1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @cypi: 1.6 resoftat sta la liniute egal cu 1.6_16v stock. dar pe drum intins, la depasiri, dupa 110-120, se termina egalitatea. 16v chiar pleaca in depasire si de la 120-130, mai bine decat un mpi resoftat. acolo se vad aia 10 cai in plus, la viteza mare. la 160 ai pus pedala in podea si incepi sa te misti, cu mpi-ul astepti un pic si incepi sa te misti. dar la viteze normale, nu e mare diferenta, e sesizabila, dar nu poti sa zici de mpi ca-i handicapat comparativ cu 16v. nici ala nu-i vreo racheta, eventual fata de 1.4mpi, dar acolo deja e vorba de 30 de cai diferenta si nu se pune problema.
    @tavi: da, scade suprafata de atac a aerului cu 100cm2. e mult sau putin raportat la 30000cm2 cat are masina normal? ideea e ca se mica altfel aerul pe dedesubtul masinii, de acolo o oarecare diferenta, desi nu enorma. mai mult e senzatia de stabilitate data de suspensiile mai rigide.
    Last edited by Seba; 20 February 2009, 12:38.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Fata de 1.6 mpi , la 1.6 16V de la ~2500 rpm in sus am simtit un raspuns mult mai ferm la acceleratie, comparabil cu dizalu.

      Comment


      • pai se aproie de cuplu de dizal: 160 dci65, 180dci70 150mpi16v, dar cutia mai scurta la benzinar compenseaza cuplul mai mic
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Multumesc pentru raspuns seba , cam de o luna de zile am in familie si un 16v ph2 nou nout si doream sa aflu cam ce diferenta este intre ele , de la cineva care chiar se pricepe.
          Octavian ,confirm si eu ca 1.6 (cel putin cel resoftat ) ajunge fara probleme pe la 180km/h

          Comment


          • Am mers si eu foarte dar foarte putin cu un MCV 16v eu caonducand de obicei al meu 1.6 8v, prima schimbare care am observat-o a fost cutia de viteze la fel ca cea de la diesel dupa care am vazut ca axa cu came care este acolo in ,,plus" chiar te trage de talpa pantofului
            P.S. nu se comapara cu un megane 3 dci de 2000cmc 140HP pe care l-am testat 3 luni de zile. (PROBE Driver )
            Logan Prestige 1.6, SunTek Tints, Pilot exhaust, White Rims sigpic

            Comment


            • voi glumiti comparind mpi-ul cu 16 valvele? stie cineva la cit limiteaza 16v?ce cuplu are?..nu cred ca e difereta doar de 12 caluti,si daca e vb doar de aia atunci pe 16v sunt pursinge
              sigpicnu o mai vind...am donato

              Comment


              • Normal ca "stie careva"! Stock, limitarea o are la 6.500Rpm, iar cuplul de 148N/m@3.750Rpm, 105Cp@5.750Rpm.

                Comment


                • eu azi-vara am mers la mare iar pe A2 am atins 179 cu 4 oameni + bagaj... mai mult nici in ruptul capului nu a vrut ) motor 1,6 8v stock
                  Attached Files
                  Ambition

                  http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                  Comment


                  • Un coleg de-al meu a prins 200 pe A1 cu un logan 1.6mpi 16v mcv cu 3 persoane in ea eram in dreapta deci nu am de ce sa mint , eu unul nu am apucat sa-l testez pe al meu...
                    P.S ala era de servici asa ca.....

                    Comment


                    • Originally posted by sebi_rr View Post
                      voi glumiti comparind mpi-ul cu 16 valvele? stie cineva la cit limiteaza 16v?ce cuplu are?..nu cred ca e difereta doar de 12 caluti,si daca e vb doar de aia atunci pe 16v sunt pursinge
                      pe 1-2 cam da... in a 3a incep sa se vada caii in plus la 16v ... si te pierzi de el
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by r3duc View Post
                        eu azi-vara am mers la mare iar pe A2 am atins 179 cu 4 oameni + bagaj... mai mult nici in ruptul capului nu a vrut ) motor 1,6 8v stock
                        Si nu-i bun?

                        Comment


                        • prima suta de metri nu e asa vizibil,dar e.....dupa aceia incepe dezastru a facut careva testul asta pe sfert de mila?
                          sigpicnu o mai vind...am donato

                          Comment


                          • Ieri am mers un drum mai lung cu noul meu 16v si intradevar pana pe la 130-140km/h e comparabil cu 1.6 resoftat dupa aceea se misca ceva mai bine in special pe tr 4 in care lanseaza mai bine in depasiri ,dar daca daca m-as tine dupa el cu 1.6 n-as putea spune ca m-ar pierde in urma (da ,ar fi innaintea mea dar nu cu mult)

                            Comment


                            • ai terminat deja rodajul la 16v? mie mi se parea totusi ca daca se incapataneaza ala, pe distanta ceva mai mare, te lasa suficient de bine in urma cat sa vrei si tu inca 8 valve
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • barvo seba...foarte bine spus
                                sigpicnu o mai vind...am donato

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google