AC_pornire La Temperaturi Scazute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by eugenmanea View Post
    ...............

    Culmea e ca dezaburirea mea la parbriz e legata de compresorul de clima. Adica- ai apasat dezaburire parbriz- porneste automat AC ul si nu il poti opri.
    Intr-adevar parbrizul se dezgheata/dezabureste muult mai repede cu AC ul cuplat.(ca idee eu nu am folosit in viata mea racleta ca nu a fost nevoie).

    Eu zic ca nu e prea bine sa dai drumul la compresor la -20 grade si cu motorul rece ca sa iti dezaburesti parbrizul. Dar asta e.. ei l-au legat la dezaburire daca se strica sa mi-l schimbe (are 7 ani garantie).
    Acelasi lucru se intampla si la mine. Dezaburirea rapida a parbrizului este legata cu pornirea AC-ului.....
    9! 9! 9!
    sigpic

    Comment


    • #62
      Salutare,

      Azi am facut un filmulet cu AC-ul de pe Skoda Fabia din 2005.Nu are climatronic sau alte povesti, ci AC normal ca la Logan.
      AC-ul a pornit la -12 grade iar caldura era data undeva la 24 grade celsius.


      http://www.youtube.com/watch?v=VVq2T...ature=youtu.be
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #63
        Dumnezeule, imi este frica sa te intreb cu ce tineai volanul

        Comment


        • #64
          ON- Am vrut sa va arat ca se poate pornii AC-ul si la -12grade.

          Valabil pentru cei care nu cred.

          Pot da drumul la AC dar sa nu dau drumul la caldura la maxim.

          OFF- Cu stanga . Nu ma laud cu nimic , dar fiercare are abilitatiile lui.
          real power..... diesel power by

          Comment


          • #65
            cosmine nu vad decat ca sta ac pornit(becu)care si la noi sta aprins!eu vreau sa aud compresorul cupland
            Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

            Comment


            • #66
              Maine te iau cu mine in masina si te pun sa il asculti.Cand pornesc AC la saracia de Skoda se aude imediat un fasait in bord , si azi s-a auzit.

              Eu nu pornesc AC-ul de azi sau de ieri, si nu este singura iarna in care l-am utilizat, sper ca ma intelegi ca vorbesc din experienta.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #67
                Originally posted by alessandro View Post
                se stie ce masina am Logan 17v
                cu o valva in portbagaj si o supapa in trusa de scule

                :P
                internal combustionizer

                Comment


                • #68
                  Originally posted by cosmindan View Post
                  Cand pornesc AC la saracia de Skoda se aude imediat un fasait in bord , si azi s-a auzit.
                  Inseamna ca e pe duca freonul daca se aude fasaitul ala ! Mai ai putin in instalatie si de aici fasaitul ala,iar cand nu o mai cupla inseamna ca s-a dus de tot freonu !

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by cosmindan View Post
                    ON- Am vrut sa va arat ca se poate pornii AC-ul si la -12grade.

                    .
                    Dar cine a zis ca nu porneste? Al meu porneste si la -20. Am dat drumul la dezaburire parbriz, a plecat si compresorul.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #70
                      Citeste threatul de la inceput si vezi cine zice ce nu porneste.Sunt multi cei care nu cred sau nu au incercat si dau cu presupusul.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #71
                        Am pornit AC-ul de dimineata , nu s-a auzit cupland( nu a facut acel sunet specific ) dar ventilatorul a pornit.Acum nu stiu ce sa mai cred , e posibil sa cupleze dar mai lent. In mers nu prea se mai simte de mult.

                        Comment


                        • #72
                          Dimineata au fost -12 C la Timisoara si imediat dupa pornire nu a vrut AC-ul sa cupleze . . . La cateva minute dupa pornire am incercat din nou si a cuplat.

                          Filmai si pusei pe topicul cu uleiuri
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Confirm "comportamentul" asta la Logan. Intrebarile sunt: Care-i shparla? Nu cupleaza ambreiajul din cauza frigului? Nu da voie ECU?
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Habar nu am, cu motorul semi-cald mi-a pornit si la -15, amu n-a vrut nici cum.

                              O sa-l intreb pe einstein sa vaz, are el acces la date de genul asta. Oricum la -12 grade nu se pune problema de condens dimineata, ci de gheata la interior, daca chiar este cazul

                              Ieri, venind catre Tm, am cuplat sa vaz, la -8 a mers fara probleme si la 110 kmh.
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Am incercat si eu, de dimineata, la un Cielo din '96. N'a cuplat, cu toate ca ledul din buton s'a aprins, dar ala macar are 16 ani.
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google