Moare Motorul La Relanti - Doar La Cald !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare Motorul La Relanti - Doar La Cald !

    Buna ziua

    Sunt posesor de Logan MPI 1,6 8v din 2005 si am urmatoarea problema:

    Imi moare motorul, numai la cald si doar la relanti ! Mai exact motorul
    porneste ok indiferent de anotimp, daca merg sute de kilometri pe autostrada
    nu am nici cea mai mica problema (are vana, se aude ok...) dar, EXCLUSIV
    la temperaturi mari afara(vara), se balbaie ca si cum nu as mai avea
    benzina dupa care moare. Daca dau la cheie o ia imediat dar trebuie sa o
    tin accelerata ca sa nu moara din nou (in 90% din cazuri tine, dar mai sunt
    si momente in care se balbaie si se opreste asa ca e nevoie de 2-3 chei).

    Cu riscul de a va plictisi mai spun o data: doar vara, doar dupa ce apa e
    la 4 liniute si relantiul stabilizat la 5-700 rot/min, in general cand stau
    in trafic sau la semafor!

    Ce am incercat pana acum:

    1) Acum 2 ani am schimbat distributia la service autorizat(problemele au aparut la 2-3 saptamani dupa aia dar inclin sa cred ca nu asta este problema mai ales ca perioada a coincis cu inceputul verii). In primul an nu mi s-a intamplat decat de vre-o 4-5 ori, dar anul asta se intampla aproape de fiecare data cand ies.
    2) Curatat corp clapeta, schimbat MPP(motoras pas cu pas) - Nici o imbunatatire!
    3) Curatat injectoare - Are mai multa vana, dar problema cu opritu' nu s-a rezolvat!
    4) Curatat bujiile si verificat fisele - sunt OK
    5) De 2 ori pe tester la service autorizat Dacia - Nici o eroare!
    6) Am pus benzina '95, '98, Petrom, Luk, OMV ... - Degeaba!
    7) Am sters senzorul de turatie de pe volanta.


    Ma gandeam la pompa de benzina, dar se aude ok cand amorseaza, nu am
    probleme cand sunt pe autostrada si m-a intreb daca este pompa de ce nu se
    manifesta la fel si iarna? Oricum am pus-o o data pe debitmetru(cred ca asa ii
    spune) si mi s-a spus ca e ok dar...
    Sau sa fie ceva electric? Ceva care sa nu mai fie in parametrii cand se incinge?

    Imi cer scuze daca spun prostii, dar sunt amator si tot ce am incercat am invatat de pe net( forumuri, tutoriale, etc...). Am evitat sa ma duc la service, dupa ce am fost la unul autorizat si i-am vazut ca dau din umeri dupa care ma puneau sa schimb tot. Unu imi spunea de sonda lambda iar eu incercam sa-i explic ca am facut ITP-ul de o saptamana si banuiesc ca fara aia nu imi ieseau noxele (apropo,si ITP-ul l-a luat fara probleme).

    Astept sugestii!
    Multumesc anticipat


    P.S. Am cauta pe site problema mea dar nu am gasit decat "Probleme Pornire La Cald, 1.6i 8V". Eu nu am probleme la pornire + cam tot ce am incercat a fost ca urmare a lecturarii thread-urilor de pe acest forum !

  • #2
    incearca cu tot ansamblul corp clapeta + mpp de la un prieten /amic sa vezi daca face la fel si cu ocazia asta elimini cauza .E posibil sa ai problema din clapeta nu neaparat mpp, de aia dacia vinde doar tot ansamblul.Mai vezi si cu alta bobina .Dar daca zici ca trebuie sa o tii accelerata (asta inseamna sa tii clapeta deschisa ) inseamna ca motorasul ala pas cu pas nu deschide ca lumea cat sa iti dea aer sa tina relantiul .Pe al meu cand s-a stricat , l-am scos ,l-am curatat si degeaba tot n-a mai mers masina cu el , a trebuit sa iau altul .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      @ Cristi Xp Din pacate nu am pe nimeni apropiat cu Logan, ca ma gandisem si eu sa incerc schimbarea corpului clapeta mai ales ca am mai citit ca e posibil sa nu rezolvi nimic cu curatarea... Dar ma gandesc, oare iarna de ce nu am probleme de nici un fel? Mai interesant suna "Mai vezi si cu alta bobina". Poti sa-mi dai detalii? Ce bobina, unde e, ce sa verific...? Sry, dar nu prea ma pricep.

      thx anyway

      Comment


      • #4
        bobina e langa capacul din plastic, unde se infig fisele Pe langa clapeta si mpp ar mai putea fi de vina senzorii de temperatura care calculeaza amestecul ,dar cu aia defecti motorul ar porni foarte greu, in niciun caz nu ar muri .Deci eu raman la varianta cu clapeta si mpp ,mai ales ca zici ca trebuie sa o tii turata ca sa stea in relanti .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Aceiasi problema am avut-o si eu .. dar am fost la reprezentatnta Dacia .. mi-au curatat motorasul pas cu pas si nu am mai avut nici un fel de probleme de atunci .

          Comment


          • #6
            Originally posted by MihaitzaMCV View Post
            Aceiasi problema am avut-o si eu .. dar am fost la reprezentatnta Dacia .. mi-au curatat motorasul pas cu pas si nu am mai avut nici un fel de probleme de atunci .

            Luceste! si corpul clapeta si motorasul Intrebare: Iti facea probleme indiferent de temperatura de afara? Fiindca mie imi face exclusiv cand sunt temperaturi mari. Tot repet intrebarea asta fiindca este ciudat, cum se raceste dispare si problema. Ma gandeam ca cineva o sa-mi dea vreo idee si pe parte electrica... ceva care se poate incinge... nush

            Merci oricum...

            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            bobina e langa capacul din plastic, unde se infig fisele Pe langa clapeta si mpp ar mai putea fi de vina senzorii de temperatura care calculeaza amestecul ,dar cu aia defecti motorul ar porni foarte greu, in niciun caz nu ar muri .Deci eu raman la varianta cu clapeta si mpp ,mai ales ca zici ca trebuie sa o tii turata ca sa stea in relanti .
            thx... o sa postez daca e de la bobina. O sa ma ocup in weekend, ca nu am timp acum si poate mai primesc idei pana atunci.
            Last edited by vebogdan; 22 September 2011, 01:14. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Posibil sa fie senzorul de turatie. acesta se gaseste undeva pe volanta, unde se imbina motorul cu cutia de viteze.. arata ca un tarus din plastic o sa il vezi tu

              Comment


              • #8
                Moare Motorul La Relanti - Doar La Cald

                Posibil bobina dar mai poate fi si din mufa de la sonda lambda(cea de la compartimentul motor)scoate mufa,daca prezinta calamina pe papuci curata cu spray,incearca sa inpingi mai bine firele din mufa sar putea sa nu faca contact bine de fiecare data,stiu pe cineva care pe tester avea oscilatii la sonda(cand era in parametri cand nu)pana la urma a renuntat la mufa si le-a cositorit intre ele,era de vina mufa cablajului masinii care trebuia schimbat si nu merita,daia a recurs la aceasta metoda.

                Comment


                • #9
                  pacat ca au trecut aproape 9 luni. Cu siguranta a facut ceva la masina. Nu mai dezgropa topicuri.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google