Parere Logan 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar trebuie sa spui asta in toate posturile? jumate de forum a inteles ca pentru tine, tot ce ai tu e cel mai bun, cel mai frumos si orice altceva e un jeg.
    mai relaxeaza-te, ca nu te plateste dacia sa faci reclama


    Originally posted by logan5 View Post
    sandero nici nu se poate compara cu logan, este mult mai urat, loganul este cel mai frumos si cu asta am spus tot,
    Originally posted by logan5 View Post
    frumoasa masina, mai ales ca e gri platine, care da cel mai bine pe logan, cea mai frumoasa masina logan posibila asta e, laureat 1.6 16v gri platine.
    Originally posted by logan5 View Post
    gris platine, rosu e cea mai urata culoare de pe logan, negru iarasi este frumos...doar a vazut cineva audiuri rosii? de ce? pentru ca nu e culoare de masina serioasa... nu va luati logan rosu, nu exista nici audiuri rosii, si audi e masina serioasa
    Originally posted by logan5 View Post
    iculoarea gris platine e cea mai buna, dar cea neagra vine pe locul 2.. go logan!!
    Originally posted by logan5 View Post
    merge f bine loganul 1.6. motorul toarce. cel mai tare logan
    Originally posted by logan5 View Post
    Eu unul mi-as lua clar tot logan, am unul acum din 2007 si... loganul e cel mai tare deal, decat sa cumperi sh-urile strainilor, aia le arunca si le luam noi de bune, nu imi trebuie, logan e cel mai tare deal si e o masina f buna si fiabile.. mizati pe logan, se merita
    Originally posted by logan5 View Post
    gri platine metalizat laureate, cel mai tare, cel mai frumos design de masina, clio sau symbol sunt cele mai urate masini, logan e cel mai tare, as lua un mcv si o berlina in viitor, tot mai multe logane as lua
    internal combustionizer

    Comment


    • Apropo(s),de 1.6 vs1.6,am octavia 1 ,1.6 102(?)cp,si as vrea sa va spun,fara sa luam in discutie,confortul,design-ul ,care nu poti spun ca este stralucitor nici la skoda,ca acei 10-15 cai in plus pe care ii are fata de logan ul meu de acasa(mcv 1.6) se simt destul de tare,si sincer mi-ar fi de folos calutii astia pe logan,dar in acelasi timp nu pot spune ca loganul nu are si plusuri;intr-un cuvint,sint multumit de motorizarea aleasa si cred ca logan cu motor 1.6,+,- ,8v,este bun ,nu ideal dar bun.

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        Au mai spus-o si altii mai sus, un posesor de motor de 2.5 sau 3.0 ar rade de voi cu cu*u la cum va scoateti ochii pentru cei 12 cai ATENTIE calculati la KW 64*1.36=87 de cai pentru 1.6 fata de 55kw*1.36=74.8 cai pentru 1.4

        Acum eu vin de pe un Astra caravan 2.0 DTI si mi se pare ca 1.6 e pistol cu apa pe langa ce facea acel motor euro 3 de generatie veche, insa nu pentru asta am ales Logan. Asta am reusit sa iau la schimb si eram la fel de multumit daca prindeam un 1.4 sau de ce nu 1.2

        Asa ca 1.6 -1.4- 1.2 sunt niste glume de motoare. Dupa parerea mea un benzinar aspirat e motor klumea de la 2000cmc in sus. la fel si TDI de la 1.9 in sus.

        Acum ca noi avem alte utilaje cu motoare mai mici e pentru ca astea sunt vremurile pe care le traim .

        De vreo 3 ani nu mai simt nici o placere sa conduc "relaxat fara griji"- non stop stau cu ochii pe vitezometru si pe consum.
        Ca sa va faceti o idee la cat de relaxat eram :
        -aveam combinatie la motorina cu 2.5 RON aveam rezervorul plin, bidoane pe balcon, bidoane la tara ... si mergeam cu masina constant 140km/h pe exterior fara grija consumului...

        Vremurile s-au dus si m-am reorientat ...
        ai luat in calcul si motoarele aspirate cu distributie variabila?
        cat de bune ti se par "glumele" de la honda, de exemplu, 1.6 VTECH sau 1.6 VTI?

        Comment


        • Bine zis de initiatorul topicului...decat sa cumperi toate epavele strainilor, care ei le arunca de rele si le luam noi de bune... mai bine iei cel mai frumos logan de 1.6 sau 1.6 16v, loganul e cel mai frumos design creat de dacia ever, e cea mai frumoasa masina europeana asiatica etc pastrand proportiile bineinteles, la alegerea loganului a contribuit cel mai mult asta - lognaul e cea mai frumoasa masina, nu cred sa iasa noul logan in 2012 mai frumos ca asta, nu are cum
          Logan laureat 1.2

          Comment


          • 1.6MPi 8V 2006-toamna, ajunge binisor pana la 100km/h (ca orice masina contemporana), cuplu suficient cat sa imi ofere CONFORTUL PSIHIC ca pot merge cu masina cu 4 pasageri si portbagajul plin (cu bagaje greutze, nu cu bidoane goale ).
            112 Nm @ 3000rpm la 1.4MPi,
            128 Nm @ 3000rpm la 1.6MPi 8V,
            148 Nm @ 3750 la 1.6MPi 16v.
            Motorizarea de 1.6 cu 8valve pare a fi un compromis excelent macar in teorie, in practica diferentele sunt subtile si se simt doar pe termen lung (stil de condus, consum etc.) si in cazul incarcarii masinii mai serios.
            Am ales Loganul (second hand) pentru PRET, usurinta intretinerii, portbagaj si anul fabricatiei. Un Logan nou ar fi fost cu 2500-3000 euro mai scump cu tot cu tikete rabla, bani pe care sper sa ii dau doar pe revizii si carburant in urmatorii ani
            O masina mai veche de 2002-2003, din zona asta de pret, are potentialul foarte mare de a fi o epava, plina de dotari (din care cine stie cate si pt cat timp vor mai functiona). Un meserias cu timp si experienta sau cineva care cunoaste un meserias se poate orienta usor catre masinile straine similare ca pret.
            Pentru amatori si nepriceputi ca mine Loganul de 1.6MPi 8V e compromisul suprem pe termen mediu

            Comment


            • eu am un golan 1.6 8v ph2 2011 si sunt multumit de el.... consumul ma cam deranjeaza da la 8 mii de kilometri facuti nu pot sa comentez :d ... ce parere aveti .. ca e diferenta intre 85 de cp si 90 de cp pe asta nou..?

              Comment


              • 85 si 87 ai vrut sa spui, 90 a scris dacia cu creionul pe hartiile din showroom, in talon, 65kW inseamna 87cp. deci nimic deosebit as, zice, din cauza ca-i E5, asta mai nou e penalizat la demaraj, in rest, la un mers normal, nu sunt diferente notabile. am avut ocazia sa merg putin cu 1.6_85cp si odata miscat din loc utilajul, pare sa se miste bine. nu lasa impresia de putoare ordinara, cum reiese din datele de pe hartie.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • euro 3,4 (87cp)
                  0-100 km/h - 11.50 sec

                  euro 5 (85cp)
                  0-100 km/h - 12.90 sec

                  in practica nu prea-ti dai seama de diferenta.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • Seba sa ma scuzi daca am gresit am zis ce am auzit si eu cand am luat masina ca are 90 de cai acum voi stiti mai bine ca mine eu sunt oricum mai afon cu masinile da sunt curios sa gasesc un 1.6 8v euro 3,4 in fine sa dau o linie cu el sa vad daca e vreo diferenta cum spune colegul ...zeegermans multumesc daca exista careva prin cta care e stoc si e disponibil sa facem un test ma bag

                    Comment


                    • la liniuta da, o sa vezi diferenta, la mers normal, nu prea. pe 400m o sa-ti dea ala ceva avans, chiar si 1.4, mai ales resoftat, iti va pune probleme pe 400m. insa cu masina incarcata, in regim normal, diferentele astea mari e hartie tind sa se minimalizeze.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • seba eu m-am dat cu rey90 atat de pe loc cat si din mers.
                        Cu start de pe loc mi-a dat o masina jumate cam asa . Avand in vedere ca el are preferance si eu laureate 1.4 remapat plus vreo 50-60 de kg in masina

                        Din mers am observat ca pe el il gatuie catalizatorul ala de la 150 pana la 170 sta in spatele meu , eu nu ma distantez dar nici el nu se apropie

                        Comment


                        • pt liniute, mai bine scoate catalizatorul de tot, ori pune ceva euro 3/4 cat sa ia noxele la itp. il resofteaza, etc.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • ma gunoi (loganu) cand mai facut tu pe mine ca eu nu imi aduc aminte )) hai frate spune si ca masina avea 1000 de kilometri sa inteleaga lumea ... ca acum te injunghi )))... si in legatura cu catalizatorul o sa vad ce fac la vara ... astept sa se incalzeasca si fug sa ii pun un soft mic ))... apropo a facut soft cineva pe modelele astea euro 5 .. se simte ceva?

                            Comment


                            • Azi prin trafic m-am alergat cu un 1.6 euro 5 ... eu pe gaz si cu o persoana in dreapta l-am facut lejer de tot .

                              Mi se par foarte puturoase astea euro 5
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment


                              • rey90 eu zic ca ar trebui sa iti pui ochelarii cand citesti aici pe forum .. nu am spus nicaieri ca te-am facut.. in fine asta e caracteru tau si n-am sa ce ii cer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google