@cypi: 1.6 resoftat sta la liniute egal cu 1.6_16v stock. dar pe drum intins, la depasiri, dupa 110-120, se termina egalitatea. 16v chiar pleaca in depasire si de la 120-130, mai bine decat un mpi resoftat. acolo se vad aia 10 cai in plus, la viteza mare. la 160 ai pus pedala in podea si incepi sa te misti, cu mpi-ul astepti un pic si incepi sa te misti. dar la viteze normale, nu e mare diferenta, e sesizabila, dar nu poti sa zici de mpi ca-i handicapat comparativ cu 16v. nici ala nu-i vreo racheta, eventual fata de 1.4mpi, dar acolo deja e vorba de 30 de cai diferenta si nu se pune problema.
@tavi: da, scade suprafata de atac a aerului cu 100cm2. e mult sau putin
raportat la 30000cm2 cat are masina normal? ideea e ca se mica altfel aerul pe dedesubtul masinii, de acolo o oarecare diferenta, desi nu enorma. mai mult e senzatia de stabilitate data de suspensiile mai rigide.
@tavi: da, scade suprafata de atac a aerului cu 100cm2. e mult sau putin

Comment