Modelul tau ca si al meu si al altora probabil,NU are batator acustic montat pe traseul de evacuare al esapamentului,mai precis intre catalizator si intermediara si de aceea rezoneaza la circa 3000 rot/min(de la evacuare vine rezonanta),dar iti poti monta unul de la dezmembrari si vei scapa in parte de acea vibratie suparatoare(eu mi-am montat batator acustic si se cunoaste bine,am si izolator panou antifoc si capota de diesel,montate inainte de a pune batator si tot facea acel zgomot la 3000 ture).Singurele modele care mai au sunt cele 1.6 16v si diesel-urile,au avut si ale noastre pana prin 2007 parca dupa aceea le-au scos.
Silentios Sau Nu.....?!!
Collapse
X
-
Si la mine am observat ca pe autostrada pe la 130-140 este mult mai zgomotoasa decat la 150...zgomotul find dat de turatie/evacuare. Cred ca toate Loganurile cu motoare mpi fac asa. La mine intre 3700-4000 face cel mai mult zgomot...dupa 4000 pana la 4600 este mai silentioasa( daca se poate numi asa). Insa am avut posibilitatea sa testez un 1.6 16v si am observat ca pana la 4000-4500 rot/min este mult mai silentioasa decat mpiul meu.Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie
Comment
-
asa mi se intampla si mie la 16v. intre 3000 si aproape 4000 are un zgomot pronuntat si parca vibreaza mai puternic. la megane 1 16.16v 105cp este perfect silentios si lin ca uns mersul motorului la toate turatiile si la 7 8 sute si la 6500. intradevar avea vreo 80.000 km. eu am doar 19.000. asta o fi rodajul
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post.......Cat despre compresorul zgomotos, exista thread separat, foloseste search. Ca un rezumat, avand cilindreea variabila, in zilele calduroase functioneaza la capacitate maxima, de aici si zgomotul de "drujba".
PS
Mi-am permis sa intreb aici pentru ca AICI ai postat. Sper sa-mi fie cu iertare.
Comment
-
cred ca voia sa se refere la faptu ca in functie de cat turezi motorul ...asa tare iti raceste...n-ai observat ca la relanti nu raceste asa tare ,daca il turezi ...incepe sa raceasca mai tare.Last edited by Cristi_Xp; 27 February 2010, 01:27.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Turatie mare=Presiune mare, Turatie mica=Presiune mica, Turatie constanta = Presiune maxima, dupa un anumit timp de functionare (valabil si la turatii mici, numai ca timpul in care se ajunge la presiunea maxima e mai mare). Presiunea maxima de gaz din instalatia de AC, nu poate fi depasita din vina supapelor de suprapresiune, altfel ar exploda tevile. Asta nu inseamna cilindree variabila ci controlul presiunii (probabil ca ati auzit zgomotul produs de supapele de supapresiune de la camioane, autobuze, etc.). Cilindree variabila ar exista numai daca s-ar modifica cursa pistonului sau diametrul acestuia (practic e imposibil asa ceva).
Comment
-
sunt marci de renume (a se intelege si mai scumpe) care fac mai urat. un exemplu in vine in minte acum Ford Focus 1.6 115CP. Cum face motorul ala in demaraj si ce zgomot ai in habitaclu de la roti + frecare cu aerul ...
se putea antifona si mai bine, ce e drept, dar totusi tre sa auzi si motorul ca sa poti sa-l "simti" :P
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment