Grafic Cuplu/turatie La Motor 1.6 8v Euro5 K7M 812

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grafic Cuplu/turatie La Motor 1.6 8v Euro5 K7M 812

    Buna ziua,

    Are cineva graficul de cuplu/turatie la acest tip de motor (1.6 8v euro 5 85 CP K7M 812)?


    eu am cautat pe net, si se gaseste doar pt vechiul motor 1.6 8v 90 CP

    Stiu ca acest motor de 85 CP a fost modificat si are cuplul mai mare (134 N·m la 3000 rpm) dar puterea e mai mica..

    Asi vrea sa stiu cum variaza cuplul cu turatia.

    merge condus in total alt stil fata de logan 1.4...
    la 55-60 km/h merge cu treapta 5...comparativ cu loganul de 1.4 la care nu-i placea...
    nu stiu ce stil de condus sa adaptez..sa merg turata cu ea (vorba veche sa nu se infunde catalizatorul si injectoarele), sau sa merg cu turatii cat mai mici ?!?

  • #2
    Nu ai căutat suficient:
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Ba da...am cautat destul...

      graficul dat de tine, este pt un motor de 16 valve nu pt 8V...cuplul maxim este peste 3000 rpm...

      eu caut graficul pt motorul de Lodgy 1.6 8V euro 5 dar care are puterea maxima la 5000 rpm...

      Se pare ca nu este acelasi motor cum e pe logan euro 5...ca loganul are puterea maxima la 5500 rpm...banui are grafic de cuplu/turatie foarte putin diferit..

      oare are cineva acest grafic?!?
      Last edited by 77sky; 9 April 2017, 09:36.

      Comment


      • #4
        Codul ala K7 din pagina cu graficul nu it da de gandit? Ca pe a treia pagina apare clar: cod K7 -> 4 cilindri, 8 supape. Vezi ca alea in 16 valve parca aveau cod K4 (1.6 16V de pe Logan era K4M).
        Oricum, o sa te lamureasca torquemada...
        Last edited by robbie_ro; 7 April 2017, 16:56.

        Comment


        • #5
          1,6 16v e K4M sau mai nou H4M(lanț, Nissan) !

          Graficul e pentru K7M XXX aka 1,6 8V aka 1,6 MPi prezent pe X90, X52, X67 și X92.

          K7M 812 e Euro 5 și s-a montat pe X52(Logan II), X67(Dokker) și X92(Lodgy)
          Pe X90(Logan I) ai avut K7M 710/712/714/718/732/764 funcție de țară
          Oficial are 82CP pe Dokker/Lodgy, cuplu 134Nm@2800rpm și putere max la 5000rpm
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Graficul in brosura nu corespunde cu datele tehnice de pe celelalte pagini..unde scrie cuplu maxim la 3000 rpm..si pe grafic este la 4000 rpm dar e desenat pe la 4500...ceva nu pusca acolo...

            atasez poza cum arata un grafic corect doar ca e de la logan 1.6 90 cp
            ceva asemanator caut dar pt motorul de 1.6 eur 5...
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 9 April 2017, 09:36.

            Comment


            • #7
              Alea sunt date oficiale
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                :-D si doar eu am curajul sa afirm ca sunt gresite?!?
                ca daca e oficial e si bun?!?


                t0rquemada cu asa experienta pe forum era usor sa te iei de mine, ca "nu am cautat destul".


                acest tip de motor e o raritate din pacate...

                alt grafic a reusit cineva sa gaseasca?
                Last edited by 77sky; 9 April 2017, 09:36.

                Comment


                • #9
                  Tu te legi de un aspect, dar nu iei în calcul și tipul cutiei:

                  Lodgy K7M812 euro5 ai JH3 079 sau 084

                  La X90 k7M710 euro3/4 cu JH3 052

                  P.S. Căutatul nu se rezumă la forum
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Stilul de condus are legatura cu tipul cutiei de viteze...

                    Graficul cuplu/turatie se face masurand parametrii motorul la arborele cotit! nu are nici o legatura cu cutia de viteze.......
                    Last edited by 77sky; 10 April 2017, 17:52.

                    Comment


                    • #11
                      Tu ai dreptate, dar conteaza daca e DIN sau SAE....dupa caz, puteti avea amandoi dreptate...

                      Comment


                      • #12
                        Tinand cont ca valorile din manual sunt exprimate in HP putem spune ca e standardul SAE (in DIN valorile de putere sunt exprimate in PS).

                        ~~~

                        Are dreptate teleii07, valorile din tabelul manualului de mai sus nu coincid cu valorile din grafic.

                        Nu ar fi prima data cand apar greseli: si vechiul 1.6MPI avea defapt vreo 87CP si in datele oficiale erau trecuti 90CP (desi in kW valoarea era exprimata corect).
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • #13
                          http://www.automobile-catalog.com/cu...passenger.html

                          am gasit pana la urma un grafic cuplu/turatie "neoficial" pt motorul 1.6 85 hp euro 5
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 5 September 2020, 07:43.

                          Comment


                          • #14
                            Pt. Sandero 1.6

                            http://www.automobile-catalog.com/cu..._6_mpi_85.html

                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 5 September 2020, 07:43.

                            Comment


                            • #15
                              Am gasit acest grafic de cuplu oficial pe un site rusesc. E pentru motorul Sandero 1.6 MPI, fabricatie 2011, euro 5, cod K7M 800, ce are 85 CP la 5250 tr/min si un cuplu de 135 Nm la 3000 tr/min.
                              Desi din grafic, mi se pare ca varful puterii motorului la 5250 tr/min, pare a fi undeva la 63 kw, asta ar insemna putin peste 85 CP.
                              Avand in vedere ca 1.6 MPI euro 4, avea 64 kw la 5500, probabil ca la motorul euro 5, dupa atingerea turatiei de 5250 tr/min in sarcina, ECU limiteaza injectia, ca sa reduca consumul si emisiile de gaze poluante pentru a se incadra in noua norma, compensand prin noi valori ale hartii de injectie pentru obtinerea unui cuplu maxim de 135 Nm la 3000 tr/min, adica cu 7 Nm in plus fata de batranul euro 4.
                              Mie imi convine sacrificarea celor 2 CP, pentru o crestere de 7 Nm la cuplul maxim pentru ca in mod normal utlilizezi masina preponderent in turatiile apropiate de valoarea cuplului maxim, deoarece cuplul maxim e mult mai important decat puterea maxima.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.
                              Last edited by dantis; 3 October 2020, 22:11.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google