Dupa 700 de km,caseta de directie schimbata "zornaie" din nou . Sunt fericitul posesor al unui logan care n-a avut bafta de caseta de directie. Le-am dus-o in services, au constatat si am facut si reclamatie la vocea clientului cerand sa-mi puna de data asta alta caseta,una trimisa de fabrica. Ma gandesc cand vor remedia inconvenientul asta si cand vor rechema pentru o revizie la caseta pe toti cei predispusi la boala asta? Probabil niciodata........Cert e ca JTEKT asta a tinut fix 740km.cea de fabrica a tinut mai mutl sau ma putin vreo 18000 km. Am suspectat tirantul degeaba,e clar din caseta zgomotul,inainte troncanea la viraj stanga la viteze de pana in 40 ,acum troncane si la viraje dreapta .Urmatoare va troncani probabil in linie dreapta pe cale de consecinta.
M-au lamurit de la vocea clientului ca sunt putine probleme cu caseta la nivel de tara,ca pe forumuri sunt multi "mincinosi"..........si ca ei nu au alt model de caseta decat cel ce l-au montat pe masina mea,in speta pocnitoarea JTEKT . Mai monteaza una si cum o dau jos de pe elevator merg in proba cu ea si la primul tronc mic...mic ii pun s-o dea jos . Nu pricep cum ei sustin ca sunt probleme la caseta dar sunt putine si nu vor sa monteze pe masini tipul de caseta pe care o monteaza pentru tarile cu drumuri grele,respectiv brazilia........ Au aceasta caseta dar n-o monteaza,probabil costa mai mult,am ras in barba mea de cei care sustineau ca masinile pt export sunt mai bine echipate decat cele la intern si inclin sa cred ca la unele componenete asa si este. Daca are cineva habar de cum s-ar solutiona pe cale juridica a acestei probleme as fi curios sa aflu,cel putin stiu de unde sa incep.
M-au lamurit de la vocea clientului ca sunt putine probleme cu caseta la nivel de tara,ca pe forumuri sunt multi "mincinosi"..........si ca ei nu au alt model de caseta decat cel ce l-au montat pe masina mea,in speta pocnitoarea JTEKT . Mai monteaza una si cum o dau jos de pe elevator merg in proba cu ea si la primul tronc mic...mic ii pun s-o dea jos . Nu pricep cum ei sustin ca sunt probleme la caseta dar sunt putine si nu vor sa monteze pe masini tipul de caseta pe care o monteaza pentru tarile cu drumuri grele,respectiv brazilia........ Au aceasta caseta dar n-o monteaza,probabil costa mai mult,am ras in barba mea de cei care sustineau ca masinile pt export sunt mai bine echipate decat cele la intern si inclin sa cred ca la unele componenete asa si este. Daca are cineva habar de cum s-ar solutiona pe cale juridica a acestei probleme as fi curios sa aflu,cel putin stiu de unde sa incep.
Comment