1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andreea13 View Post
    deja se stie ..
    castiga cel "invatat cox"
    Da, si marmota...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Si daca-s bujiile calamina-te si injectoarele infundate(desi nu prea cred ca se infunda de la lipsa de cox), etc efecte ale lipsei de cox? Nu castiga totusi ala cu cox? Bine nu castiga pe chestia aia "cu asa-i invatata masina" dar eu zic ca iese invingator.
      Last edited by Cristi_LCD; 25 March 2009, 18:05.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Daca s-a depus calamina pe bujii (sau mai pe intelesul tuturor sunt "afumate") diferentele sunt minore si nu se iau in seama, nu au o asa mare importanta fata de puterea motorului. Si calamina pe injectoare nu prea are ce cauta, la motoarele pe benzina.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • andrei, noi doi n-am inteles cred :-))

          in linii mari raspund la fel; sunt diferente dar insesizabile (masina nervoasa vs masina puturoasa) :-)

          colegii se refera la conditii de testare de laborator (vba aia "la milimetru") probabil :P

          pai oameni buni hai sa luam si reversul medaliei :
          a) la masina forjata nu apare uzura la motor mai repede ? => un efect ar fi scaderea compresiei -> scade puterea ... ?!
          b) discul de ambreiaj "tocit" -> patinare ... ?!

          daca e sa despicat firul in 4 ... sa-l despicam pana la capat :-))

          S.

          P.S.: nu dati cu parul ... e doar o parere :-P
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Ultima fraza cred ca a fost o aluzie la mine .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • deloc

              S.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Nu trageti in Gusi, daca spune si el o tampenie...Ca tot vorbim de 1,6 MPI, sa ma marturisesc voua ca imi place cel mai mult sa merg cu viteza 3-a in oras, intre 30 si 60,aprdon, viteza legala, la ora! M-am luat dupa SEBA si am inceput sa-i dau 2500 de ture si peste...Ciudat,consumul nu mi se pare ca a crescut , desi multi imi ziceau sa merg cu a 4-a la 40-50 la ora "de economie". Suna asa frumos motorul cand incepe sa maraie la 3000-3500 de ture si peste...
                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                Comment


                • sa vezi dupa 4000rpm ce fain maraie si trage :P

                  S.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • @SILVIU-Stiu, dar nu mai spune in gura mare ca ma aude sotia...
                    LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      Ce zboaraaaaa!!
                      sigur e pe role pt ca eu la 185 aveam consumul de 18,5% asa ca.... sau e ridicata pe vreum cric...sigur asa e!!!
                      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                      Comment


                      • nu consumi 18% la 185 decat in urcare eventual. apropo, vreau sa vad si eu dacia aia care urca cu 185... undeva la 11-12% ai avea daca reusesti sa prinzi 185.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • La 185 esti cu acc la blana, e normal sa-ti arate pe CB 15-20 %.
                          La Focus 1.6 la 185 pe autostrada arata pe CB asa...fara nr fara nr (16-18%)

                          Comment


                          • M-am intalnit cu cineva care si-a cumparat un sandero 1,6 si s-a uitat si la masina mea si a zis ca foarte bine ca nu mi-am cumparat 1,4 ca nu are vlaga in el de loc eu unul sincer nu am condus 1,4 acuma imi pare bine ca nu mi-am cumparat 1,4 cum vroiam initial!

                            Comment


                            • Ma gandesc, ca cea mai adecvata alegere e 1,6. Daca mai pui si 3 oameni in masina pe langa sofer, si mai dai si drumu la AC se simte, si asta la 1,6 - daramite la 1,4

                              Comment


                              • cea mai "ok" alegere e 1.6_16v, are mai multa putere si consum mediu mai mic decat 1.6mpi. 1.6mpi e cea mai neeconomica alegere prin prisma puterii dezvoltate. le-am avut pe ambele, 1.6 e ok daca nu iese 16v la bani, singurul avantaj e ca trage ceva mai bine decat 1.4. la bani insa e cel mai neeconomic motor dintre benzinarele de la dacia. nu zic ca e rau 1.6, doar ca nu e cel mai economic prin prisma performantelor
                                Last edited by Seba; 21 April 2009, 10:30.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google