1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dreptate Seba, dar in cazul meu se simteau cam mult la rata alea 16v. Merge si 1.6 simplu, macar nu o chinui ca pe draci in depasiri!

    Comment


    • Adica vrei sa spui ca 1.6 e leizar fata de 1.4.
      Nici poveste , este o mica diferenta care chiar (personal) nu te da pe spate. Faptu ca cele 1,5 secunde se mentin atat la demaraju de pe loc cat si la 0-1000 metri confirma treaba asta. Sa nu crezi ca daca la 1.6 pui 200 kg si pe 1.4 la fel, va creste diferenta, se mentin valorile.
      La 16V se simte mai mult zvac, simti ca ai 100 cp.
      Cel mai nasol e sa stii ca ai 90 cp sub capota dar masina nu se comporta deloc ca si cum i-ar avea (defapt nici nu-i are chiar pe toti).

      PS: in depasiri esti mai relaxat ca ai reprize ceva mai bune, dar departe de a fi dizal )))
      Rar sa ma bag sub 3000 rpm in vreo depasire (am vazut ca altii cu motorizari mai mari se baga si ma vad ca-i imping de la spate, se bazeaza prea mult pe rezervele motorului).
      Last edited by Octavian; 21 April 2009, 10:46.

      Comment


      • Resofteaza-l si ai sa vezi ca se simte din plin ca ai toti caii sub capota

        Comment


        • Da, aceeasi treaba ca la mezinu, sau fa numai la mezinu remapare si lasa 1.6-le stock, chiar ca mai ramane o mica diferenta, care se vede cel mai bine pe tr V.
          Barem intre 1.6 mpi si 1.6 16V sunt 1,3 sec dif pana la 100/h si diferenta creste la 1,6 sec la 0-1000 metri, dupa 100/h se vede bine cum sta treaba.
          La 1.6 si 1.4 e taman invers, in loc sa creasca diferenta dupa 100/h, ea se mentine, chiar scade cu 0,1 sec la 0-1000 metri.

          PS: era doar o mica descoperire )))

          Comment


          • Originally posted by Octavian___30 View Post
            Cel mai nasol e sa stii ca ai 90 cp sub capota dar masina nu se comporta deloc ca si cum i-ar avea (defapt nici nu-i are chiar pe toti).
            aici chiar n-am inteles ce vrei sa spui ... cum ar trebui sa se comporte la 90CP (88 real rotunjit) ? :-) eu zic ca se comporta foarte bine;

            intre 1.4 si 1.6 sunt diferente si se vad in sarcina; putem face cate teste vrei si ai sa vezi ca 1.6 la performante surclaseaza 1.4; la depasiri stranse conteaza foarte mult sa ai 13CP in plus ... sau cand esti incarcat :P

            cum zicea si Seba 1.6 16v e cel mai bun dar daca e sa alegi intre 1.6 si 1.4 mai bine mergi pe 1.6 mai ales daca ai si accesorii gen clima care "consuma" din CP.

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Marea problema a lui 16v este sau cel putin a fost faptul ca echipa numai varful de gama respectiv Prestige ceea ce-l facea destul de neaccesibil ca pret.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • eu de asta nu l-am luat (desi regret putin acuma) dar nu eram de acord sa dau in plus ~900Eu pentru bandouri vopsite, fete de usi de alta culoare si bordul diferit ... si alte chestii marunte... plus ca la 1.6MPI Ambition pe vremea cand am luat eu aveau si ceva reduceri (vopsea metalizata, extenso gratuite).

                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Si eu asi fi vrut un 16v dar era mai scump eu pe masina am 9225 euro kiss fm am zis ca oricum nu am unde sa o folosesc la puterea maxima in romania ma declar 100% ultumit de 1,6 mpi normal!
                  Last edited by radu2008; 22 April 2009, 20:13.

                  Comment


                  • Nu am mers cu un 1.4, decat cu un clio (nu am avut unde ce si cum sa-l testez, nu era nici masina mea), dar eram curios de parerile unora care au acest 1.4 si sincer va spun ca un 75% dintre ei au spus ca si-ar alege 1.6. De ce: majoritatea spun ca da dom'le e fara vlaga iar daca mai pui 2-3 persoane in ea atunci trebuie sa fii mult mai atent la schimbarea treptelor in depasiri, dealuri sau serpentine. Au mai spus ca daca ar mai da drumul si la A.C. ar fi si un pic mai urat.
                    Acum de 1.6 ce sa spun, nu pare extra mega giga. M-a cam dezamagit si pe mine in momentul in care am dat drumul la A.C., fara menajamente mi s-a parut infranata rau .
                    E, i-am facut aceasta remapare ma si parca diferenta am simtit-o cel mai bine in momentul in care am dat drumul la A.C. Mi-a parut o schimbare totala in bine.
                    Cred ca facem 1.4 vs. 1.6 si e thread separat, asa ca cer scuze .
                    Eu m-am pacalit nitel luind benzina, ziceam ca nu am sa fac asa multi km, dar din august pana acum am luat 14.000 , motorina a scazut sub benzina - am fost super inspirat .
                    Acum v-as mai intreba de 16V, spunea seba ca aduce un consum mediu mai scazut decat 8V, dar daca utilizezi masina preponderent in oras (cazul meu 80%), chiar poate sa dea un consum mai mic ? Un prieten si-a pus motorul de 16V pe un 1.4 initial si mi-a spus ca el in Bucuresti nu reuseste sa iasa sub un 10,5, pe cand la mine media se plimba 9,5 - 9,6.
                    Last edited by Eu4yas; 23 April 2009, 09:07.
                    9! 9! 9!
                    sigpic

                    Comment


                    • Fata de 1,6 8v teoretic iese un consum mediu mai mic la 16v. Asta a spus Seba. Nu a spus comparativ cu 1,4.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Cristi nu ai inteles bine, eu am spus ca si-a pus motorul asta de 16V pe masina lui, care a fost initial 1.4. Si media lui de consum se invartea undeva la 10.5 iar a mea de 1.6 la 9.5-9.6.
                        Scot din discutie 1.4 aici.
                        Si ma intrebam si eu cum de?
                        Sau poate la un raport de mers urban/extraurban mai echilibrat? Atunci sa scada media?

                        P.S. M-am lamurit - producatorul da la 1.6 9.7/100 si la 16 V 9.2/100, in schimb la mers extra avem raport egal 5.9/100.

                        E posibil
                        Last edited by Eu4yas; 23 April 2009, 09:26.
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • diferenta de consum mediu mie mi s-a parut a fi data de consumul mai mic in oras la 16v, chiar fara sa fi verificat ce zice site-ul dacia. eu am vrut 16v, l-am luat fara sa-mi pese de consum. oricum aveam consum extern mai mare decat ala in oras (unii colegi din tm stiu de ce ), asa ca pt mine a fost o simpla observatie de genul "bah sa-mi trag una, pe asta il alerg si scot 8.6, 8.7, 8.8 mediu si cu mpi-ul aveam de la 8.8 in sus" nu cred ca-i chiar 0.5% diferenta in oras, undeva la 0.2-0.3 real cred ca se invarte diferenta. adica mai mult sau mai putin, 16v consuma daca mergi "cinstit" cu el cat un 1.4. @eu4yas, sunt sigur ca colegul tau cu 16v in loc de 1.4 nu mai conduce cum conducea 1.4-le initial intelegi de ce consuma mai mult?
                          Last edited by Seba; 23 April 2009, 10:29.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Probabil, in sfarsit, mai bine dreaq luam un 16V .
                            9! 9! 9!
                            sigpic

                            Comment


                            • Eu4yas
                              si diferenta de putere sincer merita 1l de benzina in plus

                              Comment


                              • la 140 cu 4 persoane in masina nu mi se pare ca intra in balans

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google