La Multi Ani si voua,si la schumy cu 200 la ora...daca mai e printre noi ;)
1.6 mpi
Collapse
X
-
Pai deocamdata cred ca mai e... ;)
Comment
-
Io abia am ajuns pe la 100 km/h pe A2. Mai mult n-am mai vrut sa incerc deoarece era si masina relativ noua. Peste vreo 6 luni am incercat iar dar n-a mai urcat peste 170. Cand am ajuns la destinatie am descoperit ca aveam covorasul peste adancitura aia de sub pedala de acceleratie.Pana la 160 urca si in treapta a patra.
Pe pamant doua lucruri sunt omniprezente: hidrogenul si prostii.
Comment
-
pai la 160 km/h in a 4a faci 6000 rpm unde se taie injectia...
Dupa 6 luni a zis ca a prins 170 cu ea :pPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cand am ajuns la 160 in tr a 4-a masina avea aproape un an. ;)
La 160 in treapta a patra nu se taiase injectia, dar nici nu mai vroia sa urce. Nu mai tin minte ce turatie avea, cred ca vreo 5800.Last edited by Sony; 5 February 2007, 23:02.Pe pamant doua lucruri sunt omniprezente: hidrogenul si prostii.
Comment
-
Si la mine pe la 150 tremura putin volanul, dar nu foarte rau, mai mult e o vibratie.
Comment
-
165km/h (DN79) iam dat eu cu 3pers. si ceva bagaje, nici in ruptu capului nu a vrut mai mult.
Pana in 140km/h e acceptabil Loganul, dupa aceea incep sa am emotii daca drumul nu e bun, foarte usor intra in balans.
In concluzie fara niste suspensii mai smechere nu recomand viteze mai mari de 140km/h cu Loganul si frane bineinteles deoarece cam lasa de dorit.
Comment
-
hehe .. nu credeam ca este pe bune chestia cu forta de aspiratie , chiar o sa o incerc cand o sa am ocazia. si btw cristi nu-i zice downforce .. aia e forta care preseaza masina sa ramana lipita de sosea la viteze mari , poti vorbi de asa ceva doar la masinile aerodinamice nu la logan :P
Comment
Comment