1.6 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu pe Touareg n-am curaj sa ridic mainile de pe volan la 150 km/h. De Logan nici sa nu mai vorbim, la ce directie moale are daca se misca si 2 cm volanul te-ai dus, sau daca iei vreo groapa, cat de mica, esti deja pe camp.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei
      Eu pe Touareg n-am curaj sa ridic mainile de pe volan la 150 km/h. De Logan nici sa nu mai vorbim, la ce directie moale are daca se misca si 2 cm volanul te-ai dus, sau daca iei vreo groapa, cat de mica, esti deja pe camp.
      la urmatoarea iesire o sa fac o poza.faptul ca ''n-ai curaj'' nu inseamna ca ''nu se poate''...

      Comment


      • #33
        Daca nu-ti iese poza vedem imagini pe PRO-TV. Te rog sa nu faci experimentul asta.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #34
          Originally posted by mihai.gigi
          la urmatoarea iesire o sa fac o poza.faptul ca ''n-ai curaj'' nu inseamna ca ''nu se poate''...
          Eu am zis ca n-am curaj, asa metaforic, adica se misca mult volanul daca iei o denivelatura cat de mica si e foarte, foarte riscant. Si daca incerci e treaba ta, dar eu n-am chef sa te vad la stirile de la ora 17:00...
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            nu e bine sa iei mainile dp ghidonul bicicletei,dar sa faci ''glume'' de astea la volan cu peste 100km/h.asta nu e dovada de curaj...
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #36
              Originally posted by mihai.gigi
              la urmatoarea iesire o sa fac o poza.faptul ca ''n-ai curaj'' nu inseamna ca ''nu se poate''...

              Mai baieti chestia cu daca "n-ai curaj" este un teribilism ... "Daca vrei potzi sa uzi si canapeaua" (ca in reclama) ... DAR NU ESTE INDICAT ! la drumurile noastre.
              Mai bine tineti mainile pe volan ca sa puteti sa mai scrieti pe forum si data viitoare.
              Sper ca nu am suparat pe nimeni, in mod special.

              Comment


              • #37
                Exista o vorba in popor:multi ''vede'' putini ''cunoaste''.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #38
                  eu cu golanul meu prind cam 170 in a 4'a si in a 5'a urca pana pe la 180-190 .. acum depinde cat de mult tzii si la viata ta ... k masina deja incepe sa faca urat ... dupa ce schimb suspensia poate ii dau mai tare k masina acum duce ...
                  1.6 MPI CRAZY DRIVER

                  Comment


                  • #39
                    ce inseamna "se taie injectia"?

                    Comment


                    • #40
                      Adica ajunge in limitarea de turatie, peste acea turatie nu mai creste pentru ca deja devine periculos pentru motor. La orice masina de generatie noua exista aceasta limitare, pusa mai jos sau mai sus la turatii, depinde de motor.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Hellman
                        eu cu golanul meu prind cam 170 in a 4'a si in a 5'a urca pana pe la 180-190 /.../ dupa ce schimb suspensia poate ii dau mai tare k masina acum duce ...
                        ne "intalnim" din nou. duce pe dracu' intr-a 4-a, ca sa mergi cu 170, la cutia de viteze standard, jh3 (raport 34/35 cu final 14/59), ar trebui sa ai 6300rpm...la logan se taie injectia la 6000. ai cumva chip-tuning, de-ti urca asa mult ? in mod normal, vitezele astea le obtii cu loganu pe butuci, cu rotile in aer. la ce aerodinamica, ax cu came, pompa de benzina si injectoare are motorul asta, la tuatia de 6300 are cuplu de mobra (cam cat are 1300-le cu carburator) si imi vine greu sa cred ca un frigider fram cu 87cp merge asa repede...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by csebalyn
                          ne "intalnim" din nou. duce pe dracu' intr-a 4-a, ca sa mergi cu 170, la cutia de viteze standard, jh3 (raport 34/35 cu final 14/59), ar trebui sa ai 6300rpm...la logan se taie injectia la 6000. ai cumva chip-tuning, de-ti urca asa mult ? in mod normal, vitezele astea le obtii cu loganu pe butuci, cu rotile in aer. la ce aerodinamica, ax cu came, pompa de benzina si injectoare are motorul asta, la tuatia de 6300 are cuplu de mobra (cam cat are 1300-le cu carburator) si imi vine greu sa cred ca un frigider fram cu 87cp merge asa repede...
                          Daca nu iti pasa de motor (in general vorbind) ai putea atinge viteze "foarte mari" in orice treapta de viteza dar cu siguranta - daca nu intri in limitare de turatie - omori motorul (va face BUF si vei avea o dara de fum in aer si una de ulei pe jos) si nu stiu daca CASCO af fi de acord sa iti schimbe motorul.
                          La mine cand conditiile mi-au permis pe autostrada Soarelui i-am dat 175km/h dar intr-a 5-a la 4800rot, ca intr-a 4-tra era putin zgomotoasa (aveam in masina 3 adultzi + bagaje full) iar consumul instantaneu arata 13L-14L/100km si mai vroia, dar m-am multzumit cu atat.
                          Sper ca v-am satisfacut curiozitatea.

                          Comment


                          • #43
                            solenza si supernova duc pana in 170km/h, in treapta a 4-a (este filmulet pe youtube)
                            ...de doi lei :p

                            Comment


                            • #44
                              @mishu_wrc: eu ziceam de cutia de viteze stock. solenza stock cred ca are aceeasi cutie cu loganu, dar rotile mai mici. limitarea in ture a motorului e aceeasi. cum dracu sa mearga mai repede, fara modificari la limitare sau cutie? in schimb cutia de sn e altfel etajata. slz cu cutie de sn merge mult mai bine decat un golan. plus ca nu se compara aerodinamica celor doua masini.
                              @adriann:"putin zgomotasa" in 4 la 175? daca mergi 10-15 minute cu ea in limitare, o s-o f..i. am mers si eu pe "soarelui" cu 180-185 pe ceas (reali cam 17x) si in 5 aveam cateva sute peste 5000 de ture. masina e ambition 1.6mpi. am mers asa cam 1-2 minute, de-atunci n-am mai trecut de 140.face urat motorul. si chiar vreau sa ma tina cativa ani masina.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                1.nu au aceeasi cutie,e mai buna aia de solenza din cate stiu
                                2.nu au aceeasi limitare,solenza e limitata la 6200 rpm parca...
                                3.de aerodinamica poti vorbi de la 200 km/h ora in sus
                                4.Nu e topic Logan vs Solenza,ala e ceva mai sus... cauta-l
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google