Buna ziua
Sunt posesor de Logan MPI 1,6 8v din 2005 si am urmatoarea problema:
Imi moare motorul, numai la cald si doar la relanti ! Mai exact motorul
porneste ok indiferent de anotimp, daca merg sute de kilometri pe autostrada
nu am nici cea mai mica problema (are vana, se aude ok...) dar, EXCLUSIV
la temperaturi mari afara(vara), se balbaie ca si cum nu as mai avea
benzina dupa care moare. Daca dau la cheie o ia imediat dar trebuie sa o
tin accelerata ca sa nu moara din nou (in 90% din cazuri tine, dar mai sunt
si momente in care se balbaie si se opreste asa ca e nevoie de 2-3 chei).
Cu riscul de a va plictisi mai spun o data: doar vara, doar dupa ce apa e
la 4 liniute si relantiul stabilizat la 5-700 rot/min, in general cand stau
in trafic sau la semafor!
Ce am incercat pana acum:
1) Acum 2 ani am schimbat distributia la service autorizat(problemele au aparut la 2-3 saptamani dupa aia dar inclin sa cred ca nu asta este problema mai ales ca perioada a coincis cu inceputul verii). In primul an nu mi s-a intamplat decat de vre-o 4-5 ori, dar anul asta se intampla aproape de fiecare data cand ies.
2) Curatat corp clapeta, schimbat MPP(motoras pas cu pas) - Nici o imbunatatire!
3) Curatat injectoare - Are mai multa vana, dar problema cu opritu' nu s-a rezolvat!
4) Curatat bujiile si verificat fisele - sunt OK
5) De 2 ori pe tester la service autorizat Dacia - Nici o eroare!
6) Am pus benzina '95, '98, Petrom, Luk, OMV ... - Degeaba!
7) Am sters senzorul de turatie de pe volanta.
Ma gandeam la pompa de benzina, dar se aude ok cand amorseaza, nu am
probleme cand sunt pe autostrada si m-a intreb daca este pompa de ce nu se
manifesta la fel si iarna? Oricum am pus-o o data pe debitmetru(cred ca asa ii
spune) si mi s-a spus ca e ok dar...
Sau sa fie ceva electric? Ceva care sa nu mai fie in parametrii cand se incinge?
Imi cer scuze daca spun prostii, dar sunt amator si tot ce am incercat am invatat de pe net( forumuri, tutoriale, etc...). Am evitat sa ma duc la service, dupa ce am fost la unul autorizat si i-am vazut ca dau din umeri dupa care ma puneau sa schimb tot. Unu imi spunea de sonda lambda iar eu incercam sa-i explic ca am facut ITP-ul de o saptamana si banuiesc ca fara aia nu imi ieseau noxele (apropo,si ITP-ul l-a luat fara probleme).
Astept sugestii!
Multumesc anticipat
P.S. Am cauta pe site problema mea dar nu am gasit decat "Probleme Pornire La Cald, 1.6i 8V". Eu nu am probleme la pornire + cam tot ce am incercat a fost ca urmare a lecturarii thread-urilor de pe acest forum !
Sunt posesor de Logan MPI 1,6 8v din 2005 si am urmatoarea problema:
Imi moare motorul, numai la cald si doar la relanti ! Mai exact motorul
porneste ok indiferent de anotimp, daca merg sute de kilometri pe autostrada
nu am nici cea mai mica problema (are vana, se aude ok...) dar, EXCLUSIV
la temperaturi mari afara(vara), se balbaie ca si cum nu as mai avea
benzina dupa care moare. Daca dau la cheie o ia imediat dar trebuie sa o
tin accelerata ca sa nu moara din nou (in 90% din cazuri tine, dar mai sunt
si momente in care se balbaie si se opreste asa ca e nevoie de 2-3 chei).
Cu riscul de a va plictisi mai spun o data: doar vara, doar dupa ce apa e
la 4 liniute si relantiul stabilizat la 5-700 rot/min, in general cand stau
in trafic sau la semafor!
Ce am incercat pana acum:
1) Acum 2 ani am schimbat distributia la service autorizat(problemele au aparut la 2-3 saptamani dupa aia dar inclin sa cred ca nu asta este problema mai ales ca perioada a coincis cu inceputul verii). In primul an nu mi s-a intamplat decat de vre-o 4-5 ori, dar anul asta se intampla aproape de fiecare data cand ies.
2) Curatat corp clapeta, schimbat MPP(motoras pas cu pas) - Nici o imbunatatire!
3) Curatat injectoare - Are mai multa vana, dar problema cu opritu' nu s-a rezolvat!
4) Curatat bujiile si verificat fisele - sunt OK
5) De 2 ori pe tester la service autorizat Dacia - Nici o eroare!
6) Am pus benzina '95, '98, Petrom, Luk, OMV ... - Degeaba!
7) Am sters senzorul de turatie de pe volanta.
Ma gandeam la pompa de benzina, dar se aude ok cand amorseaza, nu am
probleme cand sunt pe autostrada si m-a intreb daca este pompa de ce nu se
manifesta la fel si iarna? Oricum am pus-o o data pe debitmetru(cred ca asa ii
spune) si mi s-a spus ca e ok dar...
Sau sa fie ceva electric? Ceva care sa nu mai fie in parametrii cand se incinge?
Imi cer scuze daca spun prostii, dar sunt amator si tot ce am incercat am invatat de pe net( forumuri, tutoriale, etc...). Am evitat sa ma duc la service, dupa ce am fost la unul autorizat si i-am vazut ca dau din umeri dupa care ma puneau sa schimb tot. Unu imi spunea de sonda lambda iar eu incercam sa-i explic ca am facut ITP-ul de o saptamana si banuiesc ca fara aia nu imi ieseau noxele (apropo,si ITP-ul l-a luat fara probleme).
Astept sugestii!
Multumesc anticipat
P.S. Am cauta pe site problema mea dar nu am gasit decat "Probleme Pornire La Cald, 1.6i 8V". Eu nu am probleme la pornire + cam tot ce am incercat a fost ca urmare a lecturarii thread-urilor de pe acest forum !
Comment