AC_pornire La Temperaturi Scazute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    am incercat la zeci de logane si......nimica,nu cupleaza nci un compresor!am vb cu niste baieti care zic eu ca se pricep,si au zis ca e normal sa nu porneasca cand e afara e cu minus,doar ca dupa ce se incalzeste compartimentu motor ar putea pornii!
    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

    Comment


    • #77
      Autorizarea pentru pornirea AC se face de catre ECU( lucru spus si de @ Fane); in plus as mai adauga ca in acest sens se are in vedere si o referinta de la senzorul de presiune.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #78
        Originally posted by madi View Post
        Am pornit AC-ul de dimineata , nu s-a auzit cupland( nu a facut acel sunet specific ) dar ventilatorul a pornit.Acum nu stiu ce sa mai cred , e posibil sa cupleze dar mai lent. In mers nu prea se mai simte de mult.
        Hai las-o...chiar nu se simte deloc la 1.4 cand cupleaza compresorul!
        Decat ca iti mananca in jur de un sfert din ponei si duduie ca tractoru...
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #79
          @ all - eu sunt perfect de acord cu IancuMIC si restul care sustin idea in sensul asta.
          Si la -5 grade daca te urci in logan , masina rece, dai la cheie, porneste masina si apesi AC, daca porneste la vre-un logan ....
          Dar dupa ce apa ajunge la o anumita temperatura (apa si restul) atunci porneste!
          Restul sunt povesti ....

          Toate Bune!
          Mai este mult pana departe ...sigpic

          Comment


          • #80
            Gasisem undeva conditiile in care ECU nu autorizeaza pornirea AC, dar nu mai stiu pe unde. In manualul de utilizare, cartea aia pe care am primit-o toti cand am cumparat masinile zice ca AC nu cupleaza la temperaturi scazute.
            Attached Files
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #81
              Problema e ca nu mereu se intampla "fenomenul", adica poate sa cupleze sau nu. Cu motorul bocna e clar ca nu cupleaza, dar ce te faci cand cupleaza p-orma? Sa zic ca se mai incalzeste compartimentul motor dar mi-a culpat de atatea ori pe autostrada, la ger, tot nu vad o constanta in toata treaba asta.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #82
                Exact; este intr-un manual o reprezentare schematica a AC; acolo am vazut depedenta de ECU si de senzorul de presiune. La manualul de utilizare chiar nu m-am gandit.
                Dupa parerea mea problema pe tema porniri AC pe timp cu temperaturi scazute, au fost lamurite, cel putin eu m-am edificat.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #83
                  La instalatia de AC de pe Logan in momentul in care dai drumu la AC porneste si GMV-ul, de asta e posibil sa aiba un senzor si sa nu il lase sa cupleze la temperatura foarte rece a motorului. Dupa ce ca motorul este foarte rece, sa mai mearga si gmv-ul nu mi se pare k.
                  La vw, la anumite versiuni mai noi intradevar se aprinde ledul de AC, dar GMV-ul nu functioneaza. Daca temperatura motorului este rece, sau afara este foarte frig nu cupleaza si GMV-ul.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by eugenmanea View Post
                    Hai las-o...chiar nu se simte deloc la 1.4 cand cupleaza compresorul!
                    Decat ca iti mananca in jur de un sfert din ponei si duduie ca tractoru...
                    Ce spun eu si ce intelegi tu, am zis ca nu prea se mai simte atunci cand cupleaza nu din cauza ca 1.4 e zmeul zmeilor , ci din cauza lipsei freonului sau freon prea putin.In patru ani nu am completat sau schimbat niciodata freonul.
                    Last edited by madi; 31 January 2012, 21:05.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by VIOREL JIJI View Post
                      La instalatia de AC de pe Logan in momentul in care dai drumu la AC porneste si GMV-ul, de asta e posibil sa aiba un senzor si sa nu il lase sa cupleze la temperatura foarte rece a motorului. Dupa ce ca motorul este foarte rece, sa mai mearga si gmv-ul nu mi se pare k.
                      La vw, la anumite versiuni mai noi intradevar se aprinde ledul de AC, dar GMV-ul nu functioneaza. Daca temperatura motorului este rece, sau afara este foarte frig nu cupleaza si GMV-ul.
                      la logan, gmv-ul porneste de fiecare data, chiar daca nu cupleaza compresorul. poate sa fie si -20 ca tot porneste gmv-ul cand dai drumul la ac.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #86
                        Imi amintesc o recomandare, să pornesc măcar o dată pe saptămână aerul condiționat iarna. Și eu folosesc aerul pentru dezaburire, la diferențe mari de temperatură sau când am mașina plină.
                        Azi am pornit aerul după un drum scurt, de vreo 3 km și după ce am stat cu mașina la relanti câteva minute. A cuplat la un moment dat (dar nu am auzit sunetul de cuplare, doar creșterea zgomotului sub capotă și ușoare tremurături ale mașinii.
                        Nu sunt sigur dacă a funcționat cum trebuie aerul, pentru că nu a crescut turația motorului de la 550-600 de rotații. Se naște astfel întrebarea mea: care este diferența de turație la relanti când pornesc aerul condiționat?
                        O altă întrebare: dăunează dacă pornesc aerul condiționat când afară e foarte frig? (La noi sunt temperaturi de -10, -15 grade) - Nu fac asta imediat ce pornesc motorul, ci după ce ajunge la două liniuțe. (Bine, eu am problema cu termostatul.. nu urcă de două liniuțe nici vara... Sper să reușesc să-l schimb săptămâna viitoare.. se vând la reprezentanță ca pâinea caldă...)
                        Și ultima întrebare: Care este recomandarea specialiștilor privind întreținerea instalației de aer condiționat iarna, la temperaturile astea extreme?
                        Multumesc.

                        Edit: Am vazut că am postat gresit, eu am motor de 1.4, dar in topicul asta am vazut problema.
                        Last edited by mihaibt; 11 February 2012, 22:51.

                        Comment


                        • #87
                          In manual se spune foarte clar ca AC nu cupleaza la temperaturi scazute. Vezi postul 80.
                          Turatia la relanti este 700-750rpm; la cuplarea AC (sarcina pe motor), turatia scade pentru cateva clipe cand ECU reface relantiul si mentine turatia relantiului.
                          Last edited by IancuMIC; 11 February 2012, 23:14.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #88
                            Porneste, daca e motorul incalzit porneste. Ieri am mers cu AC-ul cuplat cel putin 150 de km, ca se abureau geamurile, iar temperatura maxima a fost -8 grade.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #89
                              @IancuMIC - Multumesc, nu știu cum îmi scăpase tocmai cea mai importantă informație.

                              Comment


                              • #90
                                Protocolul scris in ecu pentru ac interzice cuplarea la temperaturi exterioare sub -10 grade (masurata pe sonda de temperatura admisie aer). La relanti ecu creste turatia odata cu pornirea ac, corectia se face spre reducerea turatiei si nu invers.
                                O solutie pentru a porni ac in zilele foarte geroase: pe loc, cu motorul cald (dupa un drum sa zicem) scoateti furtunul de admisie aer din cutia filtrului. Astfel motorul este alimentat cu aer mult mai cald si ac porneste fara probleme. Un ciclu de 5, 6 minute este suficient.
                                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google