Eu pe Touareg n-am curaj sa ridic mainile de pe volan la 150 km/h. De Logan nici sa nu mai vorbim, la ce directie moale are daca se misca si 2 cm volanul te-ai dus, sau daca iei vreo groapa, cat de mica, esti deja pe camp.
1.6 mpi
Collapse
X
-
-
Originally posted by andreiEu pe Touareg n-am curaj sa ridic mainile de pe volan la 150 km/h. De Logan nici sa nu mai vorbim, la ce directie moale are daca se misca si 2 cm volanul te-ai dus, sau daca iei vreo groapa, cat de mica, esti deja pe camp.
Comment
-
Originally posted by mihai.gigila urmatoarea iesire o sa fac o poza.faptul ca ''n-ai curaj'' nu inseamna ca ''nu se poate''...
Comment
-
Originally posted by mihai.gigila urmatoarea iesire o sa fac o poza.faptul ca ''n-ai curaj'' nu inseamna ca ''nu se poate''...
Mai baieti chestia cu daca "n-ai curaj" este un teribilism ... "Daca vrei potzi sa uzi si canapeaua" (ca in reclama) ... DAR NU ESTE INDICAT ! la drumurile noastre.
Mai bine tineti mainile pe volan ca sa puteti sa mai scrieti pe forum si data viitoare.
Sper ca nu am suparat pe nimeni,in mod special.
Comment
-
eu cu golanul meu prind cam 170 in a 4'a si in a 5'a urca pana pe la 180-190 .. acum depinde cat de mult tzii si la viata ta ... k masina deja incepe sa faca urat ... dupa ce schimb suspensia poate ii dau mai tare k masina acum duce ...1.6 MPI CRAZY DRIVER
Comment
-
Adica ajunge in limitarea de turatie, peste acea turatie nu mai creste pentru ca deja devine periculos pentru motor. La orice masina de generatie noua exista aceasta limitare, pusa mai jos sau mai sus la turatii, depinde de motor.
Comment
-
Originally posted by Hellmaneu cu golanul meu prind cam 170 in a 4'a si in a 5'a urca pana pe la 180-190 /.../ dupa ce schimb suspensia poate ii dau mai tare k masina acum duce ...intr-a 4-a, ca sa mergi cu 170, la cutia de viteze standard, jh3 (raport 34/35 cu final 14/59), ar trebui sa ai 6300rpm...la logan se taie injectia la 6000. ai cumva chip-tuning, de-ti urca asa mult ? in mod normal, vitezele astea le obtii cu loganu pe butuci, cu rotile in aer. la ce aerodinamica, ax cu came, pompa de benzina si injectoare are motorul asta, la tuatia de 6300 are cuplu de mobra
(cam cat are 1300-le cu carburator) si imi vine greu sa cred ca un frigider fram cu 87cp merge asa repede...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalynne "intalnim" din nou. duce pe dracu'intr-a 4-a, ca sa mergi cu 170, la cutia de viteze standard, jh3 (raport 34/35 cu final 14/59), ar trebui sa ai 6300rpm...la logan se taie injectia la 6000. ai cumva chip-tuning, de-ti urca asa mult ? in mod normal, vitezele astea le obtii cu loganu pe butuci, cu rotile in aer. la ce aerodinamica, ax cu came, pompa de benzina si injectoare are motorul asta, la tuatia de 6300 are cuplu de mobra
(cam cat are 1300-le cu carburator) si imi vine greu sa cred ca un frigider fram cu 87cp merge asa repede...
La mine cand conditiile mi-au permis pe autostrada Soarelui i-am dat 175km/h dar intr-a 5-a la 4800rot, ca intr-a 4-tra era putin zgomotoasa (aveam in masina 3 adultzi + bagaje full) iar consumul instantaneu arata 13L-14L/100km si mai vroia, dar m-am multzumit cu atat.
Sper ca v-am satisfacut curiozitatea.
Comment
-
@mishu_wrc: eu ziceam de cutia de viteze stock. solenza stock cred ca are aceeasi cutie cu loganu, dar rotile mai mici. limitarea in ture a motorului e aceeasi. cum dracu sa mearga mai repede, fara modificari la limitare sau cutie? in schimb cutia de sn e altfel etajata. slz cu cutie de sn merge mult mai bine decat un golan. plus ca nu se compara aerodinamica celor doua masini.
@adriann:"putin zgomotasa" in 4 la 175?daca mergi 10-15 minute cu ea in limitare, o s-o f..i. am mers si eu pe "soarelui" cu 180-185 pe ceas (reali cam 17x) si in 5 aveam cateva sute peste 5000 de ture. masina e ambition 1.6mpi. am mers asa cam 1-2 minute, de-atunci n-am mai trecut de 140.face urat motorul. si chiar vreau sa ma tina cativa ani masina.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
1.nu au aceeasi cutie,e mai buna aia de solenza din cate stiu
2.nu au aceeasi limitare,solenza e limitata la 6200 rpm parca...
3.de aerodinamica poti vorbi de la 200 km/h ora in sus
4.Nu e topic Logan vs Solenza,ala e ceva mai sus... cauta-lPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment