1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de la a3a te pierzi de 16v ,in urma
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Nu te contrazic seba ,am doar 3100 km cu 16v majoritatea facuti in localitate si pe drumuri relativ scurte (50km) intre localitati (nu am vrut sa-l chinui in rodaj) abia ieri am facut un drum de aprox 250 km in care am indraznit sa ma dau la el sa vad cam ce poate cu adevarat.Oricum sunt foarte multumit de el

      Comment


      • am vrut sa-ti zic sa-l incerci pe soseaua buzaului, ca e drum drept, dar acolo in buzau circula aia kamikaze, care pe ceata si noaptea, merg pe pozitii, sa faca economie la filament... o sa vezi tu singur cand schimbi masinile in aceeasi zi diferenta, dar intr-adevar in afara orasului si la viteza de peste 110km/h. in oras doar daca te incorzi pe la semafoare, dar aia nu e treaba. nu se merita efortul.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • eu am fost cu 180 singur in masina si rezervorul 2 liniute pe bucuresti = pitesti iar cu motorul...nu am avut nici cea mai mica problema decat 1 data cand am bagat benzina de la o firma fantoma a trebuit sa ii curat injectoarele
          (\__/)
          (='.'=)
          (")_(")

          Comment


          • cypi are dreptate seba am 16v si l-am invatat pe cox
            un unchi si-a luat 1.6 8v...e diferenta vizibila intre ele
            iar cu lasatul in urma depinde de sofer,de drum ..sunt mai multe cauze

            Comment


            • cum zicea Seba mai demult: 105>90 ... oricum ai pune problema :-))

              singura diferenta ce poate sa apara e intre scaun si volan ... in rest ...

              S.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
                am 16v si l-am invatat pe cox
                Si asta ajuta foarte mult, nu?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • pai nu? teoretic ar trebui, ca asa ziceau si vechii mecanici de dacia cu carburator si jigloare...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • sa citez pe un alt forumist (nu dau nume :-) ) : "daca nu o inveti de mica cu forja ... nu trage"

                    S.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Aberatii de 2 lei, nesupuse niciunei explicatii. Chiar as vrea sa vad o intrecere, liniuta ceva cum vreti voi intre un 1.6 90 "INVATAT PE COX" si un 1.6 90 "INVATAT CUM .... BATRANESC, NORMAL, PUTUROS , VAI DE CAPUL LUI, MORT, OUT OF ORDER".

                      Cu bine,
                      9! 9! 9!
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by Silviu View Post
                        cum zicea Seba mai demult: 105>90 ... oricum ai pune problema :-))

                        singura diferenta ce poate sa apara e intre scaun si volan ... in rest ...

                        S.
                        In tema discutiei ai dreptate dar ca teorie mai depinde si cum asezi caii pe sosea(adic transmisia) si ce pui in spinarea cailor (adica greutatea) deci nu chiar oricum ai pune problema. Nu am dreptate?
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Originally posted by Eu4yas View Post
                          Aberatii de 2 lei, nesupuse niciunei explicatii. Chiar as vrea sa vad o intrecere, liniuta ceva cum vreti voi intre un 1.6 90 "INVATAT PE COX" si un 1.6 90 "INVATAT CUM .... BATRANESC, NORMAL, PUTUROS , VAI DE CAPUL LUI, MORT, OUT OF ORDER".

                          Cu bine,
                          deja se stie ..
                          castiga cel "invatat cox"

                          Comment


                          • din experienta se cunoaste cum e invatata masina
                            nu e mare diferenta,conteaza mult "tacanitul" dintre volan si scaun(nu o luati ca pe o jignire)

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                              In tema discutiei ai dreptate dar ca teorie mai depinde si cum asezi caii pe sosea(adic transmisia) si ce pui in spinarea cailor (adica greutatea) deci nu chiar oricum ai pune problema. Nu am dreptate?
                              in teorie ... stii vba aia " teoria ca teoria, dar practica ne omoara!"

                              Originally posted by GJ-85-SRY
                              din experienta se cunoaste cum e invatata masina
                              n-are modul AI masina :P
                              ideea e CUM e invatat soferul sa o exploateze la un momentul dat ... atat se poate vedea si nimic mai mult ... masina tot timpul raspunde la fel ...

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • in linii mari, raspunde la fel. dar diferentele sunt aproape insesizabile intre o masina invatata cu cocs si una invatata cu paie
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google