Parere Logan 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cipy: 1cp, prin definitie, inseamna puterea necesara ridicarii a 75kg la 1m inaltime in timp de 1 sec. deci P[CP]=75[kg]*9.80665[const gravit la nivelul marii, la paralela 45]*1[m]/1[s]=735,49875W rezulta ca 1KW=1.359CP; daca folosesti g=9.81 sau 10, poate ca iese acel 1.34...
    mitosu: total diferita=identica in ceea ce priveste rapoartele de transmisie difera cuplul cuportat de cutie si timoneria, in rest, aceleasi viteze le vei obtine la aceleasi turatii cu jh1 pusa in loc de jh3 si viceversa.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • eu sunt multumit de motorul pe care il am 1.6 si cum se mai scrie pe aici gen 1.4 cu soft ca bate 1.6 sunt povesti numai cu soft nu are nici o sansa .. numai in cazul in care ala cu 1.6 doarme... eu unul sincer imi e frica de 16v da de 1.4 , 1.5 nu am avut frica pe 400 de metri ii mananc ... bengosi mei cai aia 84 si cuplu meu periculos de 135 )) e criminal in serie de 1.4 softate si 1.5 stock ma refer la alea de 85 si 90 de cai pe 400 de metri mai incolo nu deschid subiectul )

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        cipy: 1cp, prin definitie, inseamna puterea necesara ridicarii a 75kg la 1m inaltime in timp de 1 sec. deci P[CP]=75[kg]*9.80665[const gravit la nivelul marii, la paralela 45]*1[m]/1[s]=735,49875W rezulta ca 1KW=1.359CP; daca folosesti g=9.81 sau 10, poate ca iese acel 1.34...
        mitosu: total diferita=identica in ceea ce priveste rapoartele de transmisie difera cuplul cuportat de cutie si timoneria, in rest, aceleasi viteze le vei obtine la aceleasi turatii cu jh1 pusa in loc de jh3 si viceversa.
        Seba, esti sigur ca jh1 si jh3 sunt identice, poate in afara de rapotul grupului care am inteles ca este acelasi sunt diferente la pinioane, nu-mi sariti in cap, pur si simplu intreb pentru ca nu stiu.
        sigpic

        Comment


        • Dupa 8 ani (si 160.000km) de logan 1,6 8v E4 pun si eu cateva concluzii:

          motorozare fiabila dar puturoasa, cu fff putin mai breaza de cat un 1,4 8v (aviz amatorilor de discutii 1,6 versus 1,4) - personal nu ii mai vad rostul la sh atat timp cat exista 1,6 16 V (pentru ceva dinamica) sau 1,2 16 v (pt consum). Merita doar modelul pe care il am eu - ambition - dar nu atat pentru motorizare cat mai ales pt ABS.
          La nevoie poti sa tragi (cu greu de ea) daca opresti AC-ul (dar asta daca nu ai ceva greutate in masina). As zice ca motoarele de 1,2 si 1,4 sunt mai in ton cu aerodinamica (f proasta) a masinii/cu etajarea cutiei de viteze si cu ideea "generala" de proiectare - sa te duca de la A la B.
          Discutiile de liniute par inutile de vreme ce vorbim la oricare dintre motorizari de gloabe si nu de armasari.
          In concluzie, daca ar fi sa cumpar din nou logan sau sandero as lua (in cunostinta de cauza) motrizarea pe benzina cea mai slaba. Pentru ceva sportivitate exista alte marci/modele.

          Comment


          • Salut,
            Asta vara am cumparat un Sandero (sh) 1.6 mpi,E5, din 2011.
            Sunt multumit de motorizarea 1,6 /8V, pt. mine este suficient.
            Asta in conditiile date de resursele financiare pentru achizitie si pentru o intretinere corecta.
            Am "testat" in aceleasi conditii Loganul lui socrul meu, 1,6 mpi, E4, 2008 si mi s-a parut o idee mai fasnet.
            Am mers in aceleasi conditii si cu Loganul unui var, 1,4mpi, 2008 si am constatat o neta inferioritate la puterea motorului si cuplu fata de celelalte.
            Nu vreau sa creez polemici, asta am constatat eu.

            Comment


            • Revin dupa ceva ani.....eu am deschis acest subiect......
              Am 85.000 km rulati, o buna parte din ei afara din tara ( am mentionat acest lucru prentru-ca citeam cum ceva ani intrebari de genul "ajung cu loganul in Franta ?" ).
              Nu stiu cum se comporta modelele noi, o parte din neajunsurile semnalate la inceput vad ca s-au remediat (ma refer la butonele pt. geamuri)etc. Sunt multumit de masina mea, pe o scara de la 1-10, merita 7,5, poate chiar 8. N-am avut probleme cu ea cu exceptia celor din categoria "asa fac toate". Slabuta reteaua de services, oameni prost platiti probabil si de aceea presteaza pe masura........ , vechile apucaturi nu se schimba (uita sa-ti puan uleiul ramas in portbagaj sau alte piese schimbate ), lucreaza neingrijit, in fine, mai au de lucru la aspectu lasta mult si....bine.
              Ce-am schimbat in 85 000 km ?
              Trei casete de directie in garantie, doua capete de bara, amortizoarele (cele de fata le-am schimbat fara sa fie nevoie, era unul putin obosit dar nu necesitau schimbarea, pe spate am avut probleme cu unul de nou , le-am schimbat cu sachs si am gresit, proaste rau ca mai apoi sa le schimbat cu Kayaba si sunt extrem de multumit de ele), distributia la 60000, placutele la 65000 (erau putin trecute de jumate si le-am schimbat profitand de-o oferta, mergeau lejer inca 30000, asa le-a luat mecanicul......), bateria dupa aproape 7 ani, carcasa cheii de contact, termostatul ( asa fac toate ...patru liniute...doua liniute...), ulei ( dacia in garantie si elf dupa) si filtre la maxim 10000km.
              Cauciucurile sunt cele originale, schimbate fata cu spatele la 50000 km. Rugina nu are, a sarit putin vopseaua la pasajul spate dreapta pe oala nu pe marginea ei, n-am idee de ce, foarte putin, o sa merg in primavara sa vad cum le astup, sunt trei puncte de diametrul unui filtru de tigare (cel mai mare). Un minus ar fi ambreiajul, n-am mers si nu merg mult prin oras, pentru oras folosesc o dacia 1410, pe la 70000 km a inceput sa scoata un zgomot ciudat la treapta I, mai ales la mers in coloana si cand este cald afara, are un harcait si uneori trepideaza la plecarea de pe loc, nu rau, dar se simte putin la picior. La 120000, cand o sa schimb distributia si pompa de apa, schimb si ambreiajul, poate n-am avut eu bafta de el, sunt taximetristi care au mers 200000 cu cel original.
              Merge bine, nu consuma ulei, sta bine pe sosea pentru o masina cu inaltimea ei, o simti cand bate vantul dar cam atat. Peste 100-110 km/h devine putin zgomotoasa cu punctul "culminant" la 125-130 km/h, aici rezoneaza toata ca mai apoi sa devina silentioasa, prefer sa merg cu 140 km/h. Aici pierde dacia cel mai mult in incompetitie cu alte modele, nu este izolata fonic aproape deloc si se simte. Modelul meu nu a avut din fabrica bara stabilizatoare pe fata si din cauza asta eu am simtit masina tot timpul putin "desucheata" pe fata, parca iti da senzatia ca pleaca in toate directiile in viraje (spun la nivel de senzatie, sta bine in viraje), n-o simti putin rigida, poate e si suspensia gandita putin mai moale, cam toate renault-urile sunt moi la suspensie. Alearga bine (170 km/h lejer si curios nu-i deloc lenesa cu aerul pornit, dimpotriva, are suflu), nu are reprize "fantastice" dar se descurca, consuma decent (5,4-5,8 mers lejer, fara demaraje exagerate, 6-6,4-6,8 la 120-130 km/h cu aerul pornit si 3-4 persoane in masina). Scaunele fata sunt prost gandite, nu ofera deloc sustinere laterala, mai ales in viraje, de aici si senzatia poate ca-i masina "desucheata", aluneci in scaun, putin prea inalta garda la sol, dar asta doar ca estetic, cand este incaracata cu 4 persoane si bagaj atunci masina sta cel mai bine la capitolul estetic, pare compacta, stabila, arata "mai bine". Ar merge capitonata capota protbajului, usile mai bine izolate fonic si de aici si senzatia aceea de greutate cand o deschizi si mai ales sunetul cand o inchizi, acum suna a tabla goala.
              Una peste alta eu sunt multumit de alegerea facuta, am cumparat sotiei o "saracie" de skoda fabia si pot sa spun ca din acea zi am simtit ca am masina ! Adica tot prin services stau cu ea, pica tot felul de module si senzori, raman constant pe-afara din masina si nu mai pot intra in ea, se aprind becurile din bord cand vor ele si cum vor ele, dar erori la scanare nu are.......au in schimb o retea bine pusa la punct, preturi de cumperi masina de noua daca o repari la ei, meseriasi mai slabi ca la dacia dar cu mai mult bun simt si multa "vrajeala" in ei. Vor spune unii ca nu-i adevarat, ca ei au si sunt fiabile, beton......ce-am vazut in atelierele lor si aici ma refer la octavia noi, te apuca nebuneala........ Mult mai silentioasa la drum in schimb, stai bine in scaun, senzatie mai mare de confort si siguranta. Cu o mica investitie la unele capitole, loganul ar fi cu mult peste toata gama low de la opel, ford, wv, skoda, seat, etc. N-as cumpara o astra sau un focus din 2004 in locul unui logan nou, mi-a ajuns skoda sotiei.........desigur, fiecare are parerea si argumentele lui la acest capitol.
              Daca mi-as mai cumpara logan?
              Noua generatie, in ciuda aspectului masiv, arata mult mai bine interior /exterior si e mult mai accesorizata, mai aproape de cele occidentale. Da, cu siguranta mi-as cumpara un Logan Duster ! (nici berlina nu-i rea, poate un break, arata bine de tot)

              Comment


              • 3 casete de directie si amortizoarele in 85.000km ?
                O caseta de directie cu servo este 1.900lei. Pret de Audi dom'le.
                Chiar si pe garantie...

                Si ma mir ca inca esti multumit de masina
                Eu unul in afara de o bucsa la bara stabilizatoare parca si 1 cap de bara ce era dus (le-am schimbat cu aceasta ocazie pe ambele) si 1 bec ars (toate in 5 ani si 50.000km) sunt foarte multumit de fiabilitatea masinii.

                Comment


                • Castele au fost in garantie schimbate, in 2009, au avut o problema cu un anume tip de caseta, a avut eu ghinionul sa am tipul asta pe masina, dar s-a rezolvat. Amortizoarele, repet, cele din fata le-am schimbat de-un "moft", iar pe spate, unul avea joc in ax si le-am schimbat pe amandoua, asa se schimba. Da, sunt multumit de masina, eu nu sunt adeptul masinilor la care proprietarul cand le vinde se lauda ca n-a schimbat nimic, le va schimba pe toate cel care o cumpara......e posibil sa avem viziuni diferite legate de intretinerea unei masini

                  In garantie se schimba gratis, eu n-am platit nimic.
                  Prin comparatie, in fabia sotiei,care este aproximativ de aceeasi varsta cu loganul meu, am "investit" la cumparare in jur de 3800 ron pe: ulei, filtre, sonda apa, sonda ulei, vas expansiune, termostat, bujii, sonda tenperatura motor, senzor aer conditionat, distributie, curea accesorii, role, electroventilator, burduf planetara, bucsi amortizoare spate, bucsi bascula fata, doua cauciucuri, garnitura capac colbutori si inca cateva "nimicuri" de genul asta. Interventia facuta la reprezentanta, de aici si pretul exagerat de mare............mai am de rezolvat o problema cu inchiderea masinii, se inchide, dar se deschide doar cand vrea ea, lucru nu tocmai placut. Am schimbat o siguranta la stergatorul spate si din acel moment am ramas cu becul aprins la airbag, n-am ajuns s-o scaneze, o fi o eroare care se sterge, habar nu am. Mai are uneori un joc de lumini de genul martor ABS si frana de mana intermitent si inca cateva combinatii........Da, sunt multumit de masina mea
                  Last edited by doru_2; 20 October 2016, 14:35. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Vorbim de masini luate de noi, nu sh. Atata timp cat nu am schimbat mare lucru la masina sunt multumit. Apoi viitorul proprietar daca va schimba e strict problema lui.
                    Stiu ca se schimba gratis in garantie, insa totusi eu eram dezamagit de calitatea masinii si posibil sa fi renuntat la brandul dacia, asa sunt eu...

                    In legatura cu fabia (este luata de noua ?) cam mute probleme la astea de la folksvagan

                    Comment


                    • Ideea este pana la urma ca eu sunt multumit de loganul meu. Cum o intretinem este problema fiecaruia din noi . Loc de mai bine ar fi si inca loc destul, e o masina pana la urma decenta si merita cumparata in detrimentul altora la mana a doua, rulate aiurea prin europa. Cred ca mitul masinii germane apune incet, incet, pareri pro si contra vor fi tot timpul.
                      Asa cum arata un Sandero de exemplu, cu ceva retusuri ar fi un concurent serios pentru multe modele din clasa lui. Evident ca nu va putea Sandero sa concureze un model din gama Renault care concureaza direct cu modele si marci consacrate si nu suntem inca pregatiti, ca si natie, sa apreciem ce avem in propria ograda, tot timpul ce va avea vecinul va fi mai bun.....

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google