Parere Logan 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    astia contestari venit la cluj...cu cinspe` mii de volti , sa ne lamurim.

    Comment


    • #62
      Eu am la ora actuala ambele variante de motorizare (1.6 chipuit si 1.616v ph2 stock) cu echipare simtitor identica si va pot spune ca pe 400m sunt una langa alta, la drum lung pe reprize, diferenta apare doar la peste 150km/h unde cele 8v in plus de la 16v se simt din plin dar pana acolo eu unul nu am sumtit nici o diferenta semnificativa

      Comment


      • #63
        cypi ... de la 110-120KM/h 16v-ul incepe sa ia avans.

        Deja cand ai trecut de 4000rpm in tr3 esti gata cu 8v, nu te mai tii dupa el (si vb de 8v remapat).

        Eu de fiecare daca cand am incercat am avut aceeasi senzatie ca se termina joaca de la tr3 in sus.

        S.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #64
          Originally posted by CataFOF View Post
          astia contestari venit la cluj...cu cinspe` mii de volti , sa ne lamurim.
          tu ai benzinar 1.6mpi doar chipuit sau mai e ceva? si nu ma rafer la filtru sport si-o toba gaurita. vorbesc de chestii serioase, cu care numai 1.6mpi nu mai e motorul ala.
          vezi sa nu dai de-un saispevolti "stock" fara compresor de clima, fara roata de rezerva, fara scaune, fara airbaguri, ca te lamureste ala de nu-ti vine sa crezi
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Silviu View Post
            cypi ... de la 110-120KM/h 16v-ul incepe sa ia avans.

            Deja cand ai trecut de 4000rpm in tr3 esti gata cu 8v, nu te mai tii dupa el (si vb de 8v remapat).

            Eu de fiecare daca cand am incercat am avut aceeasi senzatie ca se termina joaca de la tr3 in sus.

            S.
            Confirm acelasi lucru. Dupa treapta 3 se duce 16 volti. Si mai este o chestie nu stiu de ce mi se pare ca diferenta de sprint intre 1,4 si ,16 empetrei este mai mica decat cea dintre 8 valve si 16 valve.

            @Seba: asa grele-s air-bag-urile?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #66
              Originally posted by Seba View Post
              tu ai benzinar 1.6mpi doar chipuit sau mai e ceva? si nu ma rafer la filtru sport si-o toba gaurita. vorbesc de chestii serioase, cu care numai 1.6mpi nu mai e motorul ala.
              vezi sa nu dai de-un saispevolti "stock" fara compresor de clima, fara roata de rezerva, fara scaune, fara airbaguri, ca te lamureste ala de nu-ti vine sa crezi
              nu seba , doar remap , si dat jos catalizatorul , urmeaza mai multe in iarna , serpi , traseu inox , umblat la tacheti , si sa`mi fac buton pt intreruperea alternatorului.
              pai da , recent ma lamurit un lacetti 16. 16valve , stock , zice el , dar am plecat prea de jos , dar asta nu conteaza.

              Comment


              • #67
                pt 300-400 de oiro eu as pune alta axa cu came, mai degraba decat umblat la culbutori (sa le faci ce, apropo!?) si evacuare de inox...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Nu am prea vazut forumuri separate pentru pick-up.. dar eu am unul..de 1.6 (90cp)...
                  Nu am permisul de prea mult timp...de 2 zile....daca stau sa ma gandesc..dar am condus de la vreo 14 ani (nu pe drumuri asfaltate si circulate cu 80 la ora,maxim 60 pana am luat permisul)....

                  Chestia e ca mi se pare o masina buna (are decat vreo 10000 km) ...si tractiune destul de buna... cu 500kg in plus nu se simte rau la motor,frana sau servo(cum facea nea ARO -directie).... viteza nu i-am dat prea mult...maxim 160 cu vre 400 de kg in spate pe dn si pedala nu era de tot...mai avea....

                  cat despre comfort... loganul normal.. cu 5 locuri are mai mult spatiu si confort pe locurile din spate decat un opel(si am mers cu opel destul) ..asta e parerea mea...cat despre locurile din fata... ma simt iarasi mai comod in pick-up ul meu decat in opel(fata)
                  si ford fiesta(alte categori stiu dar ma refer la comfort)...

                  Cat despre demaraj eu zic ca il are destul de bun...l-am condus azi in oras si l-am scartait de vreo 3-4 ori( mai mult involuntar)... am auzit un zvon ca pick-up ar avea o alta cutie,dar nu stiu sigur nu ma prea pricep.


                  Oricum, una peste alta e o masina mai mult decat buna.. stiu ca a pus pe ea 1t 500 si mergea bine fara probleme la directie...ce se simtea era puterea in a 2 a si franarea( normal cand marfa depaseste greutatea masinii)

                  cat despre consum... eu zic ca e unul acceptabil daca nu conduci agresiv..



                  Daca e vreun forum separat pt pick... rog si eu un moderator sa-mi dea linkul. multumesc!!!
                  Last edited by Seba; 2 October 2009, 10:48. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Cristi_LCD View Post
                    .. .......Si mai este o chestie nu stiu de ce mi se pare ca diferenta de sprint intre 1,4 si ,16 empetrei este mai mica decat cea dintre 8 valve si 16 valve.
                    ...................
                    Eu cand am spus asta mi-au sarit in cap.
                    E mai mare dif intre 1.6 16v si 1.6 mpi decat intre 1.4 mpi si 1.6 mpi (in limitele bunului simt).
                    Nu vorbim numa' de liniute, la general.

                    Comment


                    • #70
                      1.4-1.6 8v : 12CP dif. / 16Nm dif.

                      1.6 8v - 1.6 16v: 18CP dif. / 20Nm dif.

                      Asta daca luam in Kw, facem diferenta si transformam in CP (adica datele reale)

                      Cred ca cifrele spun de unde apar diferentele dintre cele doua comaparatii.

                      In plus 1.6 16v e si motor de turatie, se simte mult mai bine turat decat un 8v. (turat = (4000-4500)+)

                      S.
                      Last edited by Silviu; 2 October 2009, 09:02.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #71
                        Mai baieti, uite ca a venit si vremea revenirii, in forta, cipri baimarean de la maramu reloded. . Credeati ca s-a cantat piesa adio pica frunza? Gresit. Off the record, sunteti tare aiuriti voi astia loganistii de x stele!Se scriu aici de voi fff multe ineptii si prostii , iar voi v-ati gasit sa suspendati tocmai pe cineva care spune ceva corect si de retinut, dar sub forma unui pemflet. M-am convins ca slaba dezvoltare intelectuala aveti. Retineti ca de ceva vreme aici se vorbeste de motoare cipuite, reampate etc. , dar numai de motorul de 1.6 de x cp nu se spune ceva concret si la obiect. Tehnic vorbind, nu plastic, romantic sau aiuristic. Vad aici descrise senzatii, impresii si viteze care sunt demne de WRC sau IRC, cand de fapt e vorba de S'loganuri talpalite de stoarse ca mopul in galeata. Copilasi, foarte sigur multi din cei ce povestesc nu stiu cum se opreste o masina ( S'logan in speta )la 195 - 203 - 205 km.\h., ce sa mai vorbim de controlul in trafic a unei masini la 195 km\h. De rulat cu viteze de astea cu S'loganuri este inconstienta pura, sau inclinatie spre suicid. Macar nu mai incurajati prin relatari jenante asfel de acte de iresponsabilitate. Ia cumparati-va voi tarlale proprii si ingradite si rulati acolo bara la bara cu MIG 29 sau F18, ca vad ca va dati cu talente de piloti - sau chiloti? In alta ordine de idei, se pare totusi ca s'loganistul silviu revine la discutiile pertinente, tehnice, pe acest subiect. E corect si bine de retinut ce a semnalat el. Se poate spune ca in continuare, pornind de la afirmatiile lui silviu, cei ce pricep si se pricep, pot sa continue in aceeasi nota de seriozitate si pertinenta tehnica. Motorul de 1.6 in trafic extraurban poate consuma chiar mai putin decat motorul de 1.4. Stiti ca exista diferente de compoprtament tehnic la motoarele de 1.6 euro 3 fata de motoarele 1.6 euro 4 . Favorabil celor euro 3. Continuati .

                        Am condus si s'logan de 1.6 in regim de viteza, dar totusi, parca skoda octavia mea de nici 2 ani, tot de 1.6, cand ii explic de viteza de 195 km\h, devine mai serioasa si mai sobra, nu flutura asa pe toate drumurile la bord cu viteze de circuit de incercare. Totusi dezvoltati cei ce stiu, comportamentul in trepte de viteza identice, a motoarelor 1.6 cu euro 3 si cu euro 4. Comparativ.
                        Last edited by cipri77; 2 October 2009, 21:11. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          @cipri77 ce vrei, Skoda vs Logan? La 195 km/h crezi ca esti mai breaz decat un forumist vitezoman la volan de Logan? Eu nu sunt cu viteza, consumul ma intereseaza (si nu prea ma multumeste), lasa comparatiile aici intre motoarele de pe masini de marci diferite, nu ma intereseaza ce poate skoda ta, ma intereseaza ce poate caleasca mea...

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by cipri77 View Post
                            In alta ordine de idei, se pare totusi ca s'loganistul silviu revine la discutiile pertinente, tehnice, pe acest subiect. E corect si bine de retinut ce a semnalat el. Se poate spune ca in continuare, pornind de la afirmatiile lui silviu, cei ce pricep si se pricep, pot sa continue in aceeasi nota de seriozitate si pertinenta tehnica. Motorul de 1.6 in trafic extraurban poate consuma chiar mai putin decat motorul de 1.4. Stiti ca exista diferente de compoprtament tehnic la motoarele de 1.6 euro 3 fata de motoarele 1.6 euro 4 . Favorabil celor euro 3. Continuati .
                            domnule super s'loganist cipri77 imi permit un off-topic legat de transformarea din CP in Kw si viceversa.
                            Exista totusi doua unitati de masura:
                            1Kw = 1.36CP
                            si
                            1Kw = 1.34CP

                            o unitate e data de calul putere mecanic (sau real) (adica 1CP = 745,69W) si e calculata luand gravitatia reala: 9.80665m/s^2 iar celalalt este calul putere metric (adica 1CP = 735,49W adica 98.6% din calul putere mecanic).

                            Eu in postul cu pricina m-am referit la calcul riguros, ce impune g= ~9.8m/s^2 si nu g=10m/s^2 (adica valoarea numerica, rotunjita).

                            Imi cer scuze de acest off-topic dar chiar era necesara aceasta precizare deoarece domnul cipri77 m-a atacat intr-un thread inutil, fiind in necunostinta de cauza.

                            Numai bine,

                            S.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • #74
                              @cipri77: vad ca daca nu se coboara omul la nivelul tau nu ai pace: faptul ca te dai destept nu inseamna ca esti destept. oricat de mult ai incerca, unele chestii iti scapa si dai cu mucii-n fasole. jet pe forumul pocnitorilor cehesti cu fantezii de masina nemteasca. lauda-te acolo cu super masina comunista facuta dupa standarde hitleriste. ca fapt divers, skoda labia e omolgul ligheanului, nu octavia. aia e in clasa cu megane. si-n afara de nume si de impresiile false ale unora ca octavia=passat, megane iti pune coaja la respect. asa ca lasa inconstientii cu frigidere motorizate in pace, limiteaza-te la clubul exclusivist al masinilor cu svastica facute pt rusi.
                              sa nu intelegi gresit ca nu-s de acord cu unele din ideile exprimate in postul tau, dar felul in care ai pus problema, m-a facut sa-ti raspund asa. ban-ul se ridica atunci cand vreau eu, cezar, darkside sau xp in persoana. ca asa suntem noi, moderatorii de pe loganclub: marlani, comunisti, despoti, partinitori; si tocmai ca suntem partinitori, ne aparam userii. asa ca vezi-ti de treaba ta si bucura-ne cu absenta
                              Last edited by Seba; 5 October 2009, 16:34.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cipri77 View Post
                                Mai baieti, uite ca a venit si vremea revenirii, in forta, cipri baimarean de la maramu reloded. . Credeati ca s-a cantat piesa adio pica frunza? .................................................. .................................................. ....................

                                Viata scurta ai mai avut pe forum... auzi tu, relodet...ai tras un foc aiurea si gata

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google