am o nedumerire. cadranul de turatii e gradat de la 500 sau de la 0 . pentru ca daca e de la 500 masina mea sta in parametri la ralanti doar ca mai tremura.
1.6 mpi
Collapse
X
-
Originally posted by powneeam o nedumerire. cadranul de turatii e gradat de la 500 sau de la 0 . pentru ca daca e de la 500 masina mea sta in parametri la ralanti doar ca mai tremura.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu. Turometrul arata bine, fara nici o eroare. UCE injectie ii tirimite datele si el le afiseaza.
Comment
-
completare la andrei: viteza este calculata in baza unei turatii (impulsuri primite de la senzorul cutiei de viteze), care cand e transformata in km/h, intervine eroarea de calcul plus eroarea "pre-programata". la turometru, acelasi semnal (tot tren de impulsuri) folosit de uce pt calcularea timpilor de injectie, avans aprindere, etc e afisat pe bord. deci daca ar fi imprecis, n-ar merge motorul calumea...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyncompletare la andrei: viteza este calculata in baza unei turatii (impulsuri primite de la senzorul cutiei de viteze), care cand e transformata in km/h, intervine eroarea de calcul plus eroarea "pre-programata". la turometru, acelasi semnal (tot tren de impulsuri) folosit de uce pt calcularea timpilor de injectie, avans aprindere, etc e afisat pe bord. deci daca ar fi imprecis, n-ar merge motorul calumea...toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
Mi se pare mie sau motorul de 1,6 e mai zgomotos decat cel de 1,4.Ieri am fost pasager in Loganul lui cumnat-meu si era mai liniste decat la mine
. Sau toba mea s-a "ars" si a lui nu in conditiile in care Loganul meu a aflat de nenumarate ori cum este sa se taie injectia la 6000 RPM iar al lui nu stie ca merge mai sus de 4000.
Mult noroc.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Acum zgomotul motorului depinde de multi factori. Unul dintre ei este uleiul, mai exact calitatea lui, altul e ambreiajul si nu in ultimul rand reglarea culbutorilor.
Comment
-
Amandoua Loganele sunt noi al meu 4100 de km al lui 1800 de km. Amandoua sunt ABS+, deci ar trebui sa aiba acelasi ulei. Zgomotul nu e de culbutori, pur si simplu al meu parca "urla" mai tare. Singura explicatie pe care o vad e ca toba lui e mai silentioasa ca a mea.
Mult noroc.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Cand am intrebat nu m-am gandit nici o clipa ca am vre-o problema la masina. Atat ca am crezut ca fiind motorul mai mare poate face si zgomot mai mare. In alta ordine de idei cred ca mai este un motiv: eu am vre-un por la toba de esapament(multumesc csebalyn pentru informatia din alt topic).
Mult noroc.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Si ar mai fi o cauza legata de modul de conducere.
Am fost si eu cu taxiuri Logan de 1,4 si 1,6 care schimbau vitezele pe la 2000ture si sa vezi ce silentios este motorul, doar ca atunci se merge subturat si vor aparea probleme la motor in timp.
Comment
-
Originally posted by AdriannSi ar mai fi o cauza legata de modul de conducere.
Am fost si eu cu taxiuri Logan de 1,4 si 1,6 care schimbau vitezele pe la 2000ture si sa vezi ce silentios este motorul, doar ca atunci se merge subturat si vor aparea probleme la motor in timp.eu prefer sa aud motorul, decat sa vibreze toata sandramaua...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment