If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dupa ce am citit discutiile de aici am coborat si eu la masina sa vad daca porneste, surpriza, nu porneste.
Acum sunt -12 grade. Sunt curios dimineata cand merga la munca daca porneste dupa ce se incalzeste motorul.
pipane vreau schema de la senzorul ala de care spui pe mess.
De cand se fabrica Loganul nu am mai vazut subiect ca acesta.Deci dupa atatia ani vati dat seama (cei cu AC) ca nu porneste?
AC, asa rudimentar cum e, primeste comanda de la ECU injectie, adica butonul de pe consola da comanda catre ECU care autorizeaza sau nu pornirea compresorului.
Asta intuiam si eu, banuind ca referinta o ia din senzorul de temperatura apa motor. Sincer asa cum am mai spus, aceasta curiozitate legata de functionare aerului conditionat la temperaturi scazute mi-a fost trezita de unul din userii de aici.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Deci Passatul meu este defect. Pentru dezaburire porneste AC, dar doar pentru parbriz.
La Skoda fabia de servici porneste AC , dar vad ca trebuie sa va fac un filmulet , in care o sa va arat si temperatura exterioara.
Iancu - Logan sau alta masina nu prea inteleg abordarea ta.
Skoada Fabia 2005 nu are aceeasi instalatie ca a Loganului sau ce ? De ce la una porneste si la alta nu ? Asta trebuie sa va intrebati.
Este foarte util AC -ul iarna mai ales cand se urca 5 persoane in masina si in 20 secunde ai toate geamurile aburite.
Daca dai drumul la Ac o sa vezi cum se dezabureste fiecare geam.
Sigur ca ma intreb si gasesc asa explicatia;
La o temperatura destul de scazuta,in speta -15,-20 grade, aerul pe care il primesti de afara iti ofera fix acelasi rezultat pe care il obtii de la functionarea AC. Si atunci de ce ai vrea sa functoineze AC? Probabil asta a fost rationamentul celor de la Dacia, daca nu or mai fi si altele de ordin strict tehnic.
Si ca sa raspund la intrebarea ta am sa te parafrazez cu permisiunea ta; pentru ca AC de la LOGAN este unul rudimentar.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Cel mai probabil acest simtom este legat de lipsa freonului in instalatie, la mine face la fel dar pornea indiferent de temperatura in primul an. Totusi pe instalatie e un senzor de presiune care nu stiu deocamdata in ce conditii functioneaza.Dar totusi la -12 grade nu stiu cum poate face sa dispara aburii din respiratie decat sa-i inghete pe vaporizator( e vorba de primele minute cand pornesti masina pe frig).
Mai este undeva prin repertoar 272 -senzor temperatura aer injectie , de aici poate sa ia calculatorul temperatura mediului ambiant.
fix problema asta o am si eu, tot 1.6 mpi, dar la mine in oras de cateva zile sunt aprox -10 grade.
totusi, m-am dus la un amic cu 1.4 (masina relativ noua, printre ultimele fabricate cu motorul asta) si la el a pornit fara greturi. deci nu e de la temperatura. eu cred ca tine de presiune pornirea compresorului. adica daca e presiune slaba sau ceva in genul asta, nu porneste. eu am de asta vara o mica scurgere la conducta de joasa presiune pe care n-am remediat-o (picura bine ulei, freon ce-o fi). banuiesc ca acum cu frigul, presiunea e foarte scazuta (in cazul meu si din cauza imbinarii problematice de la conducta) si de aia nu porneste. (in special la loganurile de cativa ani, la care nu s-a completat cu freon la timp)
Last edited by zeegermans; 29 January 2012, 22:05.
zeegermans - bine ca ai aparut si ai convins niste necredinciosi.
Acum va intreb pe restul.. Cand ati verificat instalatia de AC ultima data?
Verificata la sange nu doar sa vedeti voi daca baga rece sau nu.
Va spun eu ca nu vati dus pentru ca ati spus ca merge si asa, dar ea se verifica in fiecare an. Se leaga la o masinarie care scoate freonul si uleiul din instalatie si care dupa aceea completeaza lipsurile .
Domnu Iancu sa inteleg ca zeegermans minte sau vorbeste aiurea si ca se poate inchide aici aceasta problema deoarece avem raspunsul tau ferm si apast din postul de mai sus.
Mai intai asi verifica instatia si dupa aceea asi posta aici.
Stiti bine ca dealeri si inginerii de acolo vorbesc din carti, ca doar ati fost si voi patiti
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment