1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    am o nedumerire. cadranul de turatii e gradat de la 500 sau de la 0 . pentru ca daca e de la 500 masina mea sta in parametri la ralanti doar ca mai tremura.

    Comment


    • #62
      Originally posted by pownee
      am o nedumerire. cadranul de turatii e gradat de la 500 sau de la 0 . pentru ca daca e de la 500 masina mea sta in parametri la ralanti doar ca mai tremura.
      da, incepe la 500rpm...n-am vazut inca benzinar care sa stea la 250rpm in ralanti
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Turometrul nu poate arata un pic ''distorsionat'' asa cum face si vitezometrul?
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • #64
          Nu. Turometrul arata bine, fara nici o eroare. UCE injectie ii tirimite datele si el le afiseaza.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #65
            completare la andrei: viteza este calculata in baza unei turatii (impulsuri primite de la senzorul cutiei de viteze), care cand e transformata in km/h, intervine eroarea de calcul plus eroarea "pre-programata". la turometru, acelasi semnal (tot tren de impulsuri) folosit de uce pt calcularea timpilor de injectie, avans aprindere, etc e afisat pe bord. deci daca ar fi imprecis, n-ar merge motorul calumea...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              Originally posted by csebalyn
              completare la andrei: viteza este calculata in baza unei turatii (impulsuri primite de la senzorul cutiei de viteze), care cand e transformata in km/h, intervine eroarea de calcul plus eroarea "pre-programata". la turometru, acelasi semnal (tot tren de impulsuri) folosit de uce pt calcularea timpilor de injectie, avans aprindere, etc e afisat pe bord. deci daca ar fi imprecis, n-ar merge motorul calumea...
              cita dreptate ai man,da vitezometrele toate ,adica la toate masinile arata mai mult decit viteza reala ,din fabrica e introdusa eroarea
              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

              Comment


              • #67
                da, vitezometrele sunt facute sa te crezi mare, dar sa fi un pic mai in siguranta. la logan, 110km/h in bord reali sunt 102 km/h. turometrul l-am vazut pe tester, e real.

                Comment


                • #68
                  Mi se pare mie sau motorul de 1,6 e mai zgomotos decat cel de 1,4. Ieri am fost pasager in Loganul lui cumnat-meu si era mai liniste decat la mine . Sau toba mea s-a "ars" si a lui nu in conditiile in care Loganul meu a aflat de nenumarate ori cum este sa se taie injectia la 6000 RPM iar al lui nu stie ca merge mai sus de 4000.
                  Mult noroc.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #69
                    Acum zgomotul motorului depinde de multi factori. Unul dintre ei este uleiul, mai exact calitatea lui, altul e ambreiajul si nu in ultimul rand reglarea culbutorilor.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Amandoua Loganele sunt noi al meu 4100 de km al lui 1800 de km. Amandoua sunt ABS+, deci ar trebui sa aiba acelasi ulei. Zgomotul nu e de culbutori, pur si simplu al meu parca "urla" mai tare. Singura explicatie pe care o vad e ca toba lui e mai silentioasa ca a mea.
                      Mult noroc.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #71
                        daca te simti bine in altau, ce mai conteaza senzatia ca e mai zgomotos? am prins si eu obsesii de pe aici, ca vibreaza podeaua la cca 1800 rpm, si alte de alea. dar imi trece repede. stiam ce imi iau si de aceea sunt multumit, nu ii caut nod in papura.

                        Comment


                        • #72
                          Cand am intrebat nu m-am gandit nici o clipa ca am vre-o problema la masina. Atat ca am crezut ca fiind motorul mai mare poate face si zgomot mai mare. In alta ordine de idei cred ca mai este un motiv: eu am vre-un por la toba de esapament(multumesc csebalyn pentru informatia din alt topic).
                          Mult noroc.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #73
                            Si ar mai fi o cauza legata de modul de conducere.
                            Am fost si eu cu taxiuri Logan de 1,4 si 1,6 care schimbau vitezele pe la 2000ture si sa vezi ce silentios este motorul, doar ca atunci se merge subturat si vor aparea probleme la motor in timp.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Adriann
                              Si ar mai fi o cauza legata de modul de conducere.
                              Am fost si eu cu taxiuri Logan de 1,4 si 1,6 care schimbau vitezele pe la 2000ture si sa vezi ce silentios este motorul, doar ca atunci se merge subturat si vor aparea probleme la motor in timp.
                              al dracu' de silentios e cand schimba la 2000 si "cade" in 1500, iar cand ii ceri un demaraj mai calumea in 3 sau 4 incepe sa tremure tot... eu prefer sa aud motorul, decat sa vibreze toata sandramaua...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                @ Adriann Ai vazut ca am zis ca Loganul lui cumnata-meu nu stie ce-i aia 4000 RPM (posibil chiar 3500) asa ca si explicatia ta e posibila.
                                Off topic: Taxi-uri cu motor de 1,6? Mai rar.
                                Mult noroc.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google