1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da, cutia e mai ''scurta'' e de clio(la Solenza).
    De aerodinamica se poate vorbi si de la 120 km in sus. Este cea mai importanta cauza a consumului si a vitezei max obtinute. Scoateti mana pe geam la 120...dar sa o tineti incordata...sa vedeti cam ce forte intampina o masina la inaintare.
    De ce credeti ca un Logan (off topic) de 1.4 nu duce mai mult de 160-170, aerodinamica e una bucata cauza (si cea mai importanta).

    Comment


    • #47
      Originally posted by Cristi_Xp
      1.nu au aceeasi cutie,e mai buna aia de solenza din cate stiu
      2.nu au aceeasi limitare,solenza e limitata la 6200 rpm parca...
      3.de aerodinamica poti vorbi de la 200 km/h ora in sus
      4.Nu e topic Logan vs Solenza,ala e ceva mai sus... cauta-l
      ziua buna, domn admin...
      nu vb despre slz vs lgn, era doar o idee cu legatura despre ce vb noi inainte, de cel care cu lgn a prins 170 in a 4-a si altcineva care a facut atunci ref la slz...nicidecum intentia sa discutam offtopic
      acu, daca e s-o iau si eu punctual, putem dezbate mult, pt ca s-a diversificat oferta de "subiecte": limitari, cutii, aerodinamica... bineanteles, pe thread-urile de rigoare.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        se poate sa ma lamuriti si pe mine ce turatie trebuie sa am la ralanti?
        acum pleaca rece cu 1000 si scade la 500 cald.

        Comment


        • #49
          Din cate stiu eu e normal sa fie mai turata cand e rece motorul(cam la 1000 rpm),dar dupa ce se incalzeste ar trebui sa aiba cam 7-800 rpm.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #50
            Cand e rece poate sa aiba in jur de 1000-1100 rpm iar cand e cald motorul in jur de 700-800 rpm cum s-a zis.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Al meu mpi cand e cald are 500rot/min la relantiu, so fi crazand diesel
              ...de doi lei :p

              Comment


              • #52
                normal are 750rpm la ralanti, corectia se face cu +100rpm sau +150rpm; astea doua valori sunt uzuale, in functie de temperatura, daca merge ac, cat de mare e consumul de curent. in functie de "incarcarea" motorului se corecteaza in plus turatia, pana pe la 1000rpm. cand motorul intra in parametrii normali, se aduce ralantiul la 750-800rpm.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  la mine tot la 500rpm sta cand e cald motorul .. la inceput mi s'a parut ciudat dar cei mai multi mecanici mi'au spus sa nu imi fac griji ...
                  1.6 MPI CRAZY DRIVER

                  Comment


                  • #54
                    la mine arata turometrul 500rpm numa' cand plec de pe loc fara sa turez motorul...in rest n-am observat vreodata sa stea ralantiul la mai putin de 700rpm.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #55
                      la mine dupa ce am 4 liniute la apa motorul sta la 500 ture la relanti ... cand e motorul rece sta la 900- 1100 si cand am 2 liniute la apa sta pe la 750 ...
                      1.6 MPI CRAZY DRIVER

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Hellman
                        la mine dupa ce am 4 liniute la apa motorul sta la 500 ture la relanti ... cand e motorul rece sta la 900- 1100 si cand am 2 liniute la apa sta pe la 750 ...
                        zici tu ceva acolo...in sensul ca acea corectie de ralati de +100..150 rpm poate sa fie si -100..-150rpm. la mine insa n-am vazut niciodata corectia negativa. ai cumva chiptuning sau mergi de-o ia dracu' numa in oras ?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          [QUOTE=csebalyn]zici tu ceva acolo...in sensul ca acea corectie de ralati de +100..150 rpm poate sa fie si -100..-150rpm. la mine insa n-am vazut niciodata corectia negativa. ai cumva chiptuning sau mergi de-o ia dracu' numa in oras ?[/QUOT

                          la relanti cand e motorul cald imi sta de cand mi'a venit masina acum 1 an jumate ... avut remapare ... scos remapare ... tre remontat remapare ... + mers forja in orash des rau de tot ...
                          1.6 MPI CRAZY DRIVER

                          Comment


                          • #58
                            bah, hellmane, azi chiar m-am uitat la apa si la turoemtru cand am plecat de la lucru...tot drumul, ori ca avea 2 linii, ori 4, tot la 700-750rpm statea ralantiul. dar cum un logan nu-i ca altul (asta-i mostenire de la dacia 1300), cine stie ce drac au facut astia de ne merg motoarele diferit...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              sa iau gaz de 98 99 ? sau nu se vede nimic.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by pownee
                                sa iau gaz de 98 99 ? sau nu se vede nimic.
                                parca am mai zis ...nu mai retin...mie mi se pare ca e diferente intre 95, 98, 99 si 100. totusi, ca raport pret/performante, aia 99+ pare cea mai ok. cu 100 da senzatia ca ar consuma ceva mai putin (cateva zecimi de litru la 100km) dar parca e mai sprintena. aia de 95 chiar mi se pare degeaba (consum clar mai mare decat 98 sau 99 sau 100, in conditii de performate inferioare). eu nu prea dau bani pe 100, in general folosesc 98 sau 99 si merge ok motorasul. nu e reclama, dar cel mai mult folosesc mol98 sau petrom99, ocazional luk98 sau omv100.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google