ??? bujia cu ABS ??
- pai are. bujiile astea incarca electrostatic motorul iar energia se descarca in calc de ABS (jur ca asta mi a zis)
- am ramas interzis pe bune. socat.
- problema am rezolvat o la un prieten mecanic adevarat. mi a verificat sonda ce bineinteles era in scurt. mi a simulat o cu un potentiometru si apareau simptomele nasoale etc etc.
- masina merge ok acum
p.s. se pot obtine cai/performanta prin inlocuirea sondei de temp cu un potentiometru care sa simuleze sonda.
astfel : potentiometrul simuleaza motor rece rezulta debit marit de benzina. dar motorul este defapt cald si transforma benzina in surplus in performanta. fuge mai tare ca o remapare. am mers eu asa. iar in spate miroase a catalizator scos
- problema este ca nu mai comanda nimeni GMV ul. deci trebuie contact manual. toata magaria dureaza 10 min. si fuge garantat.
aia cu bujia care arde abs-ul e de pus in rama, rama in seif si seiful dus in spatiu cu o racheta speciala. Sa dainuie de-a pururi nivelul de inteligenta umana
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment